Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok zal ik de aftrap geven voor de hypermeet?!

Doe ik er meteen een mooie hyperrit eraan vast;)

Leuk....misschien kun je een poll doen met een aantal data ?

-Hypert meeting
-Hypert rit
-Hypert wheelie cursus

ik zou het erg leuk vinden als ik erbij kan zijn...... :}

19 april = toerrit Ducati Adam
20 april = feest met de hele familie (reunie)
26 april = WSBK Assen
27 april = WSBK Assen
4 mei = reis naar Assen, rijden 5 mei op Assen
17 mei = Ducati Clubrace op assen, waar ik dan rij (qualificatie DCR)
18 mei = Ducati Clubrace op assen, waar ik dan rij (raceday) (all welcome to visit)
 
Laatst bewerkt:
Misschien beter eerst een locatie kiezen en daarna de datum afstemmen.
De locatie kan al een aardige selectie maken. :P
 
wat denken jullie bij bruggeman in nieuw vennep starten
ga ik proberen te regelen dat er cake klaarstaat ;) (mits niet op zondag)
 
Laatst bewerkt:
Ingevuld! Locatie staat wat mij betreft ter discussie maar even zien hoe de rest hier over denkt.
 
ja misschien centraler als het verzamelpunt bij ariemolenaar is of bij ducati club nederland (beide aan de lekdijk onder utrecht)
 
Laatst bewerkt:
Ook even de beschikbare datums ingevuld :), iets centraler dan nieuw vennep is wel wenselijk. Geen zin om 1.5 uur snelweg te moeten rijden om daar te komen.
 
Misschien is het handig dat iedereen een verteld waar hij/zij vandaan moet komen.
Aan de hand daarvan kan je/kunnen we kijken wat voor iedereen een beetje aan te rijden is.

Ikzelf kom uit de regio Bergen op Zoom/Steenbergen (eigenlijk een dorpje in de buurt, maar dit is makkelijker).
 
gaat lekker zo met de aanmeldingen! het ziet er naar uit dat het zaterdag 10 mei gaat worden!

aan de reacties te zien is centraal meer wenselijk aangezien ieder vanuit elke uithoek komt.
Arie molenaar is een aardige centrale suggestie met een mooie dijkritje en uitvalswegen.

nogmaals de link: http://doodle.com/7wawzkbm62v84cmu
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik ben Henri en heb nu een half jaar een hypermotard 1100S. Helaas ben ik het seizoen slecht begonnen. De 4e bocht gleed mijn voorwiel weg en gleed ik samen met mijn HM over de straat. Door de valdoppen valt de schade mee. Handkap en houder zijn gebroken, maar wel weer te repareren. Het grootste probleem zijn de voetsteunen. Er zit nu een onherstelbaar versleten chinese rearset op. Nergens meer vindbaar. Dus ben ik opzoek gegaan naar een andere set. Uiteindelijk een rizoma set bij Ten Kate gekocht. Afgelopen dinsdag geprobeerd te monteren. Onderste bouten zijn te lang, bij het monteren van de remcilinder wordt deze volledig bediend en staat mijn wiel vast en links past mijn Ducati performance quickshifter niet meer.
Dus wil ik jullie ervaring vragen, wie heeft er allemaal een volledig instelbare rem/schakelset.

Groeten Henri
Plaatje bij het verhaal, heb er vorig seizoen heerlijk mee gereden. Ik kwam van een monster s2r wat leuk is, maar wat is dit een kanon zeg.
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/1004771_457699144327179_246903822_n.jpg
 
1004771_457699144327179_246903822_n.jpg


nu in beeld ;)
jouw uitlaat MOETEN we horen op de meet!
 
Misschien is het handig dat iedereen een verteld waar hij/zij vandaan moet komen.
Aan de hand daarvan kan je/kunnen we kijken wat voor iedereen een beetje aan te rijden is.

Ikzelf kom uit de regio Bergen op Zoom/Steenbergen (eigenlijk een dorpje in de buurt, maar dit is makkelijker).


Enschede
 
Hallo allemaal,

Ik ben Henri en heb nu een half jaar een hypermotard 1100S. Helaas ben ik het seizoen slecht begonnen. De 4e bocht gleed mijn voorwiel weg en gleed ik samen met mijn HM over de straat. Door de valdoppen valt de schade mee. Handkap en houder zijn gebroken, maar wel weer te repareren. Het grootste probleem zijn de voetsteunen. Er zit nu een onherstelbaar versleten chinese rearset op. Nergens meer vindbaar. Dus ben ik opzoek gegaan naar een andere set. Uiteindelijk een rizoma set bij Ten Kate gekocht. Afgelopen dinsdag geprobeerd te monteren. Onderste bouten zijn te lang, bij het monteren van de remcilinder wordt deze volledig bediend en staat mijn wiel vast en links past mijn Ducati performance quickshifter niet meer.
Dus wil ik jullie ervaring vragen, wie heeft er allemaal een volledig instelbare rem/schakelset.

Groeten Henri


Plaatje bij het verhaal, heb er vorig seizoen heerlijk mee gereden. Ik kwam van een monster s2r wat leuk is, maar wat is dit een kanon zeg.
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/1004771_457699144327179_246903822_n.jpg

welkom Henri.........

en mooi kl....te... :( ......kan je de bestaande steunen niet laten lassen ?.....
 
Het scharnierpunt van de rechter voetsteun is weggesleten en het rempedaal is krom. Er is toch wel ergens een rem/schakelset die met een quick shifter kan?

Rijden er hier veel met de originele streepjes?
Gr Henri
welkom Henri.........

en mooi kl....te... :( ......kan je de bestaande steunen niet laten lassen ?.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan