Ducati Monster modellen v.a. 2009 "DE NUOVO MOSTRO" deel 6

Ik heb bij hotels (in het algemeen) nooit zo'n fijn gevoel... als ik in een hotelbed kruip denk ik altijd na over hoeveel zwetende, kwijlende kerels in dat bed hebben gelegen. Idiote gedachte die ik niet kon elimineren....Toen ik nog met de motor uitstapjes maakte sliep ik liever in de buitenlucht (schuilbivak erfenis van mijn dienstplicht) dan in een zacht bed, moest daardoor wel wat kmrs maken alvorens ik in behaaglijke temperaturen vertoefde.
Daar moet je echt niet bij stilstaan dan heb je het nergens naar je zin. En tentje mee op de motor ga ik niet aan beginnen.
 
Je hebt gelijk hoor... het ligt aan mij en is een hotel veel minder spartaans dan je slaapzak in de buitenlucht met of zonder tentje er omheen.
 
Ik wil gewoon een eigen douche en wc. Dan kom je al snel bij een hotel uit. Over de hoeveelheid mensen die al in dat bed hebben gelegen moet je indd maar niet nadenken ...

Zo'n zin in vakantie :/
 
Heb ook nog een nieuw leren Monster jack (Dainese) die ter ere van de nieuwe Mostro in 2009/2010 "als kledinglijn" is vervaardigd. Het is maat 54 (en zo valt ie ook) ondanks Dainese veelal kleiner valt.

En ook de Monster jet helm helemaal nieuw. (matzwart met Duc symbolen) maat L (apparel catalogus 2009/2010)

Zoek vanavond wel een plaatje, moet nu even naar mijn dochter toe... ff op het grut daar passen :X
 
full

full

full
 
Hallo allemaal,

Ik ben Louis. 3 weken geleden zo stom geweest mijn vorige motor te totallen. Gelukkig zelf niks aan over gehouden en motor was verzekerd.

Mijn volgende machine wordt naar alle waarschijnlijkheid een M1200S. Vandaag proef gereden, beviel goed.

Nu is mijn vraag aan jullie, ik heb zat reviews gelezen op internet en op YouTube gezien, maar dat zijn voornamelijk reviews gebaseerd op kort genruik/korte rit.

Jullie hebben veel meer ervaring. Kunnen jullie deze met mij (en anderen die hier lezen) met me delen? Ik heb natuurlijk terug gelezen in de topic. Maar zijn er (grote) nadelen waar ik rekening moet houden?

Ik ga hem gebruiken voor dijkwegen, weekenden weg en woon-werk.

Bedankt voor de reacties....

Vriendelijke groet,

A soon to be monster-owner.
 
Maar zijn er (grote) nadelen waar ik rekening moet houden?

Hoi Louis,

Les 1: Een Mostro kent geen nadelen ;) Je gaat plezier beleven én ontdekken, neem dat van mij aan.

Er zitten hier een aantal 1200 ervaringsdeskundigen, ik kan je daarover niet adviseren...dus daar is het wachten op.

Is totallen een aantal Total tankstations bij elkaar ?
 
Hallo allemaal,

Ik ben Louis. 3 weken geleden zo stom geweest mijn vorige motor te totallen. Gelukkig zelf niks aan over gehouden en motor was verzekerd.

Mijn volgende machine wordt naar alle waarschijnlijkheid een M1200S. Vandaag proef gereden, beviel goed.

Nu is mijn vraag aan jullie, ik heb zat reviews gelezen op internet en op YouTube gezien, maar dat zijn voornamelijk reviews gebaseerd op kort genruik/korte rit.

Jullie hebben veel meer ervaring. Kunnen jullie deze met mij (en anderen die hier lezen) met me delen? Ik heb natuurlijk terug gelezen in de topic. Maar zijn er (grote) nadelen waar ik rekening moet houden?

Ik ga hem gebruiken voor dijkwegen, weekenden weg en woon-werk.

Bedankt voor de reacties....

Vriendelijke groet,

A soon to be monster-owner.
Niet aan beginnen alleen maar ellende _O-
Nee hoor heerlijke motor en niets op aan te merken. Heb hem nu 2 jaar en nog steeds erg blij mee. *O*
 
Hallo allemaal,

Ik ben Louis. 3 weken geleden zo stom geweest mijn vorige motor te totallen. Gelukkig zelf niks aan over gehouden en motor was verzekerd.

Mijn volgende machine wordt naar alle waarschijnlijkheid een M1200S. Vandaag proef gereden, beviel goed.

Nu is mijn vraag aan jullie, ik heb zat reviews gelezen op internet en op YouTube gezien, maar dat zijn voornamelijk reviews gebaseerd op kort genruik/korte rit.

Jullie hebben veel meer ervaring. Kunnen jullie deze met mij (en anderen die hier lezen) met me delen? Ik heb natuurlijk terug gelezen in de topic. Maar zijn er (grote) nadelen waar ik rekening moet houden?

Ik ga hem gebruiken voor dijkwegen, weekenden weg en woon-werk.

Bedankt voor de reacties....

Vriendelijke groet,

A soon to be monster-owner.
Ik had tot voor kort een M1200 waarmee ik in een jaar tijd zo'n 11.000 km heb gereden.
Heb er woon-werk, dagtrips en vakanties mee gereden en vond het een super ding!
Laatste trip was 5 dagen naar Engeland met pinksteren.
Het enige dat ik niet zo prettig vond was de positie van de voetsteunen doordat ook de duovoetsteunen hier aan bevestigd zijn. Verder vind ik het zadel wat aan de zachte kant wat ik op langere ritten niet zo prettig vind.
Wat ik erg lekker vind aan de M1200 is dat je er zowel lekker mee kunt knallen, want voldoende power, maar ook rustig mee kunt touren wat erg prettig is als ik met m'n vriendin op haar scrambler op pad ben.
Mijn volgende motor wordt er in ieder geval weer 1 uit de M1200 reeks...
Veel plezier met je nieuwe aanwinst! :]
 
Ik had tot voor kort een M1200 waarmee ik in een jaar tijd zo'n 11.000 km heb gereden.
Heb er woon-werk, dagtrips en vakanties mee gereden en vond het een super ding!
Laatste trip was 5 dagen naar Engeland met pinksteren.
Het enige dat ik niet zo prettig vond was de positie van de voetsteunen doordat ook de duovoetsteunen hier aan bevestigd zijn. Verder vind ik het zadel wat aan de zachte kant wat ik op langere ritten niet zo prettig vind.
Wat ik erg lekker vind aan de M1200 is dat je er zowel lekker mee kunt knallen, want voldoende power, maar ook rustig mee kunt touren wat erg prettig is als ik met m'n vriendin op haar scrambler op pad ben.
Mijn volgende motor wordt er in ieder geval weer 1 uit de M1200 reeks...
Veel plezier met je nieuwe aanwinst! :]
Waarom weg dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan