Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gekke is dat bij mij de boel lostrilt ondanks dat mijn vriendin achterop zit, je zou toch denken dat de onderliggende elektra dan weinig bewegingsruimte meer heeft.

beter een zwaardere vriendin gaan zoeken denk :+

:X

Een riem om je accu lijkt me toch makkelijker, niet dat er iets mis is met wat vlees aan het bot uiteraard!
 
Die had ik de vorige keer bijna gekocht, stond toen 15km bij me vandaan. Nu 16 :+

Zal daar wel ingeruild zijn op een caravan of chalet _O-
 
Bijna 10 mei, gelukkig nog niet dit weekend als ik de voorspelling zo zie :)

Van de week ff stroom kabeltje trekken voor de nav zodat ik 10 mei niet verdwaal :P
 
Die motor komt zo vaak voorbij, daar moet toch wat aan mankeren? :P

Was motor van boosterke als ik het me goed herinner. Goed opgevoerd met veel pretspul en weinig kms. Boosterke had 'm al goedkoop verkocht, stond toen gelijk weer online op marktplaats voor 2000 euro meer ofzo :')

Maarja, je weet nooit wat er tussendoor mee is gebeurd.
 
Is inderdaad een bom en zit meer op dan in de advertentie staat.

110 awpk en 117nm koppel , mis hem wel maar zoveel geef in er ni aan plus de schade aan de verf is ni hersteld.
 
Even wat kleuraccentjes aangebracht op de Hypermotard SP.

full

full
 
Ik ga nog een stapje verder 8-)

[afbeelding]

L0L!!!!!!

:-)

Ik dacht dat ik erg was met mijn "poetsen". (neurotisch elke week helemaal laten glimmen, mijn vriendin verklaart me inmiddels vor gek).

MAar ik zal haar deze fotos eens laten zien. Met name die van de bandenspanning. Die is echt koning. Hahah!
 
Gents, zou ik het nog een dagje uithouden met deze blokken op het circuit (zolder)?

full

full


Op zich nog genoeg materiaal zo te zien, maar ik zag ook dat de zuigertjes al flink naar buiten komen..... Pffffff..... net 7000 km er op......
 
ow ja, ik heb hier nog een setje db killers liggen van mijn vorige uitlaten (akra). Buitenmaat 48mm.

Iemand interesse?

full

full
 
L0L!!!!!!

:-)

Ik dacht dat ik erg was met mijn "poetsen". (neurotisch elke week helemaal laten glimmen, mijn vriendin verklaart me inmiddels vor gek).

MAar ik zal haar deze fotos eens laten zien. Met name die van de bandenspanning. Die is echt koning. Hahah!

Kan je wel een foto van mijn garage laten zien. Heb inmiddels denk ik wel voor 1500 euro een lak onderhoudsmiddelen staan hier. Dan verklaren ze je pas voor gek.... Want tussen "blinken" en blinken zit nog een heel verschil ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan