Ducati Desmosedi RR

Mening ???

  • vette shit moet ik hebben!!! ik ga vast sparen

    Stemmen: 6 12,8%
  • heftig .. maar beetje te duur

    Stemmen: 33 70,2%
  • jmmr dat het ducati is

    Stemmen: 6 12,8%
  • wat moet ik met een sport ??

    Stemmen: 0 0,0%
  • O ik zal vast me dealer bellen en een bestelen

    Stemmen: 2 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    47

SpeedMonkey

Die hard MF'er
16 apr 2004
456
0
Nijmegen
oke ik vind het idee SUPER :9~
maar dammm wat een prijs kaart
waarschijnlijk rond de 50.000 euro
je moet het maar overhebben voor een machine
maar DAaammm wat voor een heb je !!!

hier wat links
www.ducati.com/desmosedici/ (dikke intro btw !!)
http://www.motorbikestoday.com/news/Articles/duc_desmosedici.htmp (www.motorbikestoday.com/news/Articles/duc_desmosedici.htmp)

effe polletje der bij
wat vinden jullie er nou van deze SUPER(HYPER)sport

Greetz Speedy
 
Laatst bewerkt:
Dat wordt vast een collectors item! maar gezien de prijs....zou ik eerder voor een honda v4 gaan ;)
 
paar pics
DUCATI%20Desmosedici.jpg
\
Ducati_L_series.jpg


dikke Shit

greetz speedy
 
Gaan ze de twin-pulse of 4-pulse uitvoering leveren?

Duc moet rammelen dus die mechanische geluiden zullen ook wel oorverdovend zijn ;)
 
Bovenstaande Descmosedici is de gp versie van 2k3 , vond dat blok wel beter klinken als de big bang van nu :)
 
wel veel tandwielen :X .... hopelijk krijgt ie niet zon mechanish geluid zoals een vfr400 ofzo ...

Ah man jij weet niet waar je 't over hebt, willen ze eindelijk een betrouwbaar blok bouwen met reteveel vermogen om weer 's een keer een legendarische motor neer te zetten en dan ga jij over dat janken van tandwielen zeuren terwijl een normale ducati ook rammelt, ik vind dat janken wel mooi trouwens geeft aan dat je met iets heel solides en speciaals rijd, maarjah da's mijn mening :P ;)

Owjah uit eigen ervaring op een VFR400 met open uitlaat dan hoor je die mechanische overbrenging niet eens meer, ducati met hun uitlaten kennende zal het dus wel meevallen wat je er nog van hoort
 
Terug
Bovenaan Onderaan