Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op 18 mei a.s. is weer de jaarlijkse Ducati Club Race op Assen.
Na een jaar overgeslagen te hebben ga ik voor de twaalfde keer meedoen, dit jaar voor het eerst met een Ducati *O*
Zijn er nog meer deelnemers hier of liefhebbers die komen kijken misschien?
Ik ben al met borgen begonnen:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

:Y .....maar dat wist je al....zie je daar.....ik rij donderdag al jij ook ? :W
 
Vandaag nog even heerlijk gereden. Nog niet content over het geluid van de SC demper. Voorbochten van Mivv zijn in bestelling.

Trouwens nog wel een rode hyper gespot in Delft op de Kruithuisweg ging richting A4. Iemand van hier?
 
Vandaag nog even heerlijk gereden. Nog niet content over het geluid van de SC demper. Voorbochten van Mivv zijn in bestelling.

Trouwens nog wel een rode hyper gespot in Delft op de Kruithuisweg ging richting A4. Iemand van hier?

Ik vind de SC icm de MIVV niet slecht klinken. Klapt goed maar niet al te asociaal (denk ik)

Heb de eerste 1000km erop staan inmiddels. Bevalt me prima, in het begin toch wel moeten wennen aan het 2 cilinder karakter (vooral met woon-werk verkeer) maar daar leer je snel zat mee rijden.
 
Gister in ±50km 2x stil komen te staan door die kolere elektra.
1e keer was de +-pool van de accu losgetrilt, en de 2e keer heb ik enkel aan alle contactpunten even gejotterd en toen startte hij weer.

Ben wel goed klaar met dat gezijk, ik soldeer eerdaags alle contactpunten vast ipv die boutjes en ondeugdelijke troep wat nu de boel bij elkaar houd :(
 
Ja maar het is niet bepaald stil :P

heb je al gemeten dan ? anders overschakelen net voor de paal, ligt er ook een beetje aan waar de wind vandaan komt dan he....

ps. zou dan wel zorgen bij de keuring dat je hele koppelingshuis dicht is.....dat helpt ook...en ik zag op je pics nog een carbon kopp. deksel..neem aan dat je een dichte alu doet ? heb je die nog ? anders neem ik 1 mee voor je...
 
Laatst bewerkt:
Daar is toch een terugroep actie voor geweest om dat op te lossen of niet?

zal het eens opzoeken want hier wordt je echt simpel van, vertrouwen is helemaal weg dus rijdt soeiso geen grote afstanden meer met de hyper tot het is opgelost.

EDIT: las het op internet inderdaad. Is er ook iets bekend over het niet deugen van het relais, of heb alleen ik dit euvel?
 
Laatst bewerkt:
Heb de eerste 1000km erop staan inmiddels. Bevalt me prima, in het begin toch wel moeten wennen aan het 2 cilinder karakter (vooral met woon-werk verkeer) maar daar leer je snel zat mee rijden.

Enige probleem wat ik heb met woon / werk is dat ik me uiteindelijk ergens ff niet kan inhouden ;) , en dat ik er aan moet denken dat ik niet hoger dan de 4 ga, de hyper vind 5 en 6 niet leuk met een gangetje van 80. Regen is ook een nadeel, spuit over de voorkant en achterkant heen als het goed regent :+
 
Laatst bewerkt:
heb je al gemeten dan ? anders overschakelen net voor de paal, ligt er ook een beetje aan waar de wind vandaan komt dan he....

ps. zou dan wel zorgen bij de keuring dat je hele koppelingshuis dicht is.....dat helpt ook...en ik zag op je pics nog een carbon kopp. deksel..neem aan dat je een dichte alu doet ? heb je die nog ? anders neem ik 1 mee voor je...

Ik heb geen dichte meer, die is verzaagd ;)
Ben jij er ook woensdagavond?
 
Ik heb geen dichte meer, die is verzaagd ;)
Ben jij er ook woensdagavond?

yep ben er woensdagmiddag /avond al...zal ik dichte alu. koppelingsdeksel meenemen dan voor je...wat denk je zelf over je koppelingshuis welke ook open is ?
 
Vandaag nog even heerlijk gereden. Nog niet content over het geluid van de SC demper. Voorbochten van Mivv zijn in bestelling.

Trouwens nog wel een rode hyper gespot in Delft op de Kruithuisweg ging richting A4. Iemand van hier?

Als je spot op zaterdagochtend was, dan ben je mij tegengekomen! Woon je ook in delft?
 
zal het eens opzoeken want hier wordt je echt simpel van, vertrouwen is helemaal weg dus rijdt soeiso geen grote afstanden meer met de hyper tot het is opgelost.

EDIT: las het op internet inderdaad. Is er ook iets bekend over het niet deugen van het relais, of heb alleen ik dit euvel?

Zo ben even op vakantie en er is een heel nieuw forum gestart: wat gaat het hard zeg, leuk!

ik heb destijds ook problemen gehad met polen die lostrillen. Bij mij was het eigenlijk gewoon zo dat de accu niet goed vastzat, is dat ook bij jou zo? Indien de accu teveel bewegingsruimte heeft is het zaak die wat vaster te zetten. Ik heb destijds als tijdelijke oplossing een oude riem gebruikt om de accu goed op zijn plaats te houden. Voordeel van de riem is dat er nog wel een klein beetje beweging wordt toegestaan. wellicht een optie, succes ... weet hoe irritant het is om bij iedere bobbel de angst te hebben dat ie uitvalt. :(
 
Weet iemand de kleur codes van een hyper evo sp :? Of ral nummers :? Ik zag laatst dacht ik een schema voorbij komen maar ik kan hem niet meer vinden :N
 
Zo ben even op vakantie en er is een heel nieuw forum gestart: wat gaat het hard zeg, leuk!

ik heb destijds ook problemen gehad met polen die lostrillen. Bij mij was het eigenlijk gewoon zo dat de accu niet goed vastzat, is dat ook bij jou zo? Indien de accu teveel bewegingsruimte heeft is het zaak die wat vaster te zetten. Ik heb destijds als tijdelijke oplossing een oude riem gebruikt om de accu goed op zijn plaats te houden. Voordeel van de riem is dat er nog wel een klein beetje beweging wordt toegestaan. wellicht een optie, succes ... weet hoe irritant het is om bij iedere bobbel de angst te hebben dat ie uitvalt. :(

Thankx voor de tip, het is inderdaad verschrikkelijk irritant, heb zondag tot 2x toe het zadel eraf moeten halen en de pool vast moeten schroeven met mijn voordeursleutel :')
 
Bij mij is hij er laatst uitgetrild :') toen heb ik die plug die in het zadel zit verzonken en een la gere bout erin gedaan :Y
 
Is het al 10 mei?

zag jullie meeting ook pas gisteren na het teruglezen ... Helaas moet ik 's middags voetballen in Den Helder :( Veel plezier daar in het midden van het land!

In de ochtend ga ik wel nog even langs motortoer in Amsterdam: Ducati demo dag van 10 tot 16 uur. Ook geen vervelende tijdsbesteding al zeg ik het zelf!
 
Het gekke is dat bij mij de boel lostrilt ondanks dat mijn vriendin achterop zit, je zou toch denken dat de onderliggende elektra dan weinig bewegingsruimte meer heeft.

beter een zwaardere vriendin gaan zoeken denk :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan