Ducati Deel #121 Xmas edition

Nee.

Ik had dat met de MV F4 ook.. en die had maar power bij illegale snelheden.
Dan maar voor de 749 gegaan.
 
Toch is de 848 al weer veel comfortabeler dan de 916 modellen. Maar er gaat niets boven de nieuwe supersport😇
 
Toch is de 848 al weer veel comfortabeler dan de 916 modellen. Maar er gaat niets boven de nieuwe supersport😇
Precies. Ik heb 12 jaar een 996SPS gereden. Ik vond de zit steeds oncomfortabeler worden. Nu op de 848 wereld van verschil ! Veel minder extreem en minder druk op de polsen en triceps
 
1668420173705.png
 
Precies. Ik heb 12 jaar een 996SPS gereden. Ik vond de zit steeds oncomfortabeler worden. Nu op de 848 wereld van verschil ! Veel minder extreem en minder druk op de polsen en triceps
Ik heb de supersport zithouding op de 888, vandaar dat ik het nog steeds vol hou....... _O-
 
Zeker weten van niet!
Die zit positie dus........

Mijn ervaring is anders, toen ik voor de keuze stond was de 916 proefrit geen succes. 18 jaar geleden tijdens de proefrit op de 888 rond Oisterwijk kwam de zithouding na mijn 750 tijdperk veel vertrouwder over.

En nog steeds niet toe aan een multistrada….. _O-
 
916 is gewoon een klootnding voor op straat. 😇 Mn 900 was eerst bedoeld voor de handel, maar denk dat ik hem lekker hou.
 
916 is gewoon een klootnding voor op straat. 😇 Mn 900 was eerst bedoeld voor de handel, maar denk dat ik hem lekker hou.
Klopt. Veel te extreem voor de straat. Beste is licht eraf. En alleen t circuit op. Daar ben je veel actiever op zo’n fiets en dan heb je de vermoeidheid niet , die je op straat wel krijgt. Omdat je dan simpelweg veel te passief bent op zo’n motor.
 
Klopt. Veel te extreem voor de straat. Beste is licht eraf. En alleen t circuit op. Daar ben je veel actiever op zo’n fiets en dan heb je de vermoeidheid niet , die je op straat wel krijgt. Omdat je dan simpelweg veel te passief bent op zo’n motor.

En dan is het zo'n geniale fiets!! Ideale circuitfiets!
 
Heb er anders meer dan 100000 km fijn mee op straat gereden😊 748 en 996.
Na de eerste paar meters was ik er uit, teveel met de neus op voorwiel gevoel….en ik dacht gelijk al: dat wordt niet wat als ik met AOW ben want ik wissel niet graag van motorfiets.…. _O-
 
Mijn ervaring is anders, toen ik voor de keuze stond was de 916 proefrit geen succes. 18 jaar geleden tijdens de proefrit op de 888 rond Oisterwijk kwam de zithouding na mijn 750 tijdperk veel vertrouwder over.

En nog steeds niet toe aan een multistrada….. _O-
Waarin is jou ervaring anders? Heb je proefgereden op de nieuwe supersport?
En wat heeft de Multistrada hier mee te maken?
Ik vergelijk een 851/888 met een supersport 950 en die laatste zit toch wel wat fijner. Vind ik dan tenminste.
Best of two worlds zeg maar.
 
Voor de actievere rijstyle is die 748 heaven. Voor rechte stukken snelweg of 80 een regelrechte hel _O-
 
Mijn ervaring is anders, toen ik voor de keuze stond was de 916 proefrit geen succes. 18 jaar geleden tijdens de proefrit op de 888 rond Oisterwijk kwam de zithouding na mijn 750 tijdperk veel vertrouwder over.

En nog steeds niet toe aan een multistrada….. _O-
Wel eens op een multistrada 1200 gereden Swetty ? Ik heb naast de 848 ook een 1200 multistrada. Daar kun je echt sportief mee rijden. Met de juiste banden. Ik heb er pirelli angel GT op liggen. En rij er de voetsteunen mee aan de grond. En als je te enthousiast van kiet gaat. Komt de voorkant al los van de grond.
 
Wel eens op een multistrada 1200 gereden Swetty ? Ik heb naast de 848 ook een 1200 multistrada. Daar kun je echt sportief mee rijden. Met de juiste banden. Ik heb er pirelli angel GT op liggen. En rij er de voetsteunen mee aan de grond. En als je te enthousiast van kiet gaat. Komt de voorkant al los van de grond.
Ik heb ook een prachtige V4 ernaast…de Honda VFR en die gaat voor mij snel genoeg….en lekker goedkoop… :]

Kortom, voor het toerwerk voldoende materieel…..;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan