A
Anoniempje599
Guest
Ik vind ze nu eigenlijk geweldig. Begin ‘90 koos ik toch voor een 900 Nuda. Vind ik ook nog steeds mooi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind ze nu eigenlijk geweldig. Begin ‘90 koos ik toch voor een 900 Nuda. Vind ik ook nog steeds mooi.
Een 750 of een 900? Kost dat?eindelijk een mooie Duc
we hebben er trouwens hier nog een te koop
Zondag is een mooie dag om zelf te gaan rijden dus allesbehalve saai, en laat het personeel op zondag op adem komen.....Waarom, personeel kan toch rouleren. Bovendien zijn er zat mensen die graag op zondag wat doen. Saaie dag toch.....
750 Paso met 17 inch wielen, 916 voorvork. Mikuni carbs. Bos dempers. Brembo radiale rempomp.Een 750 of een 900? Kost dat?
Hey die ken ik!
Meten is weten, hoef je niks eraf te halenik haal vanmiddag even de beschermhoes eraf of er daadwerkelijk geen twist in zit.
Je kan nog proberen om de qs aan te sluiten zonder het kabeltje, als het goed is heb je dan het zelfde effect.Gek genoeg lijkt het inderdaad zo te zijn dat er geen twist in de kabel zit. zie foto's. zwart blijft zwart, bruin word rood en blijft rood, en groen word blauw, en dat blijft ook zo.
De kabels in het doorlus deel zitten wel gedraaid, maar eindigen op dezelfde plaats. hele vreemde zaak.
Bekijk bijlage 1633334
Bekijk bijlage 1633335
Goede tip, ga ik regelenFijn dat je het hebt kunnen fixen!
Voor het uitlezen heb je een laptop, obd2 verloopstekker en een bluetooth obd2 dongle nodig. Gratis software Melcodiag downloaden en voor 2 a 3 tientjes ben je klaar (ervan uitgaande dat je geen nieuwe laptop hoeft te kopen ). Dan kun je o.a. ook de foutcodes die je nu had er weer uit halen.
ik heb de 'hulp kabel' doorgeknipt en rood en wit/groen gewisseld, zwart (aarde dacht ik) zo gelaten. Toen kreeg ik inderdaad een engine melding.
Dat was dus niet goed, hierna heb ik rood en zwart gewisseld en nu werkt het. QS doet het en geen meldingen meer.