Ducati Monster 620 i.e. in prachtige staat! PRICEDROP

TripleSteve

MF veteraan
7 apr 2013
2.406
1.414
Grunn
Instagram
Omdat mijn vriendin toch graag op een iets kleinere (lichtere) motorfiets wil rijden zijn we voor deze prachtige Monster uit 2002 op zoek naar een nieuwe liefhebber.

De motor verkeerd in een hele nette originele (niet verpeste) staat en is perfect onderhouden en vertroetelt. De bijna 50 duizend kilometer ervaring is er absoluut niet aan af te zien.

- alle sleutels aanwezig
- boekjes en facturen (gedeeltelijk) aanwezig
- 50.854 kilometer (12-1-2020)
- stuur verhoogd
- goed op de banden

De motor staat op dit moment opgebokt onder een kleedje in een verwarmde opslag. Als de motor verkocht wordt krijgt hij nog even nieuwe olie en een oliefilter, dit staat er al naast. Op dit moment is het stuur wat verhoogd, dit zorgt voor een zitpositie meer rechtop. Dit kan ik er eventueel weer vanaf halen. Verder is de motor helemaal origineel en compleet.

Gewoon echt een liefhebbers exemplaar die in nieuwstaat verkeert en op dit moment is geparkeerd in Drachten.

De vraagprijs: € 2.950,- PRICEDROP
Nieuwe (MF) prijs: € 2.600,-

(Andere foto's volgen later)

WhatsApp Image 2020-01-12 at 12.27.34.jpeg
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2020-01-12 at 12.27.34 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2020-01-12 at 12.27.34 (1).jpeg
    136,4 KB · Weergaven: 50
  • WhatsApp Image 2020-01-12 at 12.27.34 (2).jpeg
    WhatsApp Image 2020-01-12 at 12.27.34 (2).jpeg
    371,8 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
Een motor die nog kleiner en lichter is dan een Monster?
Jazeker grote stoere meneer!

Voor een startende motorrijdster van 165 lang en 49 kilo, is een 225 kg zware Monster zeker geen makkelijke fiets.

Tal fietsen van onder de 170 kg nat, en ja die hebben dan wel minder power. Maar dat komt later wel. Eerst maar eens behendig worden, vertrouwd raken en vooral plezier maken.
 
Ik heb zelf een M600 hoor, top motortje. De fijnst sturende motor die ik tot nu toe heb gehad. (Rij onderhand 28 jaar op motoren rond)
Die 600 weegt met olie en benzine overigens ca 200kg.
Diegene die jullie Monster koopt gaat er heel veel plezier aan hebben, zeker weten.
 
Ik heb zelf een M600 hoor, top motortje. De fijnst sturende motor die ik tot nu toe heb gehad. (Rij onderhand 28 jaar op motoren rond)
Die 600 weegt met olie en benzine overigens ca 200kg.
Diegene die jullie Monster koopt gaat er heel veel plezier aan hebben, zeker weten.

Harstikke fijne motor, mag er zelf ook graag op rijden, de Injectie en natte koppeling zorgen voor een hele rustige en relaxte motor. Wel wat anders dan mijn 900 met carbs.

Maar ze heeft dr oog laten vallen op een G310R, die weegt nat maar 155kg en dat voelt, vooral met keren op de weg enzo toch heel anders.

De passie en liefde voor de Monster verdwijnt niet, maar voor nu is het even niet geschikt.

Dus als er iemand deze prachtige originele en vertroetelde Monster ziet zitten, horen we het heel graag.
 
Leuk apparaat! Zit zelf ook naar de monsters te kijken, ben namelijk ook niet zo lang en deze zijn perfect. Stuur aanpassing lijkt me een hele fijne, van origine zit het best ver voorover.

Jammer dat deze zo ver weg staat!
 
Leuk apparaat! Zit zelf ook naar de monsters te kijken, ben namelijk ook niet zo lang en deze zijn perfect. Stuur aanpassing lijkt me een hele fijne, van origine zit het best ver voorover.

Jammer dat deze zo ver weg staat!

Joh, dat ritje is 1 keer. Heb een lekker kopje koffie en genoeg leuk spul (klassiekers en customs) staan om een leuk praatje over te maken. Altijd welkom!
 
Inmiddels een Ducati M900ie rijker geworden. Heb je deze intussen al verkocht?
 
Come on peoples, mijn vriendin heeft echt heel veel zin om een andere motor te kopen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan