Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allemaal :W

Als nieuwe Ducati rijder wil ik mij even voorstellen in dit topic. Sinds afgelopen weekend ben ik de eigenaar van een Ducati Hypermotard 821 uit 2013. Aantal van jullie zullen de motor wellicht herkennen (Jerryt en daar voor RepsolRR). Paar extra's:

- Termignoni uitlaat
- Zwart fatbar stuur en verstelbare hendels
- LED knippers
- Korte kentekenplaathouder
- Custom zadel met gel insert

Ik heb 220km moeten rijden om de motor op te halen in Friesland, kan in ieder geval zeggen dat het gelzadel is goedgekeurd :Y Helaas voor mij nu geen weer om te rijden (te koud...mooie weer rijder), maar van het voorjaar mag hij de opslag weer uit.

Ben wel op zoek naar een estetisch verantwoord windschermpje die de druk van de rijwind wat van de borst haalt. Zijn er nog betaalbare alternatieven voor dat Ducati carbon schermpje van €200?

Verder staat er nu bijna 14.000 km op, dus van het voorjaar krijgt hij de 15.000 beurt. Ik zoek nog een soort werkplaatshandboek oid waar in staat wat er precies gecontroleerd moet worden (en hoe) bij deze KM stand. Ook mag de achterband wel vervangen worden, zitten nu Michelin 2CT op. Valt me op dat hij in het midden op de slijtnok zit en aan de zijkant zeker nog 5mm profiel heeft. Zijn er banden die jullie aanraden die iets meer dan 5.000km meegaan, meer richting de 7-8 duizend?

Foto impressie:

sel8%282%29.jpg

DSC_0021.jpg

DSC_0009.jpg

DSC_0012.jpg

sel11.jpg

DSC_0003.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey Martijn, als je nog een achterbok zoekt. Heb er nog eentje van m'n platgetreden 796. Wellicht past die. Groeten je oud collega.
 
Gefeliciteerd met deze aankoop,machtige fiets maar denk om je rijbewijs! :+
Veel plezier ermee. :W
 
Gefeliciteerd
mooie hyper
en mooie locatie voor de foto
ik rij zelf op dunlop sportsmart 2 ik vind ze echt geweldig
Hoi allemaal :W

Als nieuwe Ducati rijder wil ik mij even voorstellen in dit topic. Sinds afgelopen weekend ben ik de eigenaar van een Ducati Hypermotard 821 uit 2013. Aantal van jullie zullen de motor wellicht herkennen (Jerryt en daar voor RepsolRR). Paar extra's:

- Termignoni uitlaat
- Zwart fatbar stuur en verstelbare hendels
- LED knippers
- Korte kentekenplaathouder
- Custom zadel met gel insert

Ik heb 220km moeten rijden om de motor op te halen in Friesland, kan in ieder geval zeggen dat het gelzadel is goedgekeurd :Y Helaas voor mij nu geen weer om te rijden (te koud...mooie weer rijder), maar van het voorjaar mag hij de opslag weer uit.

Ben wel op zoek naar een estetisch verantwoord windschermpje die de druk van de rijwind wat van de borst haalt. Zijn er nog betaalbare alternatieven voor dat Ducati carbon schermpje van €200?

Verder staat er nu bijna 14.000 km op, dus van het voorjaar krijgt hij de 15.000 beurt. Ik zoek nog een soort werkplaatshandboek oid waar in staat wat er precies gecontroleerd moet worden (en hoe) bij deze KM stand. Ook mag de achterband wel vervangen worden, zitten nu Michelin 2CT op. Valt me op dat hij in het midden op de slijtnok zit en aan de zijkant zeker nog 5mm profiel heeft. Zijn er banden die jullie aanraden die iets meer dan 5.000km meegaan, meer richting de 7-8 duizend?

Foto impressie:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
 
Hallo, ik wil mij hier ook even voorstellen.

Defiduc, al een tijdje bekend met wat ducati's maar ook vooral met Honda Hawk en NTV. Daar heb ik er al aardig wat van gehad.

Ik heb gisteren een Hypermotard 1100 opgehaald omdat ik nodig toe was aan een speeltje!
Het is een schademotor met een mooie basis. De voorkant heeft wat schade en ik heb al wat onderdelen aangeschaft om hem weer op te bouwen. Daarnaast had ik zelf ook nog wat dingen liggen dus het kan snel gaan. Hij is op dit moment wel geschorst want ik heb genoeg motoren om nog op te rijden.
Er staat nog een Multistrada 1000DS naast en ik heb nog een Cagiva gran canyon (900i.e. blok)
En dan nog een honda Hawk gt van mijn vrouw waar ik in de winter het meest op rijd.

Ik heb nog niet dit topic doorgelezen om te kijken of er een werkplaatshandboek beschikbaar is, dus als er iemand direct een linkje heeft zou dat super zijn!

En als iemand mij nog kan helpen aan rode vorkpootbeschermers zou ik helemaal blij worden!

Plaatje ga ik zo snel mogelijk schieten en plaatsen!
 
Hallo, ik wil mij hier ook even voorstellen.

Defiduc, al een tijdje bekend met wat ducati's maar ook vooral met Honda Hawk en NTV. Daar heb ik er al aardig wat van gehad.

Ik heb gisteren een Hypermotard 1100 opgehaald omdat ik nodig toe was aan een speeltje!
Het is een schademotor met een mooie basis. De voorkant heeft wat schade en ik heb al wat onderdelen aangeschaft om hem weer op te bouwen. Daarnaast had ik zelf ook nog wat dingen liggen dus het kan snel gaan. Hij is op dit moment wel geschorst want ik heb genoeg motoren om nog op te rijden.
Er staat nog een Multistrada 1000DS naast en ik heb nog een Cagiva gran canyon (900i.e. blok)
En dan nog een honda Hawk gt van mijn vrouw waar ik in de winter het meest op rijd.

Ik heb nog niet dit topic doorgelezen om te kijken of er een werkplaatshandboek beschikbaar is, dus als er iemand direct een linkje heeft zou dat super zijn!

En als iemand mij nog kan helpen aan rode vorkpootbeschermers zou ik helemaal blij worden!

Plaatje ga ik zo snel mogelijk schieten en plaatsen!

Welkom

Je komt toch uit oudkarspel ?

Groet Rob uit Alkmaar
 
Hallo, ik wil mij hier ook even voorstellen.

Defiduc, al een tijdje bekend met wat ducati's maar ook vooral met Honda Hawk en NTV. Daar heb ik er al aardig wat van gehad.

Ik heb gisteren een Hypermotard 1100 opgehaald omdat ik nodig toe was aan een speeltje!
Het is een schademotor met een mooie basis. De voorkant heeft wat schade en ik heb al wat onderdelen aangeschaft om hem weer op te bouwen. Daarnaast had ik zelf ook nog wat dingen liggen dus het kan snel gaan. Hij is op dit moment wel geschorst want ik heb genoeg motoren om nog op te rijden.
Er staat nog een Multistrada 1000DS naast en ik heb nog een Cagiva gran canyon (900i.e. blok)
En dan nog een honda Hawk gt van mijn vrouw waar ik in de winter het meest op rijd.

Ik heb nog niet dit topic doorgelezen om te kijken of er een werkplaatshandboek beschikbaar is, dus als er iemand direct een linkje heeft zou dat super zijn!

En als iemand mij nog kan helpen aan rode vorkpootbeschermers zou ik helemaal blij worden!

Plaatje ga ik zo snel mogelijk schieten en plaatsen!
Heej Defiduc..Kom ik jouw hier ook tegen :W .
Mooi speeltje zo,n hyperrr. :Y
Zolang je de mts1000 nog hebt en zoniet ook , Er is hier ook een mts 620/1000/1100 draadje..

Ducati Multistrada 620 /1000 /1100


gr driver
 
Laatst bewerkt:
Dag iedereen kom me hier even aanmelden :W , heb net me ducati monster s4r verkocht,
om dus een hyper 1100 S te kopen als die in me bezit is zal ik even wat pic's posten :).

Kwa vermorgen en koppel is het wel een stap terug atans een standaard S, las dat hier erg goede resultaten zijn te halen met kopbewerking bij biggelaar

Zo als ik hem koop zit er een full termi 2-1-2 onder + ecu en airbox lid.
Wat ik nog wilde doen is een mwr airboxlid + biggelaar kop tuning doen+afstellen,kan iemand mij vertellen de winsten die ik daar nog mee kan behalen en vertellen ongeveer of het de toch wel pittige prijs totaal waard is ? niet dat het om 2 pk en 3 nm gaat :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben aan het afwegen of een grotere tank me meer plezier gaat opleveren. Pk's doen mij niet zo veel. Er zit nu met een 2 in 1 termi 92 pk en 102nm in. Dat is voor mij genoeg om er flink het asfalt in de eiffel en omgeving mee te treiteren.. :P

Die grotere tank is wel serieus aan de prijs. 820 euro ex import kosten. Of weet iemand nog een optie?
 
Dag iedereen kom me hier even aanmelden :W , heb net me ducati monster s4r verkocht,
om dus een hyper 1100 S te kopen als die in me bezit is zal ik even wat pic's posten :).

Kwa vermorgen en koppel is het wel een stap terug atans een standaard S, las dat hier erg goede resultaten zijn te halen met kopbewerking bij biggelaar

Zo als ik hem koop zit er een full termi 2-1-2 onder + ecu en airbox lid.
Wat ik nog wilde doen is een mwr airboxlid + biggelaar kip tuning doen+afstellen,kan iemand mij vertellen de winsten die ik daar nog mee kan behalen en vertellen ongeveer of het de toch wel pittige prijs totaal waard is ? niet dat het om 2 pk en 3 nm gaat :)

Lees topic even door staat daar...of ga naar biggelaar website...DP Nokkenassen zijn er dus niet meer...Keamna heeft wel.scherpe nokkenassen...
 
Ik ben aan het afwegen of een grotere tank me meer plezier gaat opleveren. Pk's doen mij niet zo veel. Er zit nu met een 2 in 1 termi 92 pk en 102nm in. Dat is voor mij genoeg om er flink het asfalt in de eiffel en omgeving mee te treiteren.. :P

Die grotere tank is wel serieus aan de prijs. 820 euro ex import kosten. Of weet iemand nog een optie?

Ik heb ook grotere tank....relaxed rijden....
 
Zo heb de hm gekocht wat een pracht machine , het is een 1100 S geworden ducati rood met maar 8130 km :9~

Nu wachten tot de pekel weg is en het wat warmer is -O-

PS iedereen in winterslaap ofzo :X
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,Proficiat met je aankoop!
Om alsnog je vraag te beantwoorden over de sleutels.Ik heb er 2 zwarte sleutels bij en een codekaart.
Heb je een foto van je nieuwe aanwinst!
 
Goedemorgen,Proficiat met je aankoop!
Om alsnog je vraag te beantwoorden over de sleutels.Ik heb er 2 zwarte sleutels bij en een codekaart.
Heb je een foto van je nieuwe aanwinst!

Bedankt !
Gelukkig dan weet ik zeker dat ik geen sleutel mis :)
Ik moet nog foto's maken het was donker toen ik terug was met de trailer die krijg je nog tegoed van me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan