Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ik het goed begrijp zijn de kosten om de motor in Nederland in te voeren 286,- . Is dit het totaal bedrag of zijn dat de kosten (BPM) die jij voor je rekening neemt? Zeker wel een mooie motor!
Ik heb redelijk wat 620's uit België gehaald (nee, geen handelaar maar een liefhebber van de Monster). Wil je weten wat het precies kost, laat maar weten!
Het verkoopt wel een stuk beter als je de motor op NL kenteken zet, die ervaring heb ik zelf ook.
Verder is een 620 een heerlijke motor om je skills te verbeteren. En staat garant voor een dikke smile op je gezicht wanneer je gaat rijden. Succes met de verkoop!
Inschrijving voertuig € 53,00
Voertuigbewijs deel 1a € 38,00
Tenaamstellingsbewijs deel 1b € 9,25
Fabricage kentekenplaat: tientje of 2?
Dat zou zowat alles moeten zijn, ik verwacht verder geen kosten.
Dus alles samen, tot de nummerplaat toe, ben je een 400 Euro kwijt voor je ermee rond bolt.
Volgens mij heb je dan nog steeds een heel goedkope Monster.
Tel er nog een weging bij op (20 euro), vervoer (karretje + benzine) en natuurlijk de keuring zelf (tijd is geld, en geloof me, geduld moet je hebben als je naar een RDW keuring gaat). Aangezien de motor in originele staat is, zal de keuring weinig problemen moeten opleveren.
Al met al ben je dan voor 3800 klaar (als civis de 200 voor zijn rekening neemt), en dat lijkt me een redelijke prijs. De motor is immers niet voorzien van extra's, heeft al wel wat km's achter de rug, dus heel goedkoop is het ook niet. Maar wel redelijk, en voor veel minder zal je ze moeilijk treffen. En mensen die deze Monster voor 3000 willen, zullen er altijd blijven.
- Invoer is voor de koper (heb zo al geen tijd over om te rijden, heb vorig jaar amper 400 km op de monster gezeten) Maar de motor is zo compleet, dat ik hierbij geen problemen verwacht (originele uitlaten, originele nummerplaat houder, ... dus bij geen probleem bij invoer)
- Motor is te bezichtigen in Lochristi (dichtbij Gent)
Wil wel even vermelden dat om 100% perfect te zijn, de motor een nieuw laklaagje zou kunnen gebruiken. De verf is er namelijk aan het afkomen doordat de vorige eigenaar hem het hele jaar door gebruikte.
Maar technisch is de motor perfect, is enkel optisch!