Ducati Deel #121 Xmas edition

Ik heb een Monster 1100 en ik ben op zoek naar een mooie drukplaat (bijvoorbeeld ducati performance rood), ik kan ze alleen nergens vinden. Iemand een goede plek waar je drukplaten en benodigde accessories kan kopen?

Ik heb deze nog over:

 
Gegshop, Stein Dinse, Dealer, Carpimoto, performanceparts.de... ik vraag me af waar je zoekt als je geen drukplaten voor een Duc kunt vinden... :+
 
1629828144347.jpeg
 
Ik heb nog een hulpstuk erbij voor de voorkant onder de balhoofd, mag je gratis hebben…. :?
Zie deze nu pas :$
Het gaat juist om de achterbok. Lekker kort doordat je die hefstang eraf kunt halen. Voorkant gaat hier zelden omhoog, en als het moet, hebben we daar een mooi smal bokje voor ;)
Maar toch bedankt *D
 
Zie deze nu pas :$
Het gaat juist om de achterbok. Lekker kort doordat je die hefstang eraf kunt halen. Voorkant gaat hier zelden omhoog, en als het moet, hebben we daar een mooi smal bokje voor ;)
Maar toch bedankt *D
Ok, ik heb hem ook….voor de 888…. ;)
 
Froegah was italiaans design; function follows form..........

Ik snap trouwens niet dat die gasten de curbs meepakken, als ik dat doe op een trackday stuiter ik alle kanten op en voelt niet echt goed snelheid verliezend! Maarja misschien ligt dat ook aan het (gebrek aan) talent bij mij......
 
Froegah was italiaans design; function follows form..........

Ik snap trouwens niet dat die gasten de curbs meepakken, als ik dat doe op een trackday stuiter ik alle kanten op en voelt niet echt goed snelheid verliezend! Maarja misschien ligt dat ook aan het (gebrek aan) talent bij mij......

Bij ons worden se curbs ook niet schoongemaakt.. bij hen wel. Dan dorst je vanzelf meer.. maar agree. Je stuitert nogal....
 
Na de 1098 ben ik afgehaakt, ik zie tegenwoordig echt het verschil niet tussen superbike, supersport en streetfighter. Allemaal eenheidsworst…
Multi en Hyper zijn GS-klonen. Alleen de scrambler kan mij wel bekoren 😀
 
Begrijp ik. Kennen die eigenaren van die nieuwe modellen de oude karaktertrekken van ‘onze’ fietsen wel? Kreeg ooit zelfs eens geen groet terug van zo’n gladde. Maar misschien vervloekte hij gele ducati’s (toen nog).
 
Terug
Bovenaan Onderaan