Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
de meeting zelf stelt niks meer voor door al het blauw op straat en in de lucht..
lijkt ook alsof er een zero tolerance beleid is, kreeg op de A1 er naartoe een dikke bon voor rechts inhalen (spitsstrook open.. mensen blijven op de middelste baan hangen.. ik er rechts langs).

het "spelen" is een no go.. maja, er zijn zat andere plekken om los te gaan die dag })

Ik kom wel even buurten.. en daarna :] })
 
vandaag bij de demo dag geweest bij Bruggeman van Ducati.

Wilde de hyper misbruiken maar die was helaas stuk gegaan. Dus dan maar de multistrada.. Leek wel een slagschip. Nadat ik hem eindelijk op sport had staan was hij al wat fermer en kwamen de wheelies alweer koekeloeren :P Leuke tourfiets!

Daarna meteen door op de Hyperstrada..

AFSCHUWELIJK!

de zadel dwingt je in 1 zitpositie, voorop. De funfactor zit hoog in de toeren en de vering lijkt wel drijfzand. In sport modes iets beter. Kon niet vinden hoe TC uit kon.

Dan weer terug op mijn eigen hyper. Echt, dan voel je het verschil! Vering perfect en gasrespons 10x beter, koppel overal.

Het lijk wel of de de nieuwe fietsen gebouwd zijn naar de nieuwe euronorm.
Toch maar eens een nieuwe hypermotard een keer proberen. misschien verschilt het veel met de strada.
 
vandaag bij de demo dag geweest bij Bruggeman van Ducati.

Wilde de hyper misbruiken maar die was helaas stuk gegaan. Dus dan maar de multistrada.. Leek wel een slagschip. Nadat ik hem eindelijk op sport had staan was hij al wat fermer en kwamen de wheelies alweer koekeloeren :P Leuke tourfiets!

Daarna meteen door op de Hyperstrada..

AFSCHUWELIJK!

de zadel dwingt je in 1 zitpositie, voorop. De funfactor zit hoog in de toeren en de vering lijkt wel drijfzand. In sport modes iets beter. Kon niet vinden hoe TC uit kon.

Dan weer terug op mijn eigen hyper. Echt, dan voel je het verschil! Vering perfect en gasrespons 10x beter, koppel overal.

Het lijk wel of de de nieuwe fietsen gebouwd zijn naar de nieuwe euronorm.
Toch maar eens een nieuwe hypermotard een keer proberen. misschien verschilt het veel met de strada.

De nieuwe hyper zal je dan ook erg gaan tegenvallen. Is veel tammer geworden dan de vorige generatie :) Wel een fijnere fiets voor meer dagelijks gebruik. Misschien zie je me morgen nog wel.
 
Laatst bewerkt:
verkocht......

Aluminium oprijgoten oprijplaat oprijplank rijplaat rijgoot
 
Laatst bewerkt:
vandaag bij de demo dag geweest bij Bruggeman van Ducati.

Wilde de hyper misbruiken maar die was helaas stuk gegaan. Dus dan maar de multistrada.. Leek wel een slagschip. Nadat ik hem eindelijk op sport had staan was hij al wat fermer en kwamen de wheelies alweer koekeloeren :P Leuke tourfiets!

Daarna meteen door op de Hyperstrada..

AFSCHUWELIJK!

de zadel dwingt je in 1 zitpositie, voorop. De funfactor zit hoog in de toeren en de vering lijkt wel drijfzand. In sport modes iets beter. Kon niet vinden hoe TC uit kon.

Dan weer terug op mijn eigen hyper. Echt, dan voel je het verschil! Vering perfect en gasrespons 10x beter, koppel overal.

Het lijk wel of de de nieuwe fietsen gebouwd zijn naar de nieuwe euronorm.
Toch maar eens een nieuwe hypermotard een keer proberen. misschien verschilt het veel met de strada.

Beetje als mijn ervaring dus :P

Multistrada is wel een stuk groter, maar stuurt alsnog redelijk vlot. Nieuwe hyper heeft gewoon geen lekker motorkarakter, te hoogtoerig. Handling van de SP versie daarintegen is wel erg goed.
 
Pinoy, je kunt de mijne wel ff stukkie proefrijden de 10e :)

Vandaag op de mfmm maar 1 hyperdepieper gezien op de rotonde toen onze groep net weer weg reed.
 
Is er iemand hier trouwens begonnen met stoppies op een hyper?

Lijkt me erg vet om te kunnen!

Stoppies kun je eigenlijk niet leren zonder een paar keer op je bakkes te gaan. :P
Even het wieltje omhoog voor een stoplicht is wel prima te leren.

Ooit in de tijd dat ik nog eens wat wilde proberen op een ouwe ragbak:
full
 
Ja ik heb het dus 1x op de Gixxer geprobeerd, en dat was al best lijp...

Wil het graag leren maar zal dus eens een stuntbike moeten aanschaffen hehe
 
Als je rolling stoppies wilt doen, dan komt er een moment dat je merkt dat je achterkant je voorwiel voorbij wilt. Dan moet je hem bijsturen en zorgen dat je achterkant het voorwiel blijft volgen. Als je niet weet hoe dat moet (ik kon het ook nog niet) dan laat je je voorrem los, je achterkantje komt dwars neer en je vliegt eroverheen als een soort van highsider. :X

Dit heb ik toen wel wat keertjes gehad op mijn ragfiets, dan is het niet zo erg.
Op een fiets van €8000,- doet dat pijn. :P
 
Hehe ja dat is mij iets teveel risico inderdaad ;)

En op de fiets lijkt het zo makkelijk :+ (Nja, rolling dan nog niet maarja :P)
 
Lekker met een Hyper vriend naar de Ardennen geweest afgelopen weekend. Het was goed te doen, alleen is een rek toch wel handig voor de bagage achterop zoals hij ook heeft. Nu beweegt de rol steeds, dus ook maar overwegen.

Grotefoto-SI6ULSJB.jpg


Grotefoto-EMM6A4AW.jpg
 
Ik had ook zo'n rol achterop toen ik richting duitsland ging, werd met mijn ballen op de "tank" gedrukt en niet echt een fijne zithouding. Nu zijtassen en echt zoveel beter, nergens last meer van.

Rek is ook wel handig :Y
 
Nice!! Ik ga eind juni naar frankrijk een weekje.

Doen jullie ook aan verhuur van de tassen?? :j :$
 
Is er iemand die toevallig nog een rempedaal heeft liggen dat onbeschadigd is? De mijne is namelijk beschadigd en om problemen in de toekomst te voorkomen wil ik het pedaal vervangen.

Af en toe zie ik hier van die mooie rem- schakelsetjes voorbij komen dat er vast wel iemand is die zijn originele rempedaal kwijt wil;-)
 
Zat ff het weer te checken voor zaterdag (niet dat ik het zover vooruit geloof... maar toch), niet al te koud zaterdag en kans op regen. Mag te pret niet drukken zou ik zeggen.

Of ik heb er ergens overheen gelezen, of het was nog niet vermeld, maar hadden we zaterdag al een tijd afgesproken? (zat ff op le tomtom te koekeloeren, als ik de kronkelwegen naar ijselstein neem en snelweg vermijd ben ik 2.25 uur onderweg), 1:15 via de snelweg. Afhankelijk van hoelaat we afspreken ga ik mijn route bepalen (geen zin om om 7 uur smorgens van huis te moeten als we bijvoorbeeld om 10 uur afspreken).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan