Ducati Desmo Owners Club

Carfixer

MF veteraan
7 apr 2004
4.209
35
Nadat ik twee maanden geleden een nieuwe ducati monster
gekocht heb kreeg ik post uit italie.

Omdat ik eigenaar van een ducati ben, heb ik recht om deel uit te maken
van de Ducati Desmo Owners Club.

Nu heb ik er ook een pasje bij gekregen wat mijn officiële identiteitskaart is.

Mijn vraag:

Waar kan ik dat pasje voor gebruiken :?

Goeie :)

[me]Phr3ak zou dat ook wel eens willen weten ;)
[/me]

En denk dat je deze vraag beter op het DCN forum kunt plaatsen als hiero, hier zijn ze toch ietwat anti ducati :( ;)

Nadat ik twee maanden geleden een nieuwe ducati monster
gekocht heb kreeg ik post uit italie.

Omdat ik eigenaar van een ducati ben, heb ik recht om deel uit te maken
van de Ducati Desmo Owners Club.

Nu heb ik er ook een pasje bij gekregen wat mijn officiële identiteitskaart is.

Mijn vraag:

Waar kan ik dat pasje voor gebruiken :?

Als je goed Italiaans leest?..er zit een brief bij die alles verklaart. :+

Volgens mij is het een niet bestaande club voor mensen die een Ducati nieuw hebben gekocht.
Ik ben met dat pasje een keer naar de nieuwjaars party geweest,op de pier in scheveningen in die tent van Henk Westbroek.
Zo nu en dan krijg je een brief of je intresse hebt in een of ander feesie of opening, en of je je pasje dan ook mee wilt nemen en het formulier ingevult terug wilt sturen.

Verder weet ik het ook niet.

Als je goed Italiaans leest?..er zit een brief bij die alles verklaart. :+

Volgens mij is het een niet bestaande club voor mensen die een Ducati nieuw hebben gekocht.
Ik ben met dat pasje een keer naar de nieuwjaars party geweest,op de pier in scheveningen in die tent van Henk Westbroek.
Zo nu en dan krijg je een brief of je intresse hebt in een of ander feesie of opening, en of je je pasje dan ook mee wilt nemen en het formulier ingevult terug wilt sturen.

Verder weet ik het ook niet.
Carfixer is gek op feesies })

Bij een nieuwe duc heb je op basis van dat pasje recht op wegenwachthulp. (de eerste 2 jaar ofzo)

En verder heb ik dat kaartje nog nooit ergens voor gebruikt.. (ja, ik heb de wegenwacht een keer nodig gehad B| )

Bij een nieuwe duc heb je op basis van dat pasje recht op wegenwachthulp. (de eerste 2 jaar ofzo)

En verder heb ik dat kaartje nog nooit ergens voor gebruikt.. (ja, ik heb de wegenwacht een keer nodig gehad B| )
Dus eigenlijk wéér goede service van Ducati :}

Als ik het goed begrepen heb is dat een service van Ducati dat als je ergens in Europa stil komt te staan kan je bellen (de nummers per land stonden ergens in de uitleg) en dan komen ze je helpen. Inderdaad een soort wegenwacht dus.........

Niet dat we dat nodig hebben natuurlijk, maar het is leuk van Ducati ;)

Ik weet nu wat ducati desmo owners club inhoud:

Kreeg info over wat evenementen zoals: Superbike Assen :}
Ducatiday Francorchamps :}

Als "lid" van deze club heb ik nu dus "voorang" op kaarten, parkeermogelijkheid e.d

Toch wel leuk van Ducati :}

Ik weet nu wat ducati desmo owners club inhoud:

Kreeg info over wat evenementen zoals: Superbike Assen :}
Ducatiday Francorchamps :}

Als "lid" van deze club heb ik nu dus "voorang" op kaarten, parkeermogelijkheid e.d

Toch wel leuk van Ducati :}
Volgens mij heeft dat niets met de DOC te maken, maar krijg je die brief van Ducati North Europe omdat je een duc op naam hebt staan.

Mijn zoontje is in iedergeval blij met de club :Y

full

Terug
Bovenaan Onderaan