Ducati Deel #121 Xmas edition

Zoveel mogelijk origineel…..en onderdelen die ik vervangen heb liggen op zolder; spatborden en uitlaten.

Overgespoten kuipen is iets waar je van moet houden mbt design, maar hoeft zeker niet verkeerd te zijn.
 
Heel interessant filmpje , met allerlei uitleg
Niet iets wat al is het een WSB je bij de dealer kunt halen
staan op het moment een paar echte WSBK fietsen te koop, o.a. bij Graham Rahal Ducati, voor rond de €200.000. Leuk speelgoed, tot je er iets mee hebt en nergens een onderdeel is te vinden of je moet een arm en een been achterlaten. Dan houdt het bij 2 onderdelen ook op. 😄
 
Mooi weekend hoor 👌

946A2AC8-CFE9-47BF-AA0F-3A5CA4F5D167.jpeg
 
staan op het moment een paar echte WSBK fietsen te koop, o.a. bij Graham Rahal Ducati, voor rond de €200.000. Leuk speelgoed, tot je er iets mee hebt en nergens een onderdeel is te vinden of je moet een arm en een been achterlaten. Dan houdt het bij 2 onderdelen ook op. 😄
Heb je een linkje?
Ik vind het altijd wel leuk om te zien.
 
Hoeveel Panigales heeft Redding gereden? In de laatste 2 weken zijn er al 3 aangeboden.
 
2021 fiets in Glasgow

2020 fiets in Spanje

2019 fiets (verkocht)
 
De verkochte BSB fiets stind bij Lusso Veloce.
In Misano stond er ook 1 te koop. Ik heb zo het idee dat er ondertussen weer meer ex Redding fietsen zijn dan dat ie zelf gereden heeft.
 
De verkochte BSB fiets stind bij Lusso Veloce.
In Misano stond er ook 1 te koop. Ik heb zo het idee dat er ondertussen weer meer ex Redding fietsen zijn dan dat ie zelf gereden heeft.
Als er geld kan verdiend worden é.
Is met de greenframe ook zijn er ooit 436 ofzo van gemaakt in '74 en tegenwoordig blijven er maar 700 meer van over.

Henk!!!
 
Hahaha, idd.. er zijn ook veel meer 750 SFC's dan dat Laverda ooit gebouwd heeft.

Zo ken ik ook een ex-Corser 996RS.

Kuipwerk schijnt idd van een Corser fiets te komen. Framenr gaf echter aan dat het gebouwd is in 2000. En toen reed Corser toch echt voor Aprilia. De beste man blijft echter volhouden op FB dat het een Corser is.

Lijkt erop dat het met de Redding Pani's net zo gaat.
 
De verkochte BSB fiets stind bij Lusso Veloce.
In Misano stond er ook 1 te koop. Ik heb zo het idee dat er ondertussen weer meer ex Redding fietsen zijn dan dat ie zelf gereden heeft.
De echte komen met een certificaat en/of zijn na te gaan bij Ducati Corse of het echte zijn.

Aan de andere kant even hard op denkend ( ja dat doet pijn).
Per seizoen worden er sowieso meerdere motorblokken gebruikt.
Ook meerdere sets wielen en crashdelen.
Wellicht dat er zo nu en dan ook nieuwe frames en swingarms gebruikt/ontwikkeld worden.
Dan zou de electronica e.d. mogelijk 1 van de weinige dingen zijn die nauwelijks beschikbaar is?
 
Mooie winterproject…… :+

Mijn winterproject omhelst slechts een afspraak bij Remco voor de 888 maken as de winter; nakijken en vloeistoffen/filter vervangen.

Afgelopen 2 jaar 0 euro aan onderhoud gehad…….maarja, ook weinig gereden, en het zal onder de 3k zijn, straks voor de gein opzoeken.



Heb hier Lexus uit 2011 op de oprit en daar mankeerde ook gelukkig niks aan, apk/olie/filter/checken…en weer gaan..

Tja, en mijn ander japanner, de Honda….ook probleemloos.
 
Naar het schijnt wordt het morgen nog een aardige dag, en aangezien het het laatste regiocafe van het jaar is in de rijp denk ik dat ik daar maar mn laatste ritje van het jaar naartoe ga maken.
 
Naar het schijnt wordt het morgen nog een aardige dag, en aangezien het het laatste regiocafe van het jaar is in de rijp denk ik dat ik daar maar mn laatste ritje van het jaar naartoe ga maken.
Kom ik denk ik ook even langs...mits ik maar weer op tijd thuis ben voor de F1 .
 
Mooie winterproject…… :+

Mijn winterproject omhelst slechts een afspraak bij Remco voor de 888 maken as de winter; nakijken en vloeistoffen/filter vervangen.

Afgelopen 2 jaar 0 euro aan onderhoud gehad…….maarja, ook weinig gereden, en het zal onder de 3k zijn, straks voor de gein opzoeken.



Heb hier Lexus uit 2011 op de oprit en daar mankeerde ook gelukkig niks aan, apk/olie/filter/checken…en weer gaan..

Tja, en mijn ander japanner, de Honda….ook probleemloos.

Das ook saai zeg...

Mn Volvo V70 intercooler kapot en stuurhuis gaat langzamerhand ook naar de bliksem. En ik vermoed een motorsteun of draagarm.

Mn Alfa GT Junior is in verre staat van ontbinding, aftermarketplaatwerk past voor geen meter. Bult laswerk en dan moet blok, bak en elektrisch nog.

Mn Ducati's... tsja. 916 blok net volledig opnieuw opgebouwd en lekt nu langs startmotor.... 😭

Ik heb per ongeluk een 900SS erbij gekocht. Een hok van een apparaat... had bod gedaan voor de gein en die werd geaccepteerd tot mijn grote schrik... dat is ook een project.

Laverda. Die loopt gewoon en still going strong.

Dan ikzelf. Ook project langzamerhand. Beste is dr ook wel af.
 
Das ook saai zeg...

Mn Volvo V70 intercooler kapot en stuurhuis gaat langzamerhand ook naar de bliksem. En ik vermoed een motorsteun of draagarm.

Mn Alfa GT Junior is in verre staat van ontbinding, aftermarketplaatwerk past voor geen meter. Bult laswerk en dan moet blok, bak en elektrisch nog.

Mn Ducati's... tsja. 916 blok net volledig opnieuw opgebouwd en lekt nu langs startmotor.... 😭

Ik heb per ongeluk een 900SS erbij gekocht. Een hok van een apparaat... had bod gedaan voor de gein en die werd geaccepteerd tot mijn grote schrik... dat is ook een project.

Laverda. Die loopt gewoon en still going strong.

Dan ikzelf. Ook project langzamerhand. Beste is dr ook wel af.
Om het nog saaier te maken mijn 911 ook weinig behalve vh voorjaar 12 liter olie vervangen en het raammechanisme gerepareerd.

Mijn 1750 gtv jaren geleden verkocht en de Duitse voor in de plaats, is verzinkt…zegt ook niet alles maar het scheelt dat slechts een kleine puntje verrot was:

EDF73C68-C348-4607-9E76-A712BA4CA16E.jpeg


Voor de rest niet stilgezeten hier…… :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan