kan iemand mij wat info verschaffen .
monster 900 1997.
heb deze motor pas geleden aangeschaft maar heb wat probleempjes met de koppeling.
koppeling korf is EVR 48 tands , volgorde platen zo als op de foto klopt dat ??
koppelings kern kan ik niet thuis brengen , iemand info en volgorde voor me ?
alvast bedank voor de reacties
als een droge koppeling, en standaard
dikke schijf, dikke schijf,voering plaat ,dunne schijf, voering plaat ect ect en eindigen met een dikke plaat
waartegen je drukplaat komt
als een droge koppeling, en standaard
dikke schijf, dikke schijf,voering plaat ,dunne schijf, voering plaat ect ect en eindigen met een dikke plaat
waartegen je drukplaat komt
is geen standaard droge koppeling dat kan ik wel vinden
is een EVR koppeling ,
losgehaald omdat de koppeling wat slip en ik aluminium gruis vind na een ritje
is geen standaard droge koppeling dat kan ik wel vinden
is een EVR koppeling ,
losgehaald omdat de koppeling wat slip en ik aluminium gruis vind na een ritje
je mist een ongevoerde plaat tegen de drukplaat, nu werkt je alu drukplaat als ongevoerde plaat en dat vind deze niet fijn
verder zou ik de ongevoerde platen een beetje opsschuren.
je mist een ongevoerde plaat tegen de drukplaat, nu werkt je alu drukplaat als ongevoerde plaat en dat vind deze niet fijn
verder zou ik de ongevoerde platen een beetje opsschuren.
ja leek mij ook dat ik moet beginnen en eindige met een ongevoerde plaat
maar goed kan geen handleiding vinden van deze koppeling online .
vind wel beetje raar als je zo een dure koppeling plaatst dat je het zo verpest dus begon te twijfelen .
is geen standaard droge koppeling dat kan ik wel vinden
is een EVR koppeling ,
losgehaald omdat de koppeling wat slip en ik aluminium gruis vind na een ritje
En weet je al waar het aluminium gruis van dan komt .
stel je vraag ook even op Ducati forum .
Weet zeker dat fictie plaat altijd in aanraking moet komen met gladde plaat.
En weet je al waar het aluminium gruis van dan komt .
stel je vraag ook even op Ducati forum .
Weet zeker dat fictie plaat altijd in aanraking moet komen met gladde plaat.
Totaal geen idee hoe het bij de Duc hoort, maar als ik naar mijn eigen koppeling kijk, ik heb geen gevoerde plaat tegen het aluminium aan liggen, dus een stalen plaat aan ieder eind, anders slipt mijn koppeling.
Heb ik wel een Frankenstein motor..
Totaal geen idee hoe het bij de Duc hoort, maar als ik naar mijn eigen koppeling kijk, ik heb geen gevoerde plaat tegen het aluminium aan liggen, dus een stalen plaat aan ieder eind, anders slipt mijn koppeling.
Heb ik wel een Frankenstein motor..