Ducati Monster of 916 gezocht!!

Adult SEO

Rookie
13 jul 2006
8
0
Doorwerth
Beste Motor-Forum.nl bezoekers!

Ik ben voor een vriend op zoek naar een Ducati Monster 1000+ of een Ducati 916 met niet meer als 25.000km en niet ouder als 1995.

Wie o wie weet een site waar deze motoren te vinden zijn of weet iemand die er een verkoopt.

Het budget is 6000 euro, maar bij een hogere prijs is er evt. intresse.

Met vriendelijke groet,
Adult SEO
*O*
 
een 916 met dat bouwjaar en die km. stand .....

zal denk ik een klein aantal zijn die voor die prijs t koop zullen staan, denk dat je met n 2 dznd extra toch beters kunt vinden.....

bij n monster weet ik niet daar aanbod groter in is.....

succes iig
 
ik heb wel een:

monster 600 '99 met twee BSM vampire uitlaten
prijs rond 4900,-

of:

een RSV mille uit 2003 met akrapovic uitlaat
(zeer het overwegen waard ipv. ducati,,,!!)
rsv mille= duurzame bike+veel (bottom)power>>redelijke prijs
met de sound van een zeer dikke duuk!!
prijs rond 6750,-

goeie optie??
 
Hoi!

Ik ben zelf fan van Aprilia, ik wil zelf graag een RS3 (cube) als die ooit voor de weg geschikt gemaakt word. Maar ik verwacht dat mijn vriend persee een Ducati wil, hij heeft zijn Monster 600 juist verkocht en wil nu een Monster 900/1000+ en evt. een Ducati 916.

Iig. bedankt voor de tips tot dusver, als iemand nog meer weet of evt. sites waar deze motoren te vinden zijn dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,
Adult SEO

RS3:
012502rscube2.jpg
 
Google, Marktplaats, Speurders, ducati.pagina.nl > lijst van alle dealers.

Kijk goed naar de historie en pas op bij particuliere verkoop bij die prijsklasse, kan nog wel eens een miskoop bij zitten.

Enne, er zit een wereld van verschil in een M1000 en een 916, qua zithouding/rijcomfort...
 
Google, Marktplaats, Speurders, ducati.pagina.nl > lijst van alle dealers.

Kijk goed naar de historie en pas op bij particuliere verkoop bij die prijsklasse, kan nog wel eens een miskoop bij zitten.

Enne, er zit een wereld van verschil in een M1000 en een 916, qua zithouding/rijcomfort...

Hoi!

Bedankt voor de tips, ducatie.pagina.nl heb ik nog niet bezocht.

Wat betreft het verschil tussen beide motors, dat is uiteraard bekend ;)

Met vriendelijke groet,
Adult SEO
 
Heb een 996 te koop
een gele met vele opties
is van eind '99

Ok! Heb je misschien ook foto's (http://www.imageshack.us/)?

Wat is de km-stand, zijn er evt. aanpassingen (uitlaat etc.), wat is de algemene staat van de motor en wat is de vraagprijs van de motor?

Met vriendelijke groet,
Adult SEO
 
Terug
Bovenaan Onderaan