Ducati Monster M600 - 1996 - MF korting!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bossink

Die hard MF'er
6 jun 2009
258
34
Brummen
Liefhebbers! Ik heb een mooie Monster te koop staan!
Biedingen op MP zitten op de goede richting, heb je belangstelling, doe even een bericht! (MF korting is mogelijk!)

Dit beest is té mooi om stil te laten staan! KlikkerdekliknaarMarktplaats (ook voor meer foto's)


Hierbij te koop voor een leuke prijs: Een Originele Ducati Monster M600 uit 1996 met maar 43k op de teller.

Afgelopen winter heeft deze motor flink veel aandacht gehad en is helemaal opgefrist. De iconische looks van deze motor spatten er vanaf door de gepolijste boutjes en nieuwe bekleding van het zitje.

Door de open dempers komt het twee-cilinder blok heel lekker door, een genot voor de eigenaar! (en de buren)
Natuurlijk zitten er wel gebruikssporen op en heeft de motor een kleine deuk in de tank, maar het rijdt er zeker niet minder om!

Remblokken hebben nog ruim voldoende, ketting en tandwielen zijn als nieuw!

Verder;
• Nieuwe Bridgestone banden
• Nieuwe rem en koppelingsolie
• Nieuwe olie
• Goudkleurige velgen!
• Bar end spiegels
• Open dempers (!!!)
• Nieuwe oliedruksensor
• Carbon look zitting - nieuw!
• Meegespoten seatcover
• 2 sleutels, boekje en Haynes werkplaatshandboek
• Led knipperlichten voor en achter

Deze motor is dus he-le-maal klaar voor het nieuwe seizoen, en heeft nog voldoende pit om nog flink wat jaren mee te gaan!

Prijs komen we wel uit, vraagprijs is € 2150,- graag de biedingen serieus houden :)

Te bekijken in Brummen, proefrit mogelijk bij serieuze interesse.
 

Bijlagen

  • IMG_0223.JPG
    IMG_0223.JPG
    285 KB · Weergaven: 36
  • IMG_0226.JPG
    IMG_0226.JPG
    209,3 KB · Weergaven: 48
  • IMG_0227.JPG
    IMG_0227.JPG
    228 KB · Weergaven: 40
  • IMG_0229.JPG
    IMG_0229.JPG
    223,6 KB · Weergaven: 37
  • IMG_0230.JPG
    IMG_0230.JPG
    165,2 KB · Weergaven: 31
  • IMG_0231.JPG
    IMG_0231.JPG
    178,9 KB · Weergaven: 37
  • IMG_0242.JPG
    IMG_0242.JPG
    162,7 KB · Weergaven: 34
  • IMG_0236.JPG
    IMG_0236.JPG
    108,7 KB · Weergaven: 27
  • IMG_0237.JPG
    IMG_0237.JPG
    265,4 KB · Weergaven: 24
  • IMG_0239.JPG
    IMG_0239.JPG
    285,3 KB · Weergaven: 29
  • IMG_0240.JPG
    IMG_0240.JPG
    309,1 KB · Weergaven: 30
Zit de remhandle nou met een tyrap vast?!?

Scherp! De rem en koppelingshendel zijn gewoon gemonteerd met de bijbehorende boutjes en moertjes. Het moertje heeft echter maar een kleine slag op de bout en kan dus lostrillen. De tie wrap zorgt ervoor dat je de moer niet verliest, en dat de bout niet uit de remhendel komt.

Is dus een extra zekering ipv een vervanging.

Mocht de nieuwe eigenaar het niet mooi vinden kan ik hem gratis eraf knippen hoor :)
 
Mooie fiets.

Vraagje betreft het tandwiel. Deze lijkt op de foto versleten, klopt dat?

Bedankt!
Tandwielen zijn absoluut niet versleten, de puntjes die je ziet zijn denk ik wat resten kettingvet.

Je bent welkom om het zelf even te beoordelen! Hij staat klaar voor het seizoen!
 
Wat een prachtige motor, en je woont zowat naast me..
Helaas pas 25 juli mijn avd examen.. anders was ik zeker komen kijken
Wat een plaatje !
 
Scherp! De rem en koppelingshendel zijn gewoon gemonteerd met de bijbehorende boutjes en moertjes. Het moertje heeft echter maar een kleine slag op de bout en kan dus lostrillen. De tie wrap zorgt ervoor dat je de moer niet verliest, en dat de bout niet uit de remhendel komt.

Is dus een extra zekering ipv een vervanging.

Mocht de nieuwe eigenaar het niet mooi vinden kan ik hem gratis eraf knippen hoor :)
zit er dan een bout en tywrap door hetzelfde gat? een remhendel zit toch vaak een pasboutje in?

EDIT: uiteraard geen intenties om je motor af te kraken o.i.d. , gewoon uit interesse ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan