Ducati Monster 600 M600 25KW

Status
Niet open voor verdere reacties.

Birdboy

MF veteraan
20 jul 2006
1.466
12
Ducati Monster 600 M600

Bouwjaar 1997
KM Stand 47.000

De motor is in goede staat, rijdt goed, start goed, geen problemen.

Veel opties:
-Carbon Termignoni dempers (heerlijke sound!)
-Carbon dashboardbehuizing
-Carbon achterspatbord
-Carbon hielbeschermers
-Carbon zijkapjes
-LED Toerenteller
-Duozit kapje

Heeft 6000km geleden een grote beurt gehad (rekening aanwezig) dus voorlopig geen grote kosten!

Wel moet ik vermelden dat de voorband aan vervanging toe is, en misschien ook wel een nieuwe ketting. Evt kan ik dit voor je doen als je m overneemt.

Past ie niet niet in je budget, dan kan hij ook weg met de originele aluminium dempers voor wat minder (dus zonder de Termignoni's).

Hij heeft een tijd op 25kw gelopen d.m.v. een gashendel begrenzing. Hier heb ik een uitdraai voor en ben bij KNMW 100% verzekerd geweest. Hij is nu vol vermogen maar kan makkelijk naar 25kw terug gebracht worden.

Uiteraard zitten de originele sleutels, boekjes, en gereedschapssetje erbij.

Met de carbon Termignoni's 3250, met de originele aluminium dempers 3000.

Heb je interesse bel of mail me!

dannymuhr apekrul gmail punt com
06-29012193


full
 
Laatst bewerkt:
Ben totaal geen fan van de monsters maar in het geel vind ik hem toch wel aardig gelukt :)


Schop O-)
 
Laatst bewerkt:
Dat ligt voornamelijk aan t onderhoud.

Als ie goed is onderhouden (zoals deze O-) ), kan je eigenlijk zolang rond tuffen als je wilt.

Hoe meer km er op zit, hoe meer de slijtage onderdelen te verduren hebben gehad. Zijn deze op tijd vervangen of afgesteld, dan is er geen probleem. Denk hierbij aan onderhoud zoals kleppen stellen, lagers vervangen, ketting en tandwielen, riemen, etc etc.

Ik heb de monster nu 2 jaar en heb er nooit mee stil gestaan :)
 
Nou ja de mijne heeft 6000km geleden een beurt gehad en sindsdien geen problemen :)

Het zal er ook wel aan liggen hoe je m gebruikt. Veel circuit gebruik of niet warmlopen zal ook wel zn invloed hebben op de levensduur...
 
Prachtig weer om te rijden met een mooie Monster!

:]

KICK!
 
Als ie er over 2 weken nog staat kijken we dan wel ;)

Heb m gister nog even in bad gestopt, hij staat nu glimmend in de garage :z
 
als ie er nog staat over 2 weekies... heb je misschien een koper aan mij.

is prijs vast of valt er nog wat over te babbelen

Is de moeite waard hoor,
Dit/Deze monster heeft een prachtig geluid!

En altijd goed onderhouden+gewassen door de eigenaar!

*D

Hey danny, Ga je je oogappeltje wegdoen?
En wat komt er voor terug?
 
Is de moeite waard hoor,
Dit/Deze monster heeft een prachtig geluid!

En altijd goed onderhouden+gewassen door de eigenaar!

*D

Hey danny, Ga je je oogappeltje wegdoen?
En wat komt er voor terug?

Jup hij gaat er helaas uit :/

Ik ben voor een huis gaan sparen en wil in de tussentijd op iets goedkopers rijden waar ik me minder zorgen om moet maken kwa onderhoud of diefstal, waarschijnlijk een oude crosser of misschien toch weer een supermotard.

Uiteindelijk gaat er hoe dan ook ZEKER weer een Monster komen, ongetwijfeld. Zat er vandaag naar te kijken en denk dat ik m toch wel heel erg ga missen ;(

Moeten we wel even gaan rijden weer voordat ie weg is :] Ik hoor dat je Honda echt een beest is })
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan