Ducati M900 of Monster als 25kW??

gezien al je topics is het misschien handig om je eerst verder eens in te lezen in het motor/25kw gebeuren voordat je verder vraagt ;)
 
Ik heb op Google gezocht, en krijg alleen maar sites waarvoor ik taalpakketen moet downloaden -_-

Bovendien is een Forum toch gemaakt voor vragen? Of zit er een limiet aan het aantal vragen dat je mag stellen..

Nahja goed, ik kon zelf geen informatie vinden iig.
Dus misschien is iemand bereidt mij te helpen...

Zo niet, jammer dan :P
 
Okee moet je eens op Marktplaats.nl kijken en zoeken naar beide motoren :P

M900 is vaak 1000 euro goedkoper dan de volle naam..

strangee
 
Ik heb op Google gezocht, en krijg alleen maar sites waarvoor ik taalpakketen moet downloaden -_-

Bovendien is een Forum toch gemaakt voor vragen? Of zit er een limiet aan het aantal vragen dat je mag stellen..

Nahja goed, ik kon zelf geen informatie vinden iig.
Dus misschien is iemand bereidt mij te helpen...

Zo niet, jammer dan :P

Denk eerst even na wat je nu eigenlijk wilt vragen. :)
 
Ik ben er al achter.
Op marktplaats.nl zit ik druk te zoeken naar zo'n monster ding.
Het viel me alleen op dat de motor die M900 heette vaak veel goedkoper was, terwijl ik geen verschil zag. Daarom dacht k dat het iets motorisch was ofzo.
Maar het zijn dus precies dezelfde motoren.
 
Ik ben er al achter.
Op marktplaats.nl zit ik druk te zoeken naar zo'n monster ding.
Het viel me alleen op dat de motor die M900 heette vaak veel goedkoper was, terwijl ik geen verschil zag. Daarom dacht k dat het iets motorisch was ofzo.
Maar het zijn dus precies dezelfde motoren.

Jip. :Y
 
Maar waarom is de M900 dan goedkoper?
Vindt iedereen Monster mooier klinken in een advertentie en zijn ze daarom bereidt meer te betalen ofzo? :P :P
 
al gekeken naar het
bouwjaar, een dezelfde motor kan verschillen kwa prijs als die uit een ander bouwjaarkomt, echt?
ja echt
O-)
 
Jaa als het 1 motor was dan zou ik dat wel snappen.
Maar er zijn een stuk meer motoren die het prijsverschil hebben.
Zal wel toeval zijn, maar dat was de reden dat ik het me afvroeg!
 
En zo'n Monster met 2 van die uitlaten die zo lopen dat het achterwiel vrij is? Dat ze als het ware uit het zadel komen -_-

Wat voor een is dat? of heeft dat meer te maken met wat voor uitlaat je eronder gooit?

LAAT MAAR
zie het al

Sorry voor dit verneukte topic, mag slotje op
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan