Ducati kopen

Ducandre-2

Rookie
20 apr 2004
15
0
Zeeland
Ik wil binnenkort een nieuwe Ducati 749 Mono gaan bestellen voor 14.995,-. Daar komt nog bij: 253,- afleveringskosten. Ik heb geen inruil. Wat is een redelijk bedrag aan korting wat ik mag verwachten. Ik heb ook nog kleding/schoenen nodig, dat kan ik meenemen in de onderhandeling. Als er iemand is die andere tips heeft: alles is welkom.
 
Tip: koop de Duuc bij Biggelaar.
Plak dan maar effe een eerder post van mijzelf:
Niets in te ruilen? Mooi, moet netto (dus onder de streep; incl. alle bijkomende kosten) ca. 5% korting wel haalbaar zijn. Is vrij gangbaar.
Dus gewoon fijn alle bruto-, bpm- en wat dies meer zij-verhalen verhalen negeren.

Je zou er ook voor kunnen kiezen om een zekere korting in – bijvoorbeeld – andere uitlaten te laten uitdrukken.
Kwestie van gewoon goed meerekenen; het de dealer duidelijk laten uitschrijven op een A4'tje.
Grote kans dat de procentuele korting marginaal hoger ligt als je kiest voor extra accessoires of kleding. Logisch, de marges voor de dealer liggen hier veelal hoger. Dus raak vooral niet al te zeer onder de indruk van zijn 'vrijgevige opstelling'.
 
5% korting op motor
10% korting op kleding en accesoires

dat is denk ik toch wel het minimale wat ie kan doen
 
Terug
Bovenaan Onderaan