Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Facebook-Duim1.png
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tips!!!

Ik zal eens een mailtje sturen naar Kaj.

Ben erg benieuwd naar het antwoord, sta zelf op het punt om bij waxon van chemical guys de meticulous matte detailer en de wash te bestellen.

Vandaag de eerste 250 km gereden op de HM........fantastisch!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag mijn koekblik verkocht dus totdat mijn nieuwe auto geleverd wordt alleen maar op de hm rijden *O*
 
Laatst bewerkt:
Ben erg benieuwd naar het antwoord, sta zelf op het punt om bij waxon van chemical guys de meticulous matte detailer en de wash te bestellen.

Vandaag de eerste 250 km gereden op de HM........fantastisch!

Heb hem gemaild.
Hij adviseert chemical guys matte wash en sealant spray.

Ben benieuwd, bedankt voor de goede tip.


Hier vandaag ook weer gereden, totaal de eerste 500 km op de teller staan.
 
Vandaag was het weer heerlijk hypermotard weer ;-), had me trip teller nog nooit gereset dus kon precies zien hoeveel km ik al gereden heb na aanschaf. toch alweer bijna 2500km in anderhalve maand.

Wat me het meeste opvalt is dat iedereen altijd even moet kijken / omkijken omdat het geluid toch anders is dan de standaard japanse 4 cilinder.

Ook altijd veel bekijks van mede motorrijders als je ff ergens staat, veel zouden de hm niet zelf kopen maar staan toch altijd even te kwijlen als je hem start en weg rijd :-)
 
Vandaag mijn koekblik verkocht dus totdat mijn nieuwe auto geleverd wordt alleen maar op de hm rijden *O*

Ben momenteel zon 10km van jouw woonplaats op een Landal park in Sevenum met de schoonfamilie. wish i brought my Hyper -O-

Hier is echt niets te doen ook :Z
 
Haha daar is idd helemaal niks te doen. Niet dat hier in het dorp zoveel te doen is maar sevenum is echt heel erg...
 
Hoe wordt er gereden qua snelheid tijdens de rit? Als gekken of enigzins beschaafd? Er zijn er natuurlijk altijd bij die zo hard mogelijk willen/kunnen maar er zijn ongetwijfeld ook mensen die gewoon normaal rijden.. ;)


Ik neem aan dat het allemaal wel verantwoord zal blijven toch? Of ben ik hier dan aan het verkeerde adres?
 
Zekers! Waar het kan kan het, ieder naar eigen verantwoordelijkheid. Neem aan dat we allemaal een leuke dag ervan gaan maken. Ik plan wel een terrein in de route in voor de masterclass "bijzondere" verrichtingen ;)
 
Zekers! Waar het kan kan het, ieder naar eigen verantwoordelijkheid. Neem aan dat we allemaal een leuke dag ervan gaan maken. Ik plan wel een terrein in de route in voor de masterclass "bijzondere" verrichtingen ;)

Is er ook ruimte voor Hyper fans/toekomstige eigenaren? :P
 
je moet niets (behalve belasting betalen)

Prakkie doen moet zo af en toe ook he ;)

quote:
PinoY schreef op 15 april 2014 @ 12:45:
Zekers! Waar het kan kan het, ieder naar eigen verantwoordelijkheid. Neem aan dat we allemaal een leuke dag ervan gaan maken. Ik plan wel een terrein in de route in voor de masterclass "bijzondere" verrichtingen

Klinkt goed :Y
 
Nadat ik Bagger_89 zijn uitlaat heb gezien en uiteraard de foto's in de OP kriebelt het bij mij nu toch ook voor een andere uitlaat, maar ik vroeg mij iets af: hoe hebben de mensen met een enkele uitlaat hier hun kenteken weer gemonteerd? Zelf iets gefrabriceerd? Of een andere kentekenplaathouder en welke? Ik heb wat gegoogled maar kon niet veel bruikbaars vinden.
 
Ik heb een alu profiel gemonteerd. 5cm breed en 3mm dik uit mijn hoofd, gewoon super simpel ding:





met kenteken erop:



 
enkelzijdige uitlaat, originele kentekenplaat houder.

alleen ga er binnenkort wel een home-made op maken want vind het origineel te groot
 
Ah inderdaad supersimpel!! Bij montage van een sc-project einddemper moet de hyper dan opnieuw worden afgesteld? (Cel lampje brandt vanwege niet aangesloten exup-servo?)
 
Ah inderdaad supersimpel!! Bij montage van een sc-project einddemper moet de hyper dan opnieuw worden afgesteld? (Cel lampje brandt vanwege niet aangesloten exup-servo?)

ik heb nog nooit een motor opnieuw afgesteld na wisselen eindemper, heel systeem is en ander verhaal natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan