Ducati Monster modellen v.a. 2009 "DE NUOVO MOSTRO" deel 6

Hee leuk man ! enne mooi stuurkuipje heb je erop zeg, die had ik ook... ;)

[afbeelding]

Dat is wel heel toevallig 8-)
Ik rijd er nog steeds mee, vind de 'tricolore" stuurkuip toch zeker wat hebben.

Nog steeds geen spijt van mijn overstap van de 1098 naar de 1100EVO. Elke keer met een grijns van oor tot oor onder helm tijdens het rijden! De 2 klepper werkt verslavend, zeg maar.
 
Dat is wel heel toevallig 8-)
Ik rijd er nog steeds mee, vind de 'tricolore" stuurkuip toch zeker wat hebben.

Nog steeds geen spijt van mijn overstap van de 1098 naar de 1100EVO. Elke keer met een grijns van oor tot oor onder helm tijdens het rijden! De 2 klepper werkt verslavend, zeg maar.

En een mooie geluidje met de Termie's :]
 
Dat zeker, dikke zware roffel met wat backfire als je het gas dichtdraait!


Ik vond het geluid uit de termi ook waanzinnig, zeker met het full system erop. Het was altijd mooi dat als er voor een verkeerslicht motorrijders stonden, en ik kwam aanrijden... zag je ze één voor één omkijken door die harde dreunen :)

Maar de shorty die ik had op de RS was wel iets minder zwaar, maar nóg een stukkie harder 8-) Heb nog overwogen om boom pipes te laten monteren... g e w e l d i g
 
Heeft iemand toevallig zijn kentekenplaat verloren in Italië op de karrerpass? Wij hebben er een gevonden kenteken behoort tot een ducati monster.. pb me maar als jd hem terug wilt. We zullen hem mee terug nemen naar Nederland aanstaande zaterdag
 
Heeft iemand toevallig zijn kentekenplaat verloren in Italië op de karrerpass? Wij hebben er een gevonden kenteken behoort tot een ducati monster.. pb me maar als jd hem terug wilt. We zullen hem mee terug nemen naar Nederland aanstaande zaterdag

Top van jullie ! Dat getril ook bij die Ducs...rammelbakken 8-)

enne neeh niet van mij, de laatste keer dat ik Italie op een motor bezocht was in 1985, toen had ik nog een blauwe plaat :Y (nee geen "L")
 
En een mooie geluidje met de Termie's :]

Ik ben ook heel blij met m'n termie's. *D Klinkt geweldig. Alhoewel het soms een nadeel kan zijn. Ik mocht bijna het circuit in Lelystad niet op . Ze vinden mijn motor wel erg luid klinken :X pure jaloezie als je het mij vraagt :+
 
Laatst bewerkt:
Had je er geen db killers in dan?

Zeker wel! :Y Je hoort haar wel ja. Prachtig geluidje *O*

Aan het einde van de dag heb ik van diverse mensen nog gehoord dat mijn motor echt niet de meeste "herrie" maakte. Maar ja :/ het is wel vervelend als je de toegang (misschien) geweigerd wordt. Ik hoop dat ik 1 juli en 10 juli ook weer de baan op mag. Het is een gokje maar 10 juli had ik al geboekt en 1 juli is Midland en dus hopelijk iets minder streng dan bij de politie ...
 
Zeker wel! :Y Je hoort haar wel ja. Prachtig geluidje *O*

Aan het einde van de dag heb ik van diverse mensen nog gehoord dat mijn motor echt niet de meeste "herrie" maakte. Maar ja :/ het is wel vervelend als je de toegang (misschien) geweigerd wordt. Ik hoop dat ik 1 juli en 10 juli ook weer de baan op mag. Het is een gokje maar 10 juli had ik al geboekt en 1 juli is Midland en dus hopelijk iets minder streng dan bij de politie ...
Volgens mij waren er twee motoren die omwille van geluid niet toegelaten worden.

1 juli op Midland ben ik er ook weer bij :Y
 
Dan zie ik je daar wel weer :) Ik ben er samen met een vriend van mij, hij rijdt een Z800

Met de meer herrie motoren bedoelde ik trouwens andere motoren die ook toegelaten waren. (en niet die geweigerd zijn) Als ik rijd dan valt het volgens mij echt wel mee met het geluid. Maar ja bij de "controle" gaan ze lekker aan dat gas staan sjorren terwijl hij 'stationair draait. En ja, ze valt wel wat meer op dan andere motoren _O-
 
Laatst bewerkt:
Dan zie ik je daar wel weer :) Ik ben er samen met een vriend van mij, hij rijdt een Z800

Met de meer herrie motoren bedoelde ik trouwens andere motoren die ook toegelaten waren. (en niet die geweigerd zijn) Als ik rijd dan valt het volgens mij echt wel mee met het geluid. Maar ja bij de "controle" gaan ze lekker aan dat gas staan sjorren terwijl hij 'stationair draait. En ja, ze valt wel wat meer op dan andere motoren _O-
Het lijkt stationair misschien luid maar de dikke klappen gaan rijdend minder door merg en been als dat gejank voor viercilinders.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan