Ducati Monster 600 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mark,

nog steeds niet verkocht? Hoe kan dat nou?!


KICK!

Ik gooi het op de recessie :-p Ach ik heb het opgegeven voor dit jaar. De druk is nu toch van de ketel. Ik heb er geen haast meer mee, we zien het volgend seizoen wel weer. Zoals ik laatst tegen je zei, ergens twijfel ik zelfs om em te verkopen :-D

Spreek je snel en thanks voor het Kickje!! Billy en Muerte, jullie ook bedankt!! ;-)
 
Laatst bewerkt:
Denk dat het er mee te maken hebben dat de meeste
mensen eerder naar een (mat) zwart model kijken of
meer naar een wat zwaarder model neigen.

Het is wel een appart kleurtje dat schrikt sommige mensen af.

Wel een gaaf ding.

Kickje
 
Ok, kogel is door de kerk... vraagprijs is aangepast en nu heeft iemand wel echt een leuke motor voor een scherpe prijs.
 
Italiaan, 2 cilinder EN een naked? :9

Dan wip ik deze weer even naar boven. *D
Verder geen interesse, ben al voorzien van een (voorlopig) leuke fiets ;)
 
Ik heb een Ducati ST2 die ik te koop heb staan hier. Ik ben op zich ook geinteresseerd in ruilen. Een ST2 is dan geen Multi of GS, maar is net zo goed een langs afstands machine. Zelf zou ik ook graag een Multi willen hebben, zeker met dit weer.

En een 600 is mji niet te min....

Wie weet.
 
Ik heb een Ducati ST2 die ik te koop heb staan hier. Ik ben op zich ook geinteresseerd in ruilen. Een ST2 is dan geen Multi of GS, maar is net zo goed een langs afstands machine. Zelf zou ik ook graag een Multi willen hebben, zeker met dit weer.

En een 600 is mji niet te min....

Wie weet.

Ik heb mn zinnen idd gezet op een mooie allrounder. Ik ken de ST2 Mooie bike, maar net niet wat ik zoek. :-)
 
voor 2000 euro kom ik er wel om aangezien de km stand niet zo aantrekkelijk is en de kleur ook niet mee zit...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan