Ducati Hyperstrada

@ Clown
Nou ik draag ook wel even mijn steentje bij dan aan het levend houden van dit topic. Laat je wel wat foto's achter zodra je hem hebt! })

belerende modus aan: schizofrenie heeft niets te maken met een gespleten of meervoudige persoonlijkheid, dat is een vrij hardnekkige misvatting. Schizofrenie is een vorm van een psychotische stoornis. belerende modus uit.

Het wordt hier nog een topic van ex-Versys 650 rijders, Clown, Salami, mijn persoon :+
 
@ Clown
Nou ik draag ook wel even mijn steentje bij dan aan het levend houden van dit topic. Laat je wel wat foto's achter zodra je hem hebt! })

belerende modus aan: schizofrenie heeft niets te maken met een gespleten of meervoudige persoonlijkheid, dat is een vrij hardnekkige misvatting. Schizofrenie is een vorm van een psychotische stoornis. belerende modus uit.

Het wordt hier nog een topic van ex-Versys 650 rijders, Clown, Salami, mijn persoon :+

Tuurlijk laat ik foto's achter... :Y
Dit is ze...

full
 
Lekker ding hoor! Feli! *O*
Als ik niet zo veel kilometers zou rijden was dit toch wel mijn fiets geweest :9 Maar dan in het wit.
Vervangingsuitlaat is naar mijn mening nergens voor nodig. Hij klonk standaard al zo lekker!
 
Lekker ding hoor! Feli! *O*
Als ik niet zo veel kilometers zou rijden was dit toch wel mijn fiets geweest :9 Maar dan in het wit.
Vervangingsuitlaat is naar mijn mening nergens voor nodig. Hij klonk standaard al zo lekker!

In het wit hadden ze hem niet staan, dus bestellen zou korting kosten... :+
Daarbij, een echte Italiaan is rood... ;)
 
@ Clown
Hoop dat je regelmatig hier wat achter laat qua bevindingen. Ik lees in ieder geval geïnteresseerd mee :Y Ik ben bijvoorbeeld benieuwd of je het lang kan uithouden op het zadel omdat je vrij weinig ruimte hebt om te verplaatsen. Maar ook ben ik benieuwd of je last hebt van de middenbok die over het asfalt schraapt. Ik lees dat veel eigenaren hem er afgehaald hebben omdat ie zelfs bij niet al te grote hellingshoeken al vonkt ;)

Sterkte met afwachten :X
 
Dat zal ik doen, Andrew...

Wat betreft het zadel, dat is natuurlijk ook afhankelijk van lengte e.d. en je kunt er ook een ander zadel opzetten. Verder heb ik met proefrijden enkel mijn schoen aan de grond gehad en heb redelijk mijn best gedaan in de bochten. Maar, eenmaal gewend zal het vast wel lukken, die middenbok. Bij de Multistrada ging ook alles aan de grond op het circuit, steps, middenbok en schakelpook... :X
 
*O* *O* *O*

Hyper%2001_zpsxss3renn.jpg


Hyper%2003_zpswhjfdi2c.jpg


Hyper%2005_zps6n3eo9ss.jpg


Hyper%2006_zpsjbkyygda.jpg


Ok, het was snelweg terug... maar zelfs dat kan je leuk maken! Was opstappen en gevoelsmatig thuiskomen, wat een genot en wat voelt het vertrouwd. Zalig! En die eerste echte bochten, hahaha... :]

Wat meteen opviel, deze stuurt veel lekkerder en neutraler dan de demo. Twee redenen, de banden zijn anders en misschien beter op spanning. Maar ik denk dat ze bij de demo hebben zitten kloten met de veervoorspanning, waardoor hij te ver voorover stond...

Nu geen last van en het stuurt meteen nog beter en directer... I'm in love... :9 :9~ *D
 
*O* *O* *O*

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ok, het was snelweg terug... maar zelfs dat kan je leuk maken! Was opstappen en gevoelsmatig thuiskomen, wat een genot en wat voelt het vertrouwd. Zalig! En die eerste echte bochten, hahaha... :]

Wat meteen opviel, deze stuurt veel lekkerder en neutraler dan de demo. Twee redenen, de banden zijn anders en misschien beter op spanning. Maar ik denk dat ze bij de demo hebben zitten kloten met de veervoorspanning, waardoor hij te ver voorover stond...

Nu geen last van en het stuurt meteen nog beter en directer... I'm in love... :9 :9~ *D

Prachtige machine!
Gefeliciteerd *O*
 
Hoi, ik ben de persoon die dit item 2 jaar geleden gestart heeft. Nooit heb ik begrepen waarom er zo weinig reacties kwamen. Enorm veel plezier gehad met de Ducati. De Ardennen en de binnenwegen waren een echt plezier. Nooit direct naar huis, altijd reden om een omweg te maken.

Begin dit jaar ben ik echter overgestapt op de nieuwe Multi DVT omdat ik meer vermogen wou, meer windbescherming en meer comfort. Maar dat is zeer persoonlijk en ligt niet aan de motor. De Hyperstrada is één van de meest ondergewaardeerde motorfietsen die ik ken. En dat heb ik - spijtig genoeg - ook mogen ondervinden bij de inruilwaarde. Maar soit, ik blik er met veel plezier op terug.

Alvast enorm veel plezier en een hoop veilige km's gewenst. Kijk ook eens op hyperstrada.com en op hypermotardclub.it. Daar vind je veel info en leuke foto's van getunde machines.
 
Ik ben jaloers! :9~
Veel veilige fun kilometers *O*

Las op hetzelfde hyperstrada forum dat iemand al over de 40k zat met zijn fiets van de eerste lichting dus flink toeren is ook goed te doen ;)

Had ik al gezegd dat ik jaloers ben?
 
Volgens mij ben je jaloers... :+

Liep net de garage in, staat er zo'n prachtmachine! :9~
Kan zelf nauwelijks geloven dat ie er staat... :+
 
Wil deze fiets (hopelijk dit jaar nog) een dag huren... maar eerst een totaal andere fiets huren binnenkort. Een Moto Guzzi V7 Stone. Dat is zowat het volledig tegenovergestelde van deze fiets zo'n beetje :+
 
Dat is retro man... :9~
Erg mooi om te zien, maar qua rijden lijkt het me vooral onthaasten...
Gewoon lekker rondrijden en alle tijd hebben. Leuk voor er bij, lijkt me... maar om dagelijks/wekelijks mee te rijden vrees ik van niet. Maar uiterlijk erg gaaf om te zien... :Y

Ja, huren die Strada... of meenemen als de jouwe in onderhoud is ;)
 
Oh dat zou ook absoluut geen eerste fiets zijn. Ik zie me al door weer en wind 30k pj rijden :')
Nee precies wat je zegt, puur als 2e volledig onthaastende fiets en genieten van de eenvoud en omgeving :] ...dat laatste gebeurt toch echt minder bij een Hyperstrada want daar wil je elke bocht mee aanvallen!

Meenemen tijdens onderhoud zou ideaal zijn maar ik ken geen gecombineerde BMW/Duc dealer, althans niet hier in de regio
 
Terug
Bovenaan Onderaan