Ducati monster S4R, oranje??

motormuissie

MF'er
17 jan 2003
68
0
Eindhoven
ik heb laatst iets gehoord over een gelimiteerde uitgave van de moster S4R in het oranje met een zwarte streep!!!!Er zijn en maar een paar in NL(en Belgie)....heeft iemand zo een?of een plaatje...?!
 
Type in bij Google "Ducati S4r orange" :Z ;)
Eerste "hit".....
Dat zijn alvast wat plaatjes.

Deze dus
S4R.jpg


8-)
 
startwin had er ook een staan, is nog mooier dan de blauw witte, was ook gelijk verkocht !mooie fiets hoor!
 
Schijnt dat Ducati deze kleurstelling uit het gamma heeft gehaald vanwege de introductie van de oranje Kawa Z1000.

Hadden er al een aantal geproduceerd en vonden de overeenkomsten met de Kawa te groot. Zitten per slot van rekening in dezelfde vijver te vissen met de S4R.
Vandaar dat de oranje versie als een limited edition door het leven gaat.

Ik heb het van een redelijk betrouwbare bron maar stel er zelf vraagtekens bij.
Vind het raar dat ze zich zo laten beinvloeden en niet van hun eigen kracht uit gaan.
 
:]
Dat oranje fietje op de foto daar mag ik "gelukkig" op rijden. Deze foto is inmiddels al 2 maanden geleden gemaakt toe "ze" net binnenkwam bij de dealer... Inmiddels ben ik haar nu sinds 2 weken echt aan het "berijden" (da's lekker) en staat er 1700 km op de teller. Nu ze al een beetje ingereden is mag ik dan ook af en toe eens het gas opentrekken en slik....gdvr... tering... ik kan iedereen een s4r aanraden. Heb al meerdere Ducati gehad, maar deze!
Trekkracht in combinatie met stuurgedrag is waanzinnig.
Overigens het verhaal over de kleur is als volgt: (volgens de vries van Ducati Benelux) Inderdaad heeft Ducati bij de introductie van de s4R (10 jarig bestaan Ducati Monster) besloten om naast rood, zwart er nog wat kleurtjes en uitvoeringen bij te maken. Waaronder oranje met zwart performance striping. Helaas leek de kleur wat teveel op de oranje kleur van de "Buel". Dus heeft de opper chief executive van Ducati de productie van de oranje S4r persoonlijk gestopt. Er waren er inmiddels 17 van gebouwd en die zijn allemaal geleverd aan Ducati Benelux en zover ik weet allemaal al geleverd in Nederland en het grootste deel in Belgie.

groet van een blij persoon
 
Het zal wel waar zijn dat verhaal over die oranje uitvoering
Net zo als dat verhaal dat er maar een paar geleverd zouden worden in nederland
Volgens mij zijn SR4 gewoon leverbaar en is dat verhaal gewoon door de importeur in de wereld geholpen om er snel een aantal van te verkopen
En volgens mij word Buell helemaal niet in oranje geleverd ten minste niet het type van dit jaar
 
Schijnt dat Ducati deze kleurstelling uit het gamma heeft gehaald vanwege de introductie van de oranje Kawa Z1000.

Hadden er al een aantal geproduceerd en vonden de overeenkomsten met de Kawa te groot. Zitten per slot van rekening in dezelfde vijver te vissen met de S4R.
Vandaar dat de oranje versie als een limited edition door het leven gaat.

Ik heb het van een redelijk betrouwbare bron maar stel er zelf vraagtekens bij.
Vind het raar dat ze zich zo laten beinvloeden en niet van hun eigen kracht uit gaan.

Ik denk dat Ducati gewoon doet wat ie zelf mooi vind :?
 
Olla superduc,

wieweet klopt het verhaal ook niet en ben ik ook (vriendje van mij heeft ook een oranje) de dupe van een slimme marketingtruc. Maar laat mij nou in die "waan", dat voelt namelijk best prettig.

En wat betreft die Buel, kan het zijn dat ze HD noemden (heeft die een oranje?) Het probleem zat 'm namelijk in de amerikaanse markt.

zie kleurtjes http://www.ducati.com/scoopage.jhtml?area=promo&scoopNum=023

cheers.

volgendekeerbestelikeengroene
 
:]
Dat oranje fietje op de foto daar mag ik "gelukkig" op rijden. Deze foto is inmiddels al 2 maanden geleden gemaakt toe "ze" net binnenkwam bij de dealer... Inmiddels ben ik haar nu sinds 2 weken echt aan het "berijden" (da's lekker) en staat er 1700 km op de teller. Nu ze al een beetje ingereden is mag ik dan ook af en toe eens het gas opentrekken en slik....gdvr... tering... ik kan iedereen een s4r aanraden. Heb al meerdere Ducati gehad, maar deze!
Trekkracht in combinatie met stuurgedrag is waanzinnig.
Overigens het verhaal over de kleur is als volgt: (volgens de vries van Ducati Benelux) Inderdaad heeft Ducati bij de introductie van de s4R (10 jarig bestaan Ducati Monster) besloten om naast rood, zwart er nog wat kleurtjes en uitvoeringen bij te maken. Waaronder oranje met zwart performance striping. Helaas leek de kleur wat teveel op de oranje kleur van de "Buel". Dus heeft de opper chief executive van Ducati de productie van de oranje S4r persoonlijk gestopt. Er waren er inmiddels 17 van gebouwd en die zijn allemaal geleverd aan Ducati Benelux en zover ik weet allemaal al geleverd in Nederland en het grootste deel in Belgie.

groet van een blij persoon

Ondanks dat het een onzin verhaal (de kleur) is, typerend voor Ducati Benelux trouwens, is het een mooie bike..
persoonlijk vind ik de blauwe uitvoering erg wijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan