Ducati Monster 600 GESTOLEN in Ede

Status
Niet open voor verdere reacties.
D'oh, net te laat met editten zie ik...Mja, maar dan is de duc hopelijk wel weer terug bij de rechtmatige eigenaar!

True. Ik vind het alleen ondragelijk dat dit tuig keer op keer weer terug in de samenleving komt en gewoon verder gaan met hun criminele activiteiten.

Die gasten lachen zich kapot om ons rechtsysteem , ze zijn bewijzen van vogelvrij in Nederland
 
Laatst bewerkt:
zo de agenten ff gemailed, kijken of ze er wat mee kunnen.

hoop dat die achterlijke *piep* gepakt worden of ****** terug gevonden worden.
 
man man man... weer typisch nederland hoor...

niemand durft 'm te gaan terughalen en dat rotjong te ontdoen van z'n tanden... :r
en intussen rijden ali criminali en zijn vriendjes rustig door op jouw fiets :X

sorry hoor maar ik ben geen racist of zo,woon in een vreemdelingenwijk maar die hufter had ik al lang ergens in het donker afgeknald en in het kanaal gedumpt met een steen rond zijn nek :X met of zonder mijn gepikte eigendom terug te hebben.

mijn brommer hebbe ze(ook van die marokkaanse nietsnutten zoals in dat filmpje) ooit ook ontvreemd hier uit de garage terwijl ik thuis was zelfs, maar heb ze 't zo zuur gemaakt met al hun 'bijverdiensten' te saboteren en hun 'schateiland' te zoeken en door te geven omdat ik wist wie 't geweest was en de pliesie deed niets dat ze 'm vanzelf ergens gedumpt hebben en die rotflikken 'm hebbe opgehaald |(

niks is er goed aan, ze bestelen je 2 x :r
1x van je privespullen en nog 1x als jij kan afdragen om die hufters nog te voorzien van een mooi leefloon van de staat,ocmw of andere lamzakkeninstanties...

hier wordt je dus echt pissig van hoor :X
 
Dit is inderdaad wel heel erg toevallig, maar tegelijk super k*t... Ik hoop echt dat hier iets mee gedaan wordt!
 
Wellicht ten overvloedde maar: Ga nu geen berichtjes achterlaten bij dat filmpje, want dan verdwijnt die fiets helemaal buiten beeld.
 
Als je alle andere filmpjes ook bekijkt die met ede en veenendaal te maken hebben.

allemaal duitse kentekens, 180 cc runners etc. Durf er vergif op in te nemen dat 90% van die dingen geript zijn.
 
Als je alle andere filmpjes ook bekijkt die met ede en veenendaal te maken hebben.

allemaal duitse kentekens, 180 cc runners etc. Durf er vergif op in te nemen dat 99,9% van die dingen geript zijn.

zo, even verbeterd

Weet zelf al te goed hier hoe die marokkanen(want dat zijn het)hier(bij mij op school) zitten op te scheppen dat ze weer een runner hebben gejat, of fietsen(trapfietsen). En probeer daar maar eens iets tegen te doen zonder bedreigd te worden met een mes.
 
Laatst bewerkt:
Godverdomme lopen posen met een gejatte motor. Ik ben erg benieuwd of deze ontdekking nog gevolgen gaat hebben. :(
 
in de comments van de filmpje hebben ze het over veldhuizen A
Volgens wiki is dat dit gedeelte:

full


Veldhuizen A

Veldhuizen A werd gebouwd in de jaren 60 en jaren 70, het is een wijk met veel goedkope (huur)woningen en relatief veel groen. Door de grootschalige opzet met ook veel hoogbouw is de wijk te vergelijken met de Bijlmermeer in Amsterdam. In de loop van de jaren werd de situatie echter minder prettig, door minder sociale controle, nam het onveiligheidsgevoel toe. Tevens werd de bevolkingsopbouw steeds eenzijdiger. Daarom is er een herstructureringsplan gemaakt daarin is onder andere besloten dat de flats die aan de rand van de wijk staan gesloopt zullen worden.

Op 5 september 2008 besloot burgemeester Cees van der Knaap om een samenscholingsverbod in te voeren in de wijk. Dit om overlast door Marokkaanse jongeren tegen te gaan.

De straatnamen in Veldhuizen A eindigen op de namen:

* ...burg
* ...horst
* ...stein

Ik denk dat er een grote kans is dat de duc zich nog in dit gebied bevindt (Er vanuit gaande dat de betreffende zandhazen hier nu niet meelezen)
Als je met een paar gasten 's nachts een beetje gaat zoeken kun je hem misschien nog wel vinden... :/


 
in de comments van de filmpje hebben ze het over veldhuizen A
Volgens wiki is dat dit gedeelte:

[afbeelding]Ik denk dat er een grote kans is dat de duc zich nog in dit gebied bevindt (Er vanuit gaande dat de betreffende zandhazen hier nu niet meelezen)
Als je met een paar gasten 's nachts een beetje gaat zoeken kun je hem misschien nog wel vinden... :/

Ja, tot ze er lucht van krijgen dat iemand dat ding in het filmpje herkend heeft. In een van de andere filmpjes zag ik ook al een motor in brand staan :? . Vrij makkelijke beslissing om zo'n ding te dumpen als het je niets gekost heeft en een nieuwe je ook niets gaat kosten.
Werkt een beetje anders als je weet hoelang je gewerkt hebt voor je machine. :(
 
zo, even verbeterd

Weet zelf al te goed hier hoe die marokkanen(want dat zijn het)hier(bij mij op school) zitten op te scheppen dat ze weer een runner hebben gejat, of fietsen(trapfietsen). En probeer daar maar eens iets tegen te doen zonder bedreigd te worden met een mes.


dat bedreigen is het probleem niet, alleen als je ze bewerkt met een flink stuk hout dan kun je weer de bak in omdat je een zielige knuffelmarokkaan hebt verbouwt.

het is te hopen dat mensen een keer gaan flippen na straatterrorisme en eens het heft in eigen handen nemen, zoals met germaine c en dan ook gewoon weer vrijgesproken worden *O*
 
Laatst bewerkt:
Denk dat dat ding al lang in de sloot ligt. Die dingen blijven echt niet zolang heel bij die gastjes.
 
in de comments van de filmpje hebben ze het over veldhuizen A
Volgens wiki is dat dit gedeelte:

[afbeelding]Ik denk dat er een grote kans is dat de duc zich nog in dit gebied bevindt (Er vanuit gaande dat de betreffende zandhazen hier nu niet meelezen)
Als je met een paar gasten 's nachts een beetje gaat zoeken kun je hem misschien nog wel vinden... :/

Wat kan ik hier boos om worden...

Wijk doorzoeken, als dit echt het geval gaat worden...wil ik het weten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan