Ducati Monster 600 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duc-feratu

Die hard MF'er
11 mei 2006
272
0
Amsterdam
Ik verkoop mijn Monster omdat ik na 4 jaar plezier opzoek wil naar een andere motor. (Ducati Multistrada 1000 of BMW 1150 GS, ruilen kan eventueel ook.)

Km stand is nu 52500km
Bouwjaar 1998

Let op de details.

Kort samengevat:
-Goed onderhouden
-Veel carbon (Kuipje, bellypan, side-panels, nummerplaathouder)
-Mat zwart paint. Ook andere onderdelen (zeer ongebruikelijk)
-Veel extra's billet aluminium accessoires (Rizoma)
-Valstoppers
-Ducati performance gel zadel (echt super)
-LED remlicht
-K&N luchtfilter
-Booster Mini-knipperlichtjes
-Bijna alle slijtage onderdelen zijn in de afgelopen 2 jaar vervangen (Denk aan achterwiellagers, balhoofdlagers etc)
-Banden en remblokjes nog in goede staat.
-Distributie riemen nieuw
-Olie net vervangen

Het gaat hier werkelijk om een unieke motor die heerlijk rijdt.

Mijn vraagprijs is: €3750,- 3250,-

marc_haseth@hotmail.com


full
 
Laatst bewerkt:
Oops... Ja ik heb em nu te koop staan op marktplaats voor 3750,-, maar zoals ik al aangaf, de prijs is bespreekbaar :-)
 
Geile bike man! Jammer dat ik een shadow poos terug heb gekocht...Heb ook gekeken naar een Monster 600 & deze is gaaaaaaaf...Had hetd an wel geweten...Alleen een doorn in mijn oog..de prijsXD

SUcces!
 
Laatst bewerkt:
Serieus, helemaal niemand geïnteresseerd in deze motor? Is er meer interesse als de prijs rond de €3500,- is? (hint hint)
 
Kick voor deze nette bike.

Heb hem in t echt gezien, en ziet er goed uit!

Suc6 met de verkoop Marc!
 
De onderhouds intervallen zijn de afgelopen 4 jaar jaarlijks gedaan. Alles is netjes bij gehouden, alle bonnetjes zijn aanwezig.

Alles dat ik zelf kon onderhouden heb ik zelf gedaan, maar het serieuzere werk is bij Motortoer (Ducati/Guzzi dealer Amsterdam) gedaan. Vorig jaar was er ook een Ducati 20-punten controle gedaan door Motortoer en alles was tiptop in orde.

Dit jaar heb ik door omstandigheden niet veel gereden, maar de distributie riemen en olie zijn het enige wat vervangen moesten worden.

Ik heb een andere motor op het oog en het is dat ik ze niet allebij kan(mag ;-) ) houden doe ik hem weg. Je zou em in het echt moeten zien :-D

Groet
 
Ik denk dat er bedoelt wordt om de hoeveel km moet er een kleine / grote beurt worden uitgevoerd?
Ik heb echter geen interesse, maar succes met de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat er bedoelt wordt om de hoeveel km moet er een kleine / grote beurt worden uitgevoerd?
Ik heb echter geen interesse, maar succes met de verkoop.

Hmm idd. Grote beurt is sowieso om de 20k km en kleine ongeveer op 10k km. Dit staat aangegeven in het onderhoudsboekje.

Je moet er wel op letten dat er ook punten zijn die pas bij hogere aantal km's moeten worden gedaan. bv voorvork olie en rubbere onderdelen. (Dit is ook al gedaan)

Ik moet zeggen dat mensen vaak zeggen dat er veel onderhoudt is aan een Duc, maar ik vind dat voor een monster 600 reuze meevallen. Scheelt ook dat ie maar 2 kleppen heeft, maar ook dat valt mee.

Als er meer vragen zijn hoor ik het graag. (Of een correctie als de beurt intervallen niet precies kloppen)

Thx
 
Laatst bewerkt:
Schopje...

Kennelijk niet helemaal de juiste timing om een motor te verkopen. Of zou het ergens anders aan liggen? Ik hoor het graag...
 
De onderhouds intervallen zijn de afgelopen 4 jaar jaarlijks gedaan. Alles is netjes bij gehouden, alle bonnetjes zijn aanwezig.

Alles dat ik zelf kon onderhouden heb ik zelf gedaan, maar het serieuzere werk is bij Motortoer (Ducati/Guzzi dealer Amsterdam) gedaan. Vorig jaar was er ook een Ducati 20-punten controle gedaan door Motortoer en alles was tiptop in orde.

Dit jaar heb ik door omstandigheden niet veel gereden, maar de distributie riemen en olie zijn het enige wat vervangen moesten worden.

Ik heb een andere motor op het oog en het is dat ik ze niet allebij kan(mag ;-) ) houden doe ik hem weg. Je zou em in het echt moeten zien :-D

Groet


Ik heb hem al een paar keer gezien ;) woon ook in het dorp, hij staat toch wel eens vlak bij het hoekje/geintje van heintje ? ik zit er over te denken om een monster te kopen... voor me woon/werk verkeer dus zoek er eigelijk een met minder km er op... ook al is hij wel erg mooi :9~
 
Ik heb hem al een paar keer gezien ;) woon ook in het dorp, hij staat toch wel eens vlak bij het hoekje/geintje van heintje ? ik zit er over te denken om een monster te kopen... voor me woon/werk verkeer dus zoek er eigelijk een met minder km er op... ook al is hij wel erg mooi :9~~


Hoi, Jaklopt! Mijn ouders wonen daar, ben er vaak op bezoek.

De km's komen bij mij voornamelijk door W/W verkeer en 2x een reis vanuit Italie naar NL. Zijn dus wel veel snelweg km's. Ik was vroeger ook bang voor een Duc met hoge km's, maar de garage zegt dat die dingen met goed onderhoud richting de ton kunnen.
Maar je kan altijd ff komen kijken als je toch om de hoek woont.

Groet
 
Ik snap het niet helemaal, maar misschien is wat meer achterliggende info wel van belang. Ik ontvang kickjes van super aardige mede forummers (als je dat zo zegt), maar geen echte interesse. Ook op marktplaats is de monster al 1000x bekeken binnen 2 weken. Is het de prijs, de km stand? Zeg het me...

I.i.g. ik kocht deze bike exact 4 jaar geleden bij een andere Ducati liefhebber die em weg moest doen ivm de komst van een 2de kind. Toen begon voor mij het avontuur. Ik heb behoorlijk wat gesleuteld (als student) aan deze bike in termen van uitbreiden van de accessoires en de basis technische zaken. M.a.w. ik ben altijd heel nauwlettend geweest m.b.t. het technisch aspect van de motor. Ik heb des tijds ook op het forum een aantal fotos gepost met de tussenstanden van de aanpassingen. Verder is voor de serieuzere zaken zoals het kleppenstellen etc de motor bij de dealer onder handen genomen.

Maar goed, na 4 jaar heb ik dus (met twijfel) besloten om het toch weg te doen. Mede omdat ik voor mijn gevoel alles aan de bike heb aangepast dat binnen mijn budget en kunnen past. Ik heb aardig wat mooie modificaties gezien aan monsters, maar zo ver durf ik gewoon niet te gaan. Dat is voor de volgende eigenaar misschien ook minder leuk.

Ik vind het echt een heerlijke motor om mee te rijden en daar liegt de km stand ook niet om. Ik heb het namelijk verdubbeld sinds dat ik em heb. Maar ik wil nu een andere type motor. Wie weet stap ik over een tijd weer terug naar een monster, maar ik wil graag een nieuw hoofdstuk beginnen, maar dat kan pas als deze afgesloten is. (mooi sentimenteel einde heh? :-) )

Thanks voor de kickjes trouwens!
 
Gewoon inrulen voor een Multistrada, met de komst van de nieuwe willen de dealers heel graag van de oude modellen af (en die staan er genoeg)
 
Ja dat klopt. Ik zie de MS al zakken her en der. Ik heb er al een op het oog, maar daar kan ik deze niet voor inruilen. Die is in consignatie voor een klant, dus inruil gaat dan niet op :-(
 
Thanks. Ja geduld hebt ik nu wel. Er was een mogelijkheid voor mij om een Multistrada te kopen, maar da gaat niet door. Dus ik heb em te koop en we zien het wel wanneer iemand verliefd wordt. ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan