Ducati Monster modellen v.a. 2009 "DE NUOVO MOSTRO" deel 6

Ik ben ook heel blij met m'n termie's. *D Klinkt geweldig. Alhoewel het soms een nadeel kan zijn. Ik mocht bijna het circuit in Lelystad niet op . Ze vinden mijn motor wel erg luid klinken :X pure jaloezie als je het mij vraagt :+

M1200 klinkt anders dan een twee kleppert..... Mijn oude M1100evo Vind ik beter klinken dan mijn huidige Monter 8-)
 
M1200 klinkt anders dan een twee kleppert..... Mijn oude M1100evo Vind ik beter klinken dan mijn huidige Monter 8-)
Ondanks dat mijn M1200 erg dik klonk vond ik mijn M1100 met carbon Akra's toch mooier klinken!
Dus moet eigenlijk mijn M1100 nooit meer weg doen :+ :Y

Overigens ooit op een M1100evo proefgereden met de Termi's aan de zijkant, nog nooit zo'n mooi en asociaal hard geluid gehoord. Volgens mij luider dan de termi's onder het kontje.

Leovince klonk ook super onder de Monster trouwens.
 
De evo klinkt niet zo asociaal hard hoor ;)
Ik vind overigens het geluid van de M1100 mooier dan de evo... Evo klinkt wat scheller.
 
heb ook nog een luchtfilter bmc van de monster 1200 liggen die heeft 500km gediend

iemand intresse



past voor meerdere monster zoals 696 enz , monster 821/1200 en hypermotard

mag weg voor 50€ incl. verzending
 
Dus moet eigenlijk mijn M1100 nooit meer weg doen :+ :Y

Overigens ooit op een M1100evo proefgereden met de Termi's aan de zijkant, nog nooit zo'n mooi en asociaal hard geluid gehoord. Volgens mij luider dan de termi's onder het kontje.

Leovince klonk ook super onder de Monster trouwens.

Volgens mij zakken de Ducati's van voor de overname van Audi minder hard in waarde dan daarvoor. De 1100evo. Op motoroccasions punt nl staan de evo's voor net geen 10k en de monsters 821 die jonger zijn staan voor dezelfde prijs......

Ik zou die 1100 voorlopig ff nog vasthouden
 
Volgens mij zakken de Ducati's van voor de overname van Audi minder hard in waarde dan daarvoor. De 1100evo. Op motoroccasions punt nl staan de evo's voor net geen 10k en de monsters 821 die jonger zijn staan voor dezelfde prijs......

Ik zou die 1100 voorlopig ff nog vasthouden
:^

Vooral de 1100 EVO lijkt heel waardevast, wordt overal nog meer dan 9k voor gevraagd,
 
Nieuws !

Ga morgen rijden :] op een X-Saluti Duc (die ik zelf in 2009 nieuw heb gekocht)

Bij toeval hoorde ik dat de huidige eigenaar (aan wie ik m destijds had verkocht) voornemens is om "haar" weg te doen :Y

:]
 
Nieuws !

Ga morgen rijden :] op een X-Saluti Duc (die ik zelf in 2009 nieuw heb gekocht)

Bij toeval hoorde ik dat de huidige eigenaar (aan wie ik m destijds had verkocht) voornemens is om "haar" weg te doen :Y

:]

En, wat is het resultaat van de proefrit op deze Bella? Net als in het begin, of zijn er toch wat zaken veranderd in de loop van de tijd?
 
ik ben VERLIEFD :$

Ja... ik heb in 2009 een van de laatste S4RS exemplaren gekocht, eigenlijk de laatst beschikbare.

Stond in Zwitserland (nog in krat) en heb deze i.o.m. eigen dealer en Ducati Europe naar Nld laten komen.

Hier "onze eerste kennismaking in 2009" zojuist afgeleverd en nog in krat...

full


Heb er vandaag een half uurtje op gereden :] en huidige eigenaar heeft er niets aan veranderd en is nog precies hetzelfde
 
ik ben VERLIEFD :$

Ja... ik heb in 2009 een van de laatste S4RS exemplaren gekocht, eigenlijk de laatst beschikbare.

Stond in Zwitserland (nog in krat) en heb deze i.o.m. eigen dealer en Ducati Europe naar Nld laten komen.

Hier "onze eerste kennismaking in 2009" zojuist afgeleverd en nog in krat...

[afbeelding]

Heb er vandaag een half uurtje op gereden :] en huidige eigenaar heeft er niets aan veranderd en is nog precies hetzelfde
Cool... waarom weg gedaan?

En wel gekocht neem ik aan? :9
 
Ik heb een bod gedaan... :Y probleem is dat deze modellen niet zo vaak (in deze staat) worden aangeboden...

Trouwens leuk filmpje... een S4RS vergeleken met een M1200S

 
Ik heb nog een ducati performance seat (rode stiksels) en speciaal gespoten seatcover liggen (1100S) maar past volgens mij ook op 696/796... Alles onder de blanke lak gespoten en doe maar een bod :)

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een ducati performance seat (rode stiksels) en speciaal gespoten seatcover liggen (1100S) maar past volgens mij ook op 696/796... Alles onder de blanke lak gespoten en doe maar een bod :)

[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie spulletjes, zadel heb ik al, zit perfect. Aanrader!

Ik ben alleen op zoek naar de Carbon DP Solo seat voor de 696/796/1100, kun je die misschien voor me regelen? :+
 
Laatst bewerkt:
ik ben VERLIEFD :$

:}

Hier nog eentje verliefd. Zaterdag test gereden op een M1200S, fell in love. Aanbetaling gedaan, eind deze maand haal ik hem op. Eerst nog een anderhalve week naar het buitenland voor werk. :X

Zodra ik hem heb zal ik even wat pics posten.

Het is in ieder geval een rode, met volgende mods:
-SC projects slip on dubbele carbon uitlaat.
-Translogic Quickshift
-Ohlins stuurdemper
-Tuned door Biggelaar, nu 147 PK achterwiel ipv 145 krukas
-Andere spiegels, hendels, rem/koppelig beschermers

Nu een vraagje, ik zou graag de stickerset van de 1200 stripe kopen. Ik kan ze alleen nergens vinden. Alleen op Ebay heb ik een verkoper gevonden, maar die heeft de tricolore erin verwerkt, wat ik minder mooi vind.

Iemand een suggestie?

Much appreciated!
 
Sowww... gefeliciteerd Louis, ik denk dat ik m heb zien staan (op I net) prachtig hoor én stap je van een Honda af ?

Veel veilige kmrs toegewenst !
 
Laatst bewerkt:
:}

Hier nog eentje verliefd. Zaterdag test gereden op een M1200S, fell in love. Aanbetaling gedaan, eind deze maand haal ik hem op. Eerst nog een anderhalve week naar het buitenland voor werk. :X

Zodra ik hem heb zal ik even wat pics posten.

Het is in ieder geval een rode, met volgende mods:
-SC projects slip on dubbele carbon uitlaat.
-Translogic Quickshift
-Ohlins stuurdemper
-Tuned door Biggelaar, nu 147 PK achterwiel ipv 145 krukas
-Andere spiegels, hendels, rem/koppelig beschermers

Nu een vraagje, ik zou graag de stickerset van de 1200 stripe kopen. Ik kan ze alleen nergens vinden. Alleen op Ebay heb ik een verkoper gevonden, maar die heeft de tricolore erin verwerkt, wat ik minder mooi vind.

Iemand een suggestie?

Much appreciated!
Wat hebben ze bij de biggelaar gedaan als ik vragen mag??
 
Terug
Bovenaan Onderaan