ducati monster 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is een koopje, dat is zeker.
Je verkoopt hem voor iemand anders?

vertaal het in NL en je maakt meer kans.
 
het is een koopje, dat is zeker.
Je verkoopt hem voor iemand anders?

vertaal het in NL en je maakt meer kans.
..nee, ik verkoop hem niet.. maar dat de advertentie er binnen 1 minuut vanaf werd geknikkerd vond ik wat vreemd, dus toen ben ik tot aktie over gegaan ;)
 
..nee, ik verkoop hem niet.. maar dat de advertentie er binnen 1 minuut vanaf werd geknikkerd vond ik wat vreemd, dus toen ben ik tot aktie over gegaan ;)

Maar hoe weet jij nou zo zeker dat het géén verdachte advertentie is? Ken je deze man persoonlijk? Waarom heeft de mod besloten het zaakje te verwijderen en de gebruiker te bannen? Is dat dan onterecht geweest? Ik kan de advertentie op marktplaats ook al niet meer vinden.
 
Laatst bewerkt:
Oke,

dus eigenlijk heb je er niks mee te maken....

Vind het nogal, lijkt wel of tie in nood zit en geld nodig heeft.
Als je de motor koopt met al die extra's aan kleren/helm etc. en je verkoopt die dan ook weer heb je gewoon een M1000Sie voor nog geen 4000 Euri.
Klinkt gewoon te mooi om waar te zijn.
Heb de ad op marktplaats bekeken en de andere ads van hem zien er betrouwbaar uit.
Dus gewoon een raar verhaal maar daarom niet minder interessant

Niet voor mij, ik ben een Duc-kicker.
Schopje hier schopje daar, RideRick maakt het klaar
 
Ik snap niet waarom jij deze advertentie, die verwijderd werd door ons, weer terug moet plaatsen. Overigens ontving de crew een paar kansloze mailtjes van die user. Dan is het al helemaal einde oefening.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan