Ducati Monster 600 GESTOLEN in Ede

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar leer je je vrienden meestal kennen :? school etc.. Vrienden hebben meestal veel dingen gemeen, dus dat ook jou vrienden zijn afgestudeert is dan ook niet heel vreemd!
 
In mijn optiek zijn er maar twee soorten mensen.

Motorminnende motorrijders en 'de rest'. 'de rest' probeert altijd of de motorrijders van de sokken te rijden, of hun oogappel te jatten, of heeft een doodswens (met name bellende / ipodshufflende fietsers).

En als je tot die eerste groep hoort maakt het mij geen zak uit of je blank, zwart, marokkaan of antiliaan bent. Ik zwaai naar iedereen, want je kunt vaak toch niet zien wat voor iemand er onder dat pak, helm en handschoenen zit.
 
Dit is echt een vaag topic als je uit het niets eens wil lezen over een gestolen Ducati (wat treurig is) en de eerste & laatste pagina leest zoals ik net heb gedaan.

Eerst gaat het over de motor, op de laatste pagina lijkt het alsof we een politieke partij aan het vormen zijn..TOM een idee? :)
:N


De eerste die mijn naam aan een politieke partij schenkt krijgt een klap voor z'n Kopf :Y
 
Ik ben ook van allochtone afkomst net als vele andere van mijn vrienden/kennissen. Wat me opval is dat we van verschillende afkomsten zijn (Turkse, Poolse, Franse, Surinaamse, Indonesisch etc) behalve Marrokaanse. Plus we zijn allemaal afgestudeerd of nog bezig :) Ik merk ook zelf dat Marrokaanse leerlingen vaak anders tegen school en werk kijken dan bijvoorbeeld andere afkomsten. Uiteraard en gelukkig maar heb je uitzonderingen, maar hun omgeving (vrienden en soms familie) motiveert ze totaal niet om hun aan het werk te zetten.

TicTac, ik denk dat je daar een waar woord zegt.
2e keer AVB deed ik daar bij de Kuip in Rotterdam. Mijn instructuers waren Maokkaan (een gouden vent) en Turk. Maar dat moest je weten omdat ze geintgreerd waren. In Rotterdam viel ik als blanke examenkandiaat op en de Turkse instructeur ook best wel!
Heel veel (zeer) donkere instructeurs en examenkandidaten. Opvallend, "gewone mensen" met een andere kleur, maar vriendelijk en geintersseerd in hun mede "slachtoffers (ik dus o.a.)
 
Het leek verstandiger dit uiteindelijk niet te doen, de groep was te groot om er zeker van te zijn dat het ordelijk zou verlopen. Het signaal was wel duidelijk en er waren zat leden die wel mee wilden. Denk dat het een verstandige beslissing was........;-)
 
jajaa..

stelletje mietjes durfen gewoon niet te komen en bedenken een smoes waarom het ze verstandig lijkt niet te gaan,

Jullie weten allemaal dondersgoed dat ALS jullie zouden komen jullie allen een flink pak slaag zouden krijgen!

eerst heel stoer van achter je computer plannen maken en als het erop aan kom deinst iedereen terug, maar goed wat verwacht je anders van een stel praatjesmakers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan