Ducati Monster modellen v.a. 2009 "DE NUOVO MOSTRO" deel 6

Zou het niet durven zeggen, maar waarom zou je een stuurdemper op een 796 willen?

De 696 heeft een 22mm stuur en de 1100(S) een fatbar (28mm).
De 1100EVO heeft tov de 1100 een hogere stuurbrug, volgens mij zit deze ook op de 796.
 
Hoi Sender,bedankt voor je snelle reactie,
Waarom.. iets met belgische wegen en staat nog eens vet ook.
Had hem ook al zitten op mijn TL1000R.
Maar vrees idd ook dat het niet zal passen.
 
Heeft er hier iemand ervaring met een korte kentekenplaathouder icm leovince uitlaaten ?

Mn kenteken past er niet meer tussen, mischien op te lossen met langere busjes ?
hyf5Mqk.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heeft er hier iemand ervaring met een korte kentekenplaathouder icm leovince uitlaaten ?

Mn kenteken past er niet meer tussen, mischien op te lossen met langere busjes ?
[afbeelding]
Ja, ik heb zelf exact dezelfde gehad en hetzelfde probleem.

Met busjes kan het misschien, ikzelf heb de kentekenplaat rechtstreeks op de houder gezet (dus zonder klik-houder), dit scheelt al iets en dan een rubbertje op geplakt zodat het niet krast (want raakt nog steeds).

Overigens vond ik het geluid en de afwerking van de Leo's beter dan Termignoni. Alleen kom je met een aftermarket kentekenplaathouder niet goed uit met je kenteken.
 
Mocht iemand interesse hebben in een Hyperpro stuurdemper inclusief montage kit voor de 696 of 1100
kleur titanium grey ,nieuwstaat.
Paste niet op mijn 796 ben dan maar voor Ohlins gegaan 8-)

Interesse stuur gerust een pm
 
Na jaren lang en met heel veel plezier op mijn Monster 1100EVO gereden te hebben, werdt het tijd voor weer wat anders.
Natuurlijk moest het een Ducati worden en het liefst weer een Monster. Het zou dan een 1200 worden en mijn voorkeur ging uit naar de "S" versie. Lang rondgekeken, maar nog steeds niet gevonden wat ik zocht en opeens stond er een "R" in de verkoop!

Precies zoals ik een Monster zocht en ben sinds een kleine 2 weken in het bezit van deze ultieme machine.
Nu maar hopen op een lange nazomer!
2018-08-28 18.31.59.jpg
 
Vette fiets hoor,
Zal zeker genieten zijn in de nazomer!!!,
Wel stil geweest hier deze zomer maanden in het topic,ik heb alvast genoten van de ritjes met de nieuwe mod's :9

360.jpg



360.jpg



360.jpg



360.jpg



360.jpg



360.jpg









 
Laatst bewerkt:
Dikke 2 kleppert!!
Merk je nu verschil met rijden, met een stuurdemper?? Was echt een optie die ik nog op mijn EVO wou hebben.

Bedankt, het is echt een Monster, deze R 💪
 
Thank's ,
heel eerlijk is een stuurdemper voor gewoon weggebruik waarschijnlijk voor 99% sier.Maar je zal hem maar eens nodig hebben.
Ik vind nu zelf wel bij hard uit accelereren uit een bocht of bij mijn mini wheely's dat ik mij een stuk veiliger voel (zal wel tussen de oren zitten)
En op belgische kassei op cruise snelheid vind ik het stuur ,hoe zal ik het zeggen veel vaster aanvoelen.
 
Beetje dood topic maar toch maar wagen:

Ik las dat de Monster 1200 (2014-2015) qua vermogen 10pk minder heeft dan de 1200S maar dat dit puur softwarematig terug gezet is. Is het mogelijk om deze restrictie er af te halen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan