Ducati, Kawasaki of Honda, hulp bij kiezen

koop een oud barrel en customize die helemaal, heb je tenminste wat unieks :+

turbo eronder of een sc, gewoon omdat het kan
alles van carbon en magnesium

klaar


met een ouwe gerestaureerde Z1300 aankomen maak je meer los dan met een nieuwe ZX10R
 
Laatst bewerkt:
@Ts

Het komt bij mij een beetje over alsof je zelf niet de keuze kan maken van wat jijzelf mooi vind en de keuze laat afhangen van wat een ander mooi vind. |(

Als jij die 4 motoren allemaal mooi vind dan ga je toch op alle 4 proefrijden zodat JIJ weet wat voor jou het fijnste rijd,stuurt ,zit, beste bij jou past, etc

Die honderd man die hier hun eigen ervaring delen hebben allemaal een andere rijervaring met de diverse motoren die mss niet strookt met jou wensen en rijbelevenis.

Dus mijn advies is
Ga lekker proefrijden :Y
 
Laatst bewerkt:
Yeah right, student,,,pfffff leer eerst hoe je scriptie schrijft vriend.
Maaruh van mij mag 't topic wel gesloten worden, gezien er teveel bikies without brains opzitten die niet weten met een forum om te gaan. Beantwoord gewoon de vragen van degene die ze stelt en zet er geen onzin op. Geen antwoord? Lees dan lekker mee of ga je kleine broertje pesten ofzo.

Ik denk dat ik al wel een beetje weet naar welke Merken en Type motoren ik ga kijken bij de dealers, dus van mij mag het topic gesloten worden, moderators!


De groeten allemaal, en voor diegene met de serieuze antwoorden, bedankt!
 
Yeah right, student,,,pfffff leer eerst hoe je scriptie schrijft vriend.
Maaruh van mij mag 't topic wel gesloten worden, gezien er teveel bikies without brains opzitten die niet weten met een forum om te gaan. Beantwoord gewoon de vragen van degene die ze stelt en zet er geen onzin op. Geen antwoord? Lees dan lekker mee of ga je kleine broertje pesten ofzo.

Ik denk dat ik al wel een beetje weet naar welke Merken en Type motoren ik ga kijken bij de dealers, dus van mij mag het topic gesloten worden, moderators!


De groeten allemaal, en voor diegene met de serieuze antwoorden, bedankt!

_O-


Geen volhouder... je geeft het al snel op... weet je zeker dat je motor wilt blijven rijden :X
 
Yeah right, student,,,pfffff leer eerst hoe je scriptie schrijft vriend.
Maaruh van mij mag 't topic wel gesloten worden, gezien er teveel bikies without brains opzitten die niet weten met een forum om te gaan. Beantwoord gewoon de vragen van degene die ze stelt en zet er geen onzin op. Geen antwoord? Lees dan lekker mee of ga je kleine broertje pesten ofzo.

Ik denk dat ik al wel een beetje weet naar welke Merken en Type motoren ik ga kijken bij de dealers, dus van mij mag het topic gesloten worden, moderators!


De groeten allemaal, en voor diegene met de serieuze antwoorden, bedankt!
Kleine broertje pesten gaat niet lukken, die is een stuk groter dan ik :+
Succes met proefrijden/kiezen ;)
 
Niet slecht! Maar voor die prijs denk ik toch al snel aan een spiksplinter nieuwe!
En zoals eerder aangegeven denk ik m'n zinnen al gezet te hebben...


En nee, ik haak niet af, ik ga juist er werk van maken om m'n droommotor aan te schaffen. Ajo!

That's the spirit *O* Veel succes :Y
 
Ik zou sowieso eerst eens een proef rit gaan maken op een 2 cilinder, hierna kan
je verhaal er wel heel anders uit zien.

Of je vind het echt helemaal geweldig dan zul je niet gauw voor een 4 cilinder gaan en
andersom precies het zelfde.

Zo kun je op basis van het aantal cilinders al een keus maken.

Succes.
 
Yeah right, student,,,pfffff leer eerst hoe je scriptie schrijft vriend.
Maaruh van mij mag 't topic wel gesloten worden, gezien er teveel bikies without brains opzitten die niet weten met een forum om te gaan. Beantwoord gewoon de vragen van degene die ze stelt en zet er geen onzin op. Geen antwoord? Lees dan lekker mee of ga je kleine broertje pesten ofzo.

Ik denk dat ik al wel een beetje weet naar welke Merken en Type motoren ik ga kijken bij de dealers, dus van mij mag het topic gesloten worden, moderators!


De groeten allemaal, en voor diegene met de serieuze antwoorden, bedankt!

WHAHA!!

Als je niet inziet dat "skripsie" als grapje (al dan niet grappig) is bedoeld dan vraag ik mij af of jouw "brains" wel helemaal ok werken...

Achja... op zo'n forum gaat het wel vaker zo he... je hebt voor- en tegenstanders van topics, vragen, etc.etc. Iedereen geeft zijn mening, ook als je in iemands ogen bv. eikelige vragen stelt... jij als "biky with brains" (???) zou ook moeten weten dat een forum zo werkt of weet je dat niet 007?

En het is ook wel weer grappig dat je zo reageert...
 

Ik zou zeggen koop een Triumph. Wat een mooi geluidje ook :9~

Good luck met kopen :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan