Ducati Deel #121 Xmas edition

Moet gelijk aan het boek, Italianen kunnen niks, denken van Bert Visscher. Echt een aanrader als je die nog niet hebt gelezen!
 
1680021040889.png

1680021351379.png


Denk ik dat nu, of heeft dat GP machien de wielbasis van een olietanker?
 
Vroeger was er een man uit Breda die bij de monster club zat en die stapte over op een 1098 streetfighter
Hij vertelde eerlijk dat hij hem veels te ruig vond en erg terug verlangde naar zijn monster
Dat gezegd hebbende , prijs is in verhouding tot de km stand ( als die al betrouwbaar is ) best fors maar wel mooi ding
Maar ik heb nooit een Ducati uit 2013 met roest gezien
 
Vroeger was er een man uit Breda die bij de monster club zat en die stapte over op een 1098 streetfighter
Hij vertelde eerlijk dat hij hem veels te ruig vond en erg terug verlangde naar zijn monster
Dat gezegd hebbende , prijs is in verhouding tot de km stand ( als die al betrouwbaar is ) best fors maar wel mooi ding
Maar ik heb nooit een Ducati uit 2013 met roest gezien
Ik heb bewust voor de streetfighter 848 gekozen in tegenstelling tot de 1098. Die schijnt inderdaad nogal ontembaar te zijn van tijd tot tijd.
 
Nou, ik vind de 888 cc en rond de 100pk meer dan genoeg voor mij…_O-….liever 748cc was ook wel genoeg geweest omdat die wat vrolijker ‘toeren’ maakt…..:+
 
Bij jou valt er nog een wereld te winnen in het sturen........😉
Bedoel uiteraard de motor........😊
 
Bij jou valt er nog een wereld te winnen in het sturen........😉
Bedoel uiteraard de motor........😊
Weet ik maar ik hou hem zoals hij nu is en steek er geen geld meer in behalve de kosten voor reguliere onderhoud…. ;)

En ikzelf ben bezig met mijn laatste jaren en dat na 50 jaar motorrijden. Ik zie vanzelf wel wanneer ik stop met motorrijden.

Ik ben in ‘73 hier met mijn racer begonnen…..33pk.

24FB4181-B03E-43AB-B1D9-38B08452D3BA.jpeg

En met 100pk hiermee ga ik eindigen:

E8C3B007-AEF9-4CCF-A996-1195B5CDE8C0.jpeg
 
Ach, ben begonnen met 36 pk in 1972 zonder rijbewijs toen nog. Oefenvergunning😊
Maar ik zeg niet wanneer ik stop! Lekker nog wat bergen over knallen. Veel te leuk allemaal!
 

Bijlagen

  • 41BE64A3-3AED-442A-AA2E-FE9D15A7F8CF.jpeg
    41BE64A3-3AED-442A-AA2E-FE9D15A7F8CF.jpeg
    153 KB · Weergaven: 2
emand hier nog een nieuwe gevoerde plaat ? En liefst ook een rvs koppelingsveer?
Bij mn nieuwe oem koppelingset zat 1 gevoerde die niet goed gestanst was. Past voor geen meter. En de veren...had ik besteld. Maar nu pas open genaamt... wat zegt de webshop. Jammer maar helaas.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan