Ducati Deel #121 Xmas edition

Ik was bij de introductie van de eerste DD16 in Qatar. De lokale sjeik die deze gekocht had, reed ik rondjes omheen op het circuit van Losail, meer geld dan kunde die lui. Ohja hij had wel het circuit afgehuurd en wilde zo veel mogelijk Ducs op het circuit, dus circuitdag voor nop.
Het lijkt me ook best moeilijk voor zulke mensen , kijk jij en ik moeten een half jaar sparen voor zo’n motor
Hij merkt het waarschijnlijk helemaal niet op zijn lopende rekening
Waarschijnlijk weet hij niet eens hoeveel auto’s hij heeft
Best moeilijk om dan lang blij te zijn met een aanschaf , als je dan ook nog voorbij gereden wordt door een Hollandse eikel op een ouwe motor is de lol snel over
 
Het lijkt me ook best moeilijk voor zulke mensen , kijk jij en ik moeten een half jaar sparen voor zo’n motor
Hij merkt het waarschijnlijk helemaal niet op zijn lopende rekening
Waarschijnlijk weet hij niet eens hoeveel auto’s hij heeft
Best moeilijk om dan lang blij te zijn met een aanschaf , als je dan ook nog voorbij gereden wordt door een Hollandse eikel op een ouwe motor is de lol snel over

Zo ken ik het verhaal van een Rus die bij Ten Kate een WSBK Blade bestelde met zelfde specs als die van Jonathan Rea destijds. Dat er iemand van Ten Kate bij moest zijn om het ding überhaupt gestart te krijgen maakte hem niks uit. Poen zat.
Hij heeft er maar liefst 2 rondes mee gereden, op z'n plaat gegaan en de fiets is linea recta terug gegaan naar Ten Kate. Ervaring rijker en illusie armer.

En ik moet helaas veel langer sparen dan een half jaar om een D16RR te kunnen kopen.. Zit er sterk aan te denken om maar gewoon een VFR erbij te nemen. Schijnt fijne fiets te zijn lees ik her en der op MF.
 
1674510612032.png

lalala
 
Ik heb er een paar horen lopen en nog nooit gedacht die horen ze niet aan komen , met deze open pijpen denk ik dat ze een gemiddelde F16 imiteren
 
Maat van mij heeft een desmoseidieci. Gewoon met de standaard uitlaat. Daar zit mij een sound in. Net een formule 1 auto. Van vroeger dan hè. Niet dat geluid van die hybride dingen. Ik zie geen enkele reden om dat te vervangen.
 
Zo'n 888 zou ik ook nog wel eens graag willen bezitten, zeker een zwart met gouden zoals hierboven. IMO een meer klassieke uitstraling dan een 916/996.


+Een perfect bruikbaar vermogen van om en nabij de 100 pk :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan