Ducati Hypermotard, meeting 8 juli 13:00 Beusichem

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]
U vraagt, wij draaien :+

dag2 - project skidplate's - hielbeschermers

full

full

full

full




dag1 - project skidplate's - hielbeschermers
toen ik die mooie skidplates zag van "Keller" dacht ik mooi.....staat goed...nergens dus te krijgen voor schapelijke prijs...ook niet op ebay (DE, IT en CO.UK)

zelf maken dan maar van aluminium, ik heb nog alu. plaatjes liggen dik 3-4 mm geloof ik
mooi foto van skidplate's gezocht, steekmaak op gemeten van de Hyper en foto zo vergroot dat steek maat overeenkomt......met werkelijkheid, ik weet dat de skidplates nog een off set hebben....komt goed...uitgeknipt en plakken op alu plaat en dan decoupeerzaag enz. enz......wordt vervolgd

hierbij de originele foto en print outs

full

full
 
Laatst bewerkt:
Zo, de vorm heb je iig heel goed afgekeken!
Ga je de randjes ook een beetje om laten 'krullen'?

yep als je bedoeld ......alles wordt mooi afgerond, randen e.d. en gladgeschuurd..........wordt vervolgd

vraag is blijft alles blank en gepolijst....? gereedschap niet voor in huis...of spuit ik het matzwart...wat zal ik doen....???
 
Laatst bewerkt:
yep als je bedoeld ......alles wordt mooi afgerond, randen e.d. en gladgeschuurd..........wordt vervolgd

vraag is blijft alles blank en gepolijst....? gereedschap niet voor in huis...of spuit ik het matzwart...wat zal ik doen....???

Spuiten hecht nooit zo goed dus dan heb je kans dat er verf afschuurt door je laars en da's zonde. Ik zou het laten poedercoaten of polijsten.
 
Hallo Ducatisten,even een vraag. Aangezien binnenkort die 820 de 796 en 1100gaat vervangen,gaan die 796 er toch wat goedkoper uit lijkt me? Die kostten nieuw 10500...wat zou een nieuwe 2012 gaan kosten? Als die nog te vinden zijn dan eej...
 
Hallo Ducatisten,even een vraag. Aangezien binnenkort die 820 de 796 en 1100gaat vervangen,gaan die 796 er toch wat goedkoper uit lijkt me? Die kostten nieuw 10500...wat zou een nieuwe 2012 gaan kosten? Als die nog te vinden zijn dan eej...

ik zou zeggen goede jacht, op zoek naar een nieuwe in het land, en laat het ons weten.. :W
 
Nou,er staat er zogezegd nog 1 in t hele land,een nieuwe 796. Maar die gaat zo veel kosten,dat ligt te dicht bij de nieuwe 820. Dan wacht ik liever een paar maanden en vat er zo een. Offff...die Rivale van Agusta dan. Maar dat is vloeken op een Ducati forum zeker?
 
Nou,er staat er zogezegd nog 1 in t hele land,een nieuwe 796. Maar die gaat zo veel kosten,dat ligt te dicht bij de nieuwe 820. Dan wacht ik liever een paar maanden en vat er zo een. Offff...die Rivale van Agusta dan. Maar dat is vloeken op een Ducati forum zeker?

tja, is geen 2 cylinder he......wachten is het decreet dan maar

heb nog wel een nette rode Hypermotard "S" in de verkoop, is van een maatje van mij, wilde je PB maar je PB staat niet aan.....
 
Laatst bewerkt:
Als hij nou mijn mooie grijze RSV neemt, dan leg ik wel wat bij en dan hebben we een deal. :P
 
dag3 - project skidplate's - hielbeschermers

vandaag beetje geschuurd, ronde vormen gegeven aan zijkanten van de skid plates, en even gepast

volgende stap, de off set erin buigen/zetten, nog meer schuren, polijsten..als ik dat al doe...?

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit zeg! als je ze zwart wilt laten coaten kunnen mijn beugels er ook mee! Delen we de kosten ;)
 
Iemand toevallig interesse in een tail-tidy van Evotech Performance?
Incl. kenteken verlichting en zon beugel voor de knipperlichten.
Als het goed is past deze ook onder andere uitlaten (termignoni, zard).
Heeft er iets van 3maanden onder gezeten.

Hij is overbodig geworden ivm het bestellen van zon carbon achterkant.

Foto moet je ff googlen ;)
 
Laatst bewerkt:
Beugel voor de knipperlichten kan eventueel los toch?
Wat wil je er voor hebben?

Het is zon beugel die onder het achterlicht komt.
Ik zal toch maar ff een foto maken voor de duidelijkheid. lukt even niet

Ik heb geen flauw idee wat ik ervoor moet vragen, bieden mag via PB ;)
 
Laatst bewerkt:
Is het frame van de Hyper gespoten of gecoat (rood)?

Of anders; hoe krijg ik mn subframe hetzelfde als het frame ?
 
-indien gecoat, (poedercoat) dan moet het door een chemisch bad, om oude kleur er weer af te halen, maar misschien kan het zo weer de poederbaan op, aanstralen, ontvetten en poederen

-spuiten is het PPG kleurnummer 473.101, hier in Alkmaar kun je spuitbus op kleur laten maken

full
 
Laatst bewerkt:
-indien gecoat, (poedercoat) dan moet het door een chemisch bad, om oude kleur er weer af te halen, maar misschien kan het zo weer doe poederbaan op, aanstralen, ontvetten en poederen

-spuiten is het PPG kleurnummer 473.101, hier in Alkmaar kun je spuitbus op kleur laten maken

[afbeelding]

Tnx!

Nu alleen de vraag wat het meest qua afwerking het dichtst bij het frame komt
 
Tnx!

Nu alleen de vraag wat het meest qua afwerking het dichtst bij het frame komt

meestal kom je bij poeder terecht bij bestaande kleuren, zelf denk ik dat het huidige gespoten is met verf......dus kan je het nauwkeurig benaderen.....

de verfmenger hier in Alkmaar maakt de kleur aan de hand van een kleurpistool, dus scant hij je frame en die kleur leest hij dan in in de computer en voila je spuitbusje is klaar.... *O*
 
Laatst bewerkt:
Alkmaar is wel een beetje uit de richting...

Ik heb al met een spuiter gesproken en die zou het mengen aan de hand van het frame.
Evt kan ik hem die kleurcode geven , mocht hij er wat aan hebben.

Van de week maar even langs gaan, dan kan ik gelijk overleggen mbt het spuiten van de kappen ;)
 
Alkmaar is wel een beetje uit de richting...

Ik heb al met een spuiter gesproken en die zou het mengen aan de hand van het frame.
Evt kan ik hem die kleurcode geven , mocht hij er wat aan hebben.

Van de week maar even langs gaan, dan kan ik gelijk overleggen mbt het spuiten van de kappen ;)

doe je goed....een goede spuiter kan dat doen....succes ermee.... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan