zut
MF veteraan
Vorige week ging tijdens een rit mijn acculampje branden. Af en toe ging het lampje ook weer uit. Ook afgelopen zaterdag brandde het lampje niet gedurende de eerste minuten. Tijdens de rit begon het lampje onregelmatig te knipperen. Als de motor stationair loopt gaat het lampje uit. Tijdens de rit kreeg de motor steeds meer last van backfire op het moment dat ik het gas los liet. De vlammen waren duidelijk te zien in de uitlaat. Uiteindelijk ging de motor zo onregelmatig lopen dat hij afsloeg. Starten was niet meer mogelijk. Er was geen enkele reactie waarneembaar (ook geen klik van het startrelais).
De wegenwacht heeft eerst mijn accu weer opgeladen. Starten was toen nog steeds niet mogelijk. Hij heeft toen de motor gestart door het startrelais te omzeilen. Zo kon ik weer een half uurtje rijden.
Thuis heb ik de acculader aangesloten. De accu bleek helemaal leeg te zijn. Vanmorgen na 24 uur laden was de accu nog steeds leeg. De accu is echter pas 6 maanden oud. De motor zelf heeft een grote beurt gehad midden mei. Toen zijn er geen schokkende dingen geconstateerd. Sinds die tijd heb ik pas 1000 km gereden.
De accu is leeg en kan niet geladen worden. Dus waarschijnlijk lekspanning of accu kapot
Waarom kan ik de motor niet starten als de accu is opgeladen (geen enkele reactie startrelais)
De wegenwacht heeft eerst mijn accu weer opgeladen. Starten was toen nog steeds niet mogelijk. Hij heeft toen de motor gestart door het startrelais te omzeilen. Zo kon ik weer een half uurtje rijden.
Thuis heb ik de acculader aangesloten. De accu bleek helemaal leeg te zijn. Vanmorgen na 24 uur laden was de accu nog steeds leeg. De accu is echter pas 6 maanden oud. De motor zelf heeft een grote beurt gehad midden mei. Toen zijn er geen schokkende dingen geconstateerd. Sinds die tijd heb ik pas 1000 km gereden.
De accu is leeg en kan niet geladen worden. Dus waarschijnlijk lekspanning of accu kapot
Waarom kan ik de motor niet starten als de accu is opgeladen (geen enkele reactie startrelais)