Ducati Monster 600 GESTOLEN in Ede

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmie89

MF'er
13 aug 2007
72
0
Ede
Bedank voor de steun van iedereen! ik heb de motor weer trug maar ik ga het er zeker niet bij laten en ik zie iedereen zondag wel tijdens de MF-meeting

Gister middag/avond (25 april 2008) is helaas mijn Ducati Monster 600 van het bouwjaar 1995 gestolen van het station Ede-wageningen. ik denk niet dat ik hem nog trug zal krijgen maar ik doe tog een oproep hier wan je weet maar nooit.

Kenmerken:
- De motor is rood
- extra kleine spiegels aan beide stuureinden van het stuur
- Mivv sportdempers die bovenlangs lopen
- Olie vuldop is rood
- de rechtervoorvork poot is lek en daarom zat er als tijdelijke oplossing een doekje omheen vastgezet met kabeltrek bandjes.
- de kilometerteller/snelheidsmeter werkt niet
- KENTEKEN: MH-RN-73 ( voorzien van een motor-forum stikker)
- tankpad is verkeerd om dan zoals die zou moeten zitten


Ik hoop dat iemand iets ervan weet of mss iemand besig heeft gezien gister op het station, mogt dat zo zijn wil ik u vragen mij even te mailen : timmie_89@hotmail.com

iedereen in iedergeval bedankt voor het lezen van dit bericht
full
 
Laatst bewerkt:
Justitie zou hier echt is een speciaal team op moeten zetten. B| Erg veel sterkte, en ik hou m'n ogen open!
 
kl*te voor je -O-
Ik zal er op letten in regio Ede.
Op dat station staat ook regelmatig een zwarte RSV tussen de fietsen aan de kant van het busstation. Beetje zonde lijkt me als er een fiets op valt :X
 
Laatst bewerkt:
Het is wel weer het seizoen zeg, de ene na de andere motor die gestolen wordt. Ik houd m'n ogen hier ook open.
 
Had haast en daarom heb ik de motor naart station gepakt wat ik normaal nooit zou doen majaa dan denk je van kan best voor 1xtje , maargoed niet dus :(

Tjonge daar heb je niet lang plezier van gehad zeg :/

Ben alvast op MP en speurders gaan kijken of er onderdelen of zelfs het hele monstertje te koop wordt aangeboden. Niks tot nu toe. Komende tijd even in de gaten houden :Y
 
zit veel op de weg s.avonds en s.nachts zal mijn ogen open houden, regio zeist utrecht amersfoort. Goed te herkennen, vanwege je uitlaat. Kut man
 
Ik heb zelf een Te koop advertentie op Marktplaats gezet voor een onderdeel wat redelijk moeilijk te vinden was. Ik had zoiets van als ik een aanbod krijg dan is het zeker de moeite van het bekijken eens waard. Je zou hetzelfde eens kunnen proberen. Het is opzich misschien vergezocht, maar je weet het nooit.
 
Misschien heel dom hoor. Maar waar stond hij bij het station?
Misschien is hij wel afgesleept omdat hij verkeerd stond?

Het is een idee, kan tenminste altijd informeren.

Voor de rest sterkte. Ik kijk ook uit!
 
Ik zag 'm maandag meestal staan op school, en kwam je sochtends nog wel eens tegen op de weg!

Ik houdt m'n ogen open!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan