Hoeveel tands is je voortandwiel nu?kleinere voortandwiel op de 1100 is een succes, hij is onderin wat soepeler en vooral op de rijksweg wat vriendelijker als je 100/110 rijd.
Zei ik tochkleinere voortandwiel op de 1100 is een succes, hij is onderin wat soepeler en vooral op de rijksweg wat vriendelijker als je 100/110 rijd.
van 15 naar 14 hoogstwaarschijnlijk.Hoeveel tands is je voortandwiel nu?
Kloptvan 15 naar 14 hoogstwaarschijnlijk.
Hier trouwens nog eentje voor een 796 liggen.
Mooi manHet is al weer 1,5 week terug, maar.. ik heb deze beauty opgehaald :D[afbeelding]
De wielen van de 1100S zijn niet lichter dan de standaard 1100, enkel het kleurtje. Wel mooier natuurlijk. De droge koppeling ziet er cool uit maar vind de natte koppeling wel makkelijk... minder onderhoud.De witte!
De laatste zware monster met een luchtgekoelde 2klepper en droge koppeling, niet te vergeten ook de lichtgewicht wielen, enige minpunt is dat hij de verkeerde kleur heeft
Ik heb hetzelfde probleem, maar bij mij mag de rode weg....
[afbeelding]
De wielen van de 1100S zijn niet lichter dan de standaard 1100, enkel het kleurtje. Wel mooier natuurlijk. De droge koppeling ziet er cool uit maar vind de natte koppeling wel makkelijk... minder onderhoud.
En de verkeerde kleur... tja vind dit wil wat hebben, ware ik nog een compleet nieuwe rode kuipset erbij heb
Enne... die 1100S weg en die zwarte jap houden?
De mijne had inderdaad origineel rode kuipen, die heb ik er ook nog bij. Ik vond dit mooier en weer eens wat anders, heb eigenlijk nooit overwogen het rood weer terug te zetten. Dit is een mooie parelmoer witte kleur (van een 696).Je hebt gelijkze zijn niet lichter het verschil in gewicht zou alleen door de Carbon delen komen.
De droge koppeling klinkt mooi, vind het bij de motor passen maar de koppeling van mijn kawa is Idd lichter te bedienen
De kleur blijft persoonlijke smaak natuurlijk, maar ik denk dat de jouwe origineel ook rode kuipen heeft toch? Anders zou hij een zwart frame hebben.
De mijne had inderdaad origineel rode kuipen, die heb ik er ook nog bij. Ik vond dit mooier en weer eens wat anders, heb eigenlijk nooit overwogen het rood weer terug te zetten. Dit is een mooie parelmoer witte kleur (van een 696).
De S is maar 1 kg lichter dan de gewone 1100 en komt inderdaad door de carbon delen en wellicht de Öhlins vork.
Wat een mooie!
Hier even een vraagje voor alle Monster 1100S rijders. Ik vind de Öhlins nogal hard afgeveerd. Op het circuit werkt het perfect maar op slecht wegdek is het stuiteren geblazen. Iemand toevallig een andere setting voor de vering? Ik wil niet zomaar wat gaan draaien en daarmee de balans misschien verstoren.