Ducati Deel #121 Xmas edition

Das ook saai zeg...

Mn Volvo V70 intercooler kapot en stuurhuis gaat langzamerhand ook naar de bliksem. En ik vermoed een motorsteun of draagarm.

Mn Alfa GT Junior is in verre staat van ontbinding, aftermarketplaatwerk past voor geen meter. Bult laswerk en dan moet blok, bak en elektrisch nog.

Mn Ducati's... tsja. 916 blok net volledig opnieuw opgebouwd en lekt nu langs startmotor.... 😭

Ik heb per ongeluk een 900SS erbij gekocht. Een hok van een apparaat... had bod gedaan voor de gein en die werd geaccepteerd tot mijn grote schrik... dat is ook een project.

Laverda. Die loopt gewoon en still going strong.

Dan ikzelf. Ook project langzamerhand. Beste is dr ook wel af.
Per ongeluk een 900 SS gekocht. 🙈🤣🤣
 
Dít is pas een project....:o-O-
Staat zo bij Biggelaar. Was van een Luxemburgse klant die met 100 km/u snelheidsverschil van achteren is aangereden. De bedoeling is dat deze weer compleet wordt opgebouwd!
IMG20221001112646.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ook. Meer mijn ducati's.
Maar had kunnen dezelfde zijn die geëvolueerd was, vandaar mijn vraag.
 
Iemand die nog zo'n snelsluiter over heeft en er zelf niets meer mee doet? Ben 'm vorig weekend @#£%&* kwijtgeraakt..... (Het andere type met lipje mag overigens ook, die pas ik zelf wel aan)

Bvd.

IMG20221005200046.jpg
 
Kan je gewoon kopen, kost €11... |(

Wat zoek je? Van op de foto met zeskantkop, of met lus?
 
Ook zoiets moois; had deze vorig jaar al op het oog, was toen ook rond de €600 en vond dat al een hoop geld, maar kost nu gewoon dik €800 .

 
Duizendje of 18?
30. Geen idee of de fiets het waard is, maar wat een prachtige machine.

For sale is my as new 2009 1098R Bayliss No 484 of 500, in totally immaculate condition with only 1753 miles. It is literally in as new condition with not a single stone chip or mark on it (apart from a small fingernail sized scratch on the RH rearset heel guard). This 1098R was formerly owned by Stu Sonley of this parish (the legendary behind the sofa bike!) until I prised it off him in October 21. At the time it had 1200 miles and I have added another 500 miles. I'm only selling to fund building works.
 
Weet nog dat ze uitkwam. Veel mensen wilde geen replicas. Te druk etv
Als je alles van tevoren weet… :p

Het is dat ik het niet kan betalen maar anders had ik een V2 Panigale Bayliss erbij gekocht naast m’n 959 puur als verzamelobject en om er af en toe op te rijden. O en om in de woonkamer te zetten…*D
 
Terug
Bovenaan Onderaan