Ducati Monster S4RS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hou niet zo van poetsen... 8-)

full
 
Mooi ding hoor!Zonde om d'r weg te doen.... :Y ?Is het een ingevoerde btw en heb je zelf deze kleurstelling bedacht of was ie al zo :?
 
Er zit ook nog led verlichting achter en kellermans knippers op.

Maar vanmiddag komt er al een kijker/koper.

Het is inderdaad wel een (duitse) import.

full
 
Dus je hebt SARS en je wil er van af?

Behandeling met ribavirine (oorspronkelijk een hepatitismedicijn met ernstige bijwerkingen) lijkt in sommige gevallen enig resultaat op te leveren. Daarnaast wordt de patiënt geïsoleerd verpleegd om verdere verspreiding te voorkomen. Bij problemen met de longen kan beademing nodig zijn.

Chloroquine, een bekend en goedkoop middel tegen malaria, blijkt in laboratoriumproeven actief tegen het SARS-virus. In tegenstelling tot vele andere geneesmiddelen kent chloroquine weinig bijwerkingen. Wellicht zal chloroquine een belangrijk middel blijken in de bestrijding van SARS.


:+ :+ :+
ps: mooie fiets hoor...
 
Laatst bewerkt:
Hoi Habboe Dabbie. Heb je misschien interesse in een ruil. Ik heb een KTM 950 SMR van 2007. Het is dus de R-uitvoering met het oranje frame. Ik heb hem ook uit duitsland geimporteerd en er het een en ander aan gedaan.

Ik hoor het wel als je interesse hebt.
 
Beetje off-topic, maarja... de 1e geposte foto heet 'Monster-13'... :Y

Waar zijn/blijven 'Monster-1' t/m 'Monster-12'?! :9~
 
Mooi apparaat man, zo te zien is er VEEL te WEINIG op gereden... 12.500 in 2 jaar :P Op zo'n fiets wil je wel gezien worden! ;) Ooit staat er in mijn garage ook zo'n schoonheid :Y Gefeli @ de koper *O*
 
Laatst bewerkt:
Mooi apparaat man, zo te zien is er VEEL te WEINIG op gereden... 12.500 in 2 jaar :P Op zo'n fiets wil je wel gezien worden! ;) Ooit staat er in mijn garage ook zo'n schoonheid :Y Gefeli @ de koper *O*

mijn s4r heeft 2000 km gelopen op 3 jaar (met de vorige eigenaar)...

nu reeds 500 km erbij gezet, en ik heb m gekocht na de zomer :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan