Ducati desmosedici RR

26 mei 2004
40
0
Vjennuh
Met een jaar of wat brengt DUCATI een nieuwe machine uit, een motogp machine maar dan straat legaal.

Hij gaat ongeveer 50.000 eurotjuhs kosten :o en je kunt hem alleen kopen als je al een 999R hebt of hebt gehad.

Ik wou graag weten wat jullie meningen en voorspellingen hierover zijn.

Zelf lijkt het me echt een monster van een motor majah dan zit je weer met het probleem.... het geld, maar als je het geld hebt en het ervoor over hebt denk ik dat je hem dubbel en dwars weer verdient.

Weet niet wat voor blok er in komt, lijkt me sterk dat ze de prestaties van de superbike kunnen garanderen in een blok dat toch wel 75000 km mee moet kunnen.

Maar als ik het geld zou hebben, en hij zou de voorspelling waarmaken zou ik wel een 999 en die fiets willen kopen.

Dat meen je niet!!!!!
Echt waar??????
Straks ga je me vertellen dat ze dat in 2005/2006 gaan doen zoals ze weken geleden vertelden?!?!?

:+

Zou je dan echt voor 50.000 Euro lol hebben????
Ik zeg koop de 999r en steek de rest in je zak.

Kopen en in de vitrine ermee, volgens mij wordt ie vanzelf meer waard dan!

Rijdend is ie, als de meeste Duc's, binnen een paar jaar versleten

Dat meen je niet!!!!!
Echt waar??????
Straks ga je me vertellen dat ze dat in 2005/2006 gaan doen zoals ze weken geleden vertelden?!?!?

:+

Zo gek toch niet om te discussiëren over een motor die eraan komt. Als je ziet wat er al geschreven wordt over motoren die er al lang zijn.

Trouwens, ik heb hem al in huis, voor € 7, van Maisto

full

Hij gaat ongeveer 50.000 eurotjuhs kosten :o en je kunt hem alleen kopen als je al een 999R hebt of hebt gehad.
Belachelijke voorwaarde! Dat ie heel duur zou worden had ik natuurlijk wel verwacht, maar dat je eerst een 999R gereden moet hebben gaat echt te ver. Ik vind dat gewoon een vreselijke motor om te zien. En daarom mag ik die nieuwe duc niet kopen???

Dit is arrogantie ten top van Ducati... B|

Ferrari heeft een zelfde beleid gehanteerd voor de F40, F50, Enzo. Maar ik geloof toch niet dat ducati zich kan meten met Ferrari.

Belachelijke voorwaarde! Dat ie heel duur zou worden had ik natuurlijk wel verwacht, maar dat je eerst een 999R gereden moet hebben gaat echt te ver. Ik vind dat gewoon een vreselijke motor om te zien. En daarom mag ik die nieuwe duc niet kopen???

Dit is arrogantie ten top van Ducati... B|
het is geen arrogantie,want de voorwaarde dat je een 999R moet hebben is onzin.
alleen,als je een 999R hebt heb je VOORRANG bij het aanschafen van en desmosedici.stond zowel in de motor als in de moto 73.

Zou je dan echt voor 50.000 Euro lol hebben????
Ik zeg koop de 999r en steek de rest in je zak.
Die 50.000 is de excl. prijs, dus zonder bpm en btw.

Zo'n fiets is natuurlijk voor de freaks en verzamelaars (met een dikke bankrekening). Er zit in deze motor waarschijnlijk toch de beste materialen die op dit moment te gebruiken zijn op de motor, maar eigenlijk is het bezopen omdat op straat te laten rijden.

Eigenlijk is er nog maar weinig bekent, want zelfs van het bericht op ducati.com wordt je niet veel wijzer.
De feiten tot nu toe:
- eerste levering 2005/2006
- prijs 50.000 (excl. bpm en btw)
- (ex-)bezitters van 999R hebben voorrang bij bestellen
- gebaseerd op een motogp machine (welke jaar :? ???)

50.000 euro's ?!?!?!? koop een normale motor en ga hem tunen voor het geld wat je overhoud, dan rij je die straatlegale race duc + berijd(st)er het snot voor de ogen... raar van ducati dat ze een motor bouwen die alleen gekocht kan worden door mensen met een hele dikke rekening, 'k bedoel, er zullen weinig MFers zijn die 50.000 zo handje contantje overdragen aan de duc dealer voor die motor of wel?

weet je waarom ze dit doen???

als er 100 van "verkopen" / produceren (kijk maar naar petronas)... kunnen ze met dit racebeestje in de Superbike gaan rijden...

al eens over nagedacht>?>??
Dan wordt de rest helemaal stront gereden

Terug
Bovenaan Onderaan