Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga het wel doen, ivm het lampje idd en de exup servo die het niet meer goed doet (logisch) en zodat de motor wat soepeler loopt. Over 2 weken heb ik een afspraak staan bij biggelaar.
 
Bij mij word ie ook afgesteld over 2 weken ongeveer.

Maar als het alleen om de servo klep gaat, zijn er natuurlijk andere alternatieven!
 
Kijk ik begin ondertussen wat wijzer te worden: dus als ik het goed begrijp kan ik de originele demper zonder problemen wisselen en servo afkoppelen, hij zal hoogstens van minder soepel stationair draaien?
@passS4: wat zijn die alternatieven?
Overigens wel benieuwd naar jullie ervaringen over 2 weken!
 
Ik kan helaas niet bij de meeting aanwezig zijn! -O-
Verwacht dan natuurlijk wel van jullie veel foto's om het leed een beetje te compenseren. ;)

Hier eentje van mijn Hyper voor de OP:
Abarth.JPG
 
Even wat hulp vragen hier, ben gisteren begonnen met de installatie van de SC-project demper. Heb nu slechts nog de slip-pn. Wil volgende maand de bochten bestellen. Nu krijg ik de positionering van de demper niet fatsoenlijk. Als ik de demper zo wil monteren dat deze vanaf de kont bezien recht staat dan zit de demper direct tegen het meegeleverde carbon kont kapje aan. Hoort dit zo?

Zijn er hier mensen met alleen de slip-on en zoja kunnen deze wellicht wat foto's maken van de montage c.q. het montagepunt aan het frame?
 
Even wat hulp vragen hier, ben gisteren begonnen met de installatie van de SC-project demper. Heb nu slechts nog de slip-pn. Wil volgende maand de bochten bestellen. Nu krijg ik de positionering van de demper niet fatsoenlijk. Als ik de demper zo wil monteren dat deze vanaf de kont bezien recht staat dan zit de demper direct tegen het meegeleverde carbon kont kapje aan. Hoort dit zo?

Zijn er hier mensen met alleen de slip-on en zoja kunnen deze wellicht wat foto's maken van de montage c.q. het montagepunt aan het frame?

Als het goed is zit er een rvs strip met een rubber band bij de uitlaat, deze hoort dan om de demper heen.
Wanneer de standaard dempers weg zijn zitten er ogen aan weerszijden van het subframe, daar hoor die strip dan aan vast met de bijgeleverde bout , moer en ringen.

ik heb niet 1 2 3 een foto voor je, misschien dat iemand anders hem kan posten.
 
Even een vraagje:

Ik zou graag de originele vering settings willen weten van een 07 hypermotard 1100, is er iemand die mij die zou kunnen vertellen?

Krijg hem nog niet helemaal lekker afgesteld en zou hem graag eens op de originele settings willen afstellen.

Hij wordt namelijk behoorlijk onrustig bij kleine oneffenheden in de bocht, met name vanuit de achterzijde.

Zijn er trouwens mensen die de hyper iets minder "op z'n kop" hebben gezet door de voorzijde ietsjes hoger te zetten of de achterzijde ietsjes lager te zetten? Wil dat namelijk eens gaan proberen al moet ik dan wel eerst een verstelbare trekstang zien te scoren aangezien ik geen S model heb, bij mijn weten hebben de S modellen wel een verstelbare rijhoogte aan de achterzijde?

Wat een wheelymonster is die hyper trouwens zeg!! Heb veel bikes gehad maar deze gaat wel heel gemakkelijk op 1 wiel:)
 
Laatst bewerkt:
~
Als het goed is zit er een rvs strip met een rubber band bij de uitlaat, deze hoort dan om de demper heen.
Wanneer de standaard dempers weg zijn zitten er ogen aan weerszijden van het subframe, daar hoor die strip dan aan vast met de bijgeleverde bout , moer en ringen.

ik heb niet 1 2 3 een foto voor je, misschien dat iemand anders hem kan posten.[/quote

Zo wilde ik hem monteren alleen krijg het niet fatsoenlijk uitgelijnd.
 
Even wat hulp vragen hier, ben gisteren begonnen met de installatie van de SC-project demper. Heb nu slechts nog de slip-pn. Wil volgende maand de bochten bestellen. Nu krijg ik de positionering van de demper niet fatsoenlijk. Als ik de demper zo wil monteren dat deze vanaf de kont bezien recht staat dan zit de demper direct tegen het meegeleverde carbon kont kapje aan. Hoort dit zo?

Zijn er hier mensen met alleen de slip-on en zoja kunnen deze wellicht wat foto's maken van de montage c.q. het montagepunt aan het frame?

bij deze foto's van een termi......ik heb ook foto's van een SC...maar moet je maar even een mailadres per PB doen, dan stuur ik ze via 'we transfer"kan je zelf kijken

succes Rob

full

full
 
\
Als het goed is zit er een rvs strip met een rubber band bij de uitlaat, deze hoort dan om de demper heen.
Wanneer de standaard dempers weg zijn zitten er ogen aan weerszijden van het subframe, daar hoor die strip dan aan vast met de bijgeleverde bout , moer en ringen.

ik heb niet 1 2 3 een foto voor je, misschien dat iemand anders hem kan posten.[/quote

Zo wilde ik hem monteren alleen krijg het niet fatsoenlijk uitgelijnd.

Een beetje etteren misschien...
Heb zelf het hele systeem incl bochten, maar heb ook nog een beetje moeten knutselen om hem goed te krijgen. :X
 
Die mij hangt ook strak tegen de kont aan (klinkt erg fout overigens) maar ik vind dat wel mooi. Mooier als de termi eerlijk gezegd. Vind die veel te laag hangen
 
Ik had in eerste instantie de meegeleverde beugel verkeerd om gemonteerd, toen zat de demper scheef en niet in lijn. Nu gelukkig mooi strak.
(is trouwens ook de SC demper, ben niet zo van de dikke stickers, dus nu mooi subtiel. Past bij de rest v.d. fiets... O-) …... :+ )

Tkl95bh.jpg

YbaKskW.jpg

IqnhC5K.jpg
 
Laatst bewerkt:
bij deze foto's van een termi......ik heb ook foto's van een SC...maar moet je maar even een mailadres per PB doen, dan stuur ik ze via 'we transfer"kan je zelf kijken

succes Rob

[afbeelding]
[afbeelding]

Die Termi van die Bruggeman fiets hangt vreselijk!! :r Hoe moeilijk kan het zijn... |(
Termi hangt idd ook naar mijn smaak te ver van het frame af. SC zit veel strakker.
 
Ik had in eerste instantie de meegeleverde beugel verkeerd om gemonteerd, toen zat de demper scheef en niet in lijn. Nu gelukkig mooi strak.
(is trouwens ook de SC demper, ben niet zo van de dikke stickers, dus nu mooi subtiel. Past bij de rest v.d. fiets... O-) …... :+ )

Om even in te haken op mijn kentekenhouder-vraag: wat voor kentekenhouder heb jij op die foto's? Bvd!
 
Laatst bewerkt:
Die Termi van die Bruggeman fiets hangt vreselijk!! :r Hoe moeilijk kan het zijn... |(
Termi hangt idd ook naar mijn smaak te ver van het frame af. SC zit veel strakker.


dank...dank

advies om het beter te monteren..??......strakker tegen bodywork aan kan niet ivm lengte uitlaat.....maar hoor het gaarne... :} anders uitlaat inkorten ?

zie dat de SC ook korter is daardoor kan hij er meer onder en er tegen aan.....
 
Laatst bewerkt:
Gisteren wederom even gesleuteld en tot het volgende eindresultaat gekomen. Ben zelf nog niet tevreden. Ik vind dat de demper teveel naar het midden van het kontje komt, dus erg weinig ruimte voor de kentekenplaat. Ik twijfel nog steeds of de linkpijp wel klopt, kan iemand dit aan de hand van de laatste foto verifieren (en ja de klem is nog los).

De vraag is al vaker gesteld, maar ben benieuwd naar hoe jullie de kentekenplaat monteren.


2m5jv4p.jpg

24mulur.jpg

sazlhx.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan