Ducati Monster 900

Dus als ik hem niet kan verkopen voor dit bedrag dan gaat de duc voor langere tijd in de winterstalling totdat ik terug kom. Ik wil zelf eigelijk wel injectie/ S4 gaan rijden.

Ik heb ook nog wel een plaatsje vrij in mijn garage........ Gratis...maar dan wil ik wel de sleutel....in het geval dat ik hem moet verplaatsen :Y

:W
 
Ik heb ook nog wel een plaatsje vrij in mijn garage........ Gratis...maar dan wil ik wel de sleutel....in het geval dat ik hem moet verplaatsen :Y

:W


Mensen zijn altijd zo aardig als het gaat om het opslaan van mijn motor :+
Maar als ik er dan ook nog 20 dozen bij wil zetten dan is er ineens geen ruimte voor :?
;)
 
Hoi,

Ik heb niet zo veel geld maar ik kan een maximale bod doen van 3000,-

Ik hoor het wel.

Groerjes,
Maurice
 
Hoi,

Ik heb niet zo veel geld maar ik kan een maximale bod doen van 3000,-

Ik hoor het wel.

Groerjes,
Maurice

Ha Maurice,
Bedankt voor je bod maar voor 3000 gaat die zeker niet weg.
Voor dat bedrag kan je niet eens een M600 kopen.

Mocht je de kilometerstand wat aan de hoge kant vinden dan kan ik je vertellen dat de kilometerstand het minst belangrijk maar dat goede aantoobare onderhoudsbeurten veel belangrijker zijn. Het is namelijk kinderspel is om een teller terug te draaien..

Wat ik wil zeggen is: maak van goedkoop geen duurkoop om een motor te kopen zonder aantoonbare onderhoudsbeurten maar met een lage km-stand.
 
zou hem graag kopen, heb alleen een andere auto iets harder nodig dan motor ;( al is de verleiding erg groot ;)

[edit]bovendien zit ik met mijn suzuki gs500e 1994 uit het heeft rond de 40000 km... ziet er verder wel goed uit... mocht je een idee hebben om dit op te lossen of een bedrag dat er bij moet hou ik me in iedergeval wel aanbevolen om het te horen:)[/edit]
 
Laatst bewerkt:
ik heb misschien wel intresse, ben helaas afgereden op 25kw :(
Hoeveel gaat het ongeveer kosten als ik hem op 25kw laat zetten? en hoe zou hij rijden als je hem vergelijkt met een 750 SRAD op 25kw?
 
ik heb misschien wel intresse, ben helaas afgereden op 25kw :(
Hoeveel gaat het ongeveer kosten als ik hem op 25kw laat zetten? en hoe zou hij rijden als je hem vergelijkt met een 750 SRAD op 25kw?

Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat een 25KW setje kost en hoe die dan rijdt...
Wat ik wel weet is dat die er nog steeds fantastisch uit ziet natuurlijk :D

Bij SAFE weten ze vast meer.
 
Omdat ik ergens anders ook een goeie deal kon krijgen en dat was dichter bij huis dus, vandaar... (wijsneus)
Waarschijnlijk ben ik nu dan ook een wijsneus, maar als je er al met je reet op hebt gezeten... hoeveel dichterbij wil je het hebben dan? :?

Of was die andere bij een dealer waarvoor je er liever een 'om de hoek' hebt, voor als er wat is ofzo?
 
Waarschijnlijk ben ik nu dan ook een wijsneus, maar als je er al met je reet op hebt gezeten... hoeveel dichterbij wil je het hebben dan? :?

Of was die andere bij een dealer waarvoor je er liever een 'om de hoek' hebt, voor als er wat is ofzo?


Die andere was toch gewoon wat jonger ofzo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan