Ducati Mostro 1100, Generazione Nuovo PARTE TRE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag Duc rijders.
Mijn interesse is gewekt voor een monster 1100 Evo. Om een idee te krijgen van het rijgedrag heb ik proef gereden op ee 796. Het rijgedrag vond ik erg goed maar ik miste wel wat power.
Is een 1100 Evo kwa motorvermogen vergelijkbaar met een s2r 1000 ?
Ook vraag ik me af of het verstandig is om de motor nu te kopen aangezien het seizoen zo goed als over is. Wat gaat de prijs van de Evo doen in 2012, aangezien deze dan overjarig is.
Ik wil de motor dolgraag hebben maar heb nog mijn twijfels.
Hopelijk hebben jullie nog wat tips
 
Dag Duc rijders.
Mijn interesse is gewekt voor een monster 1100 Evo. Om een idee te krijgen van het rijgedrag heb ik proef gereden op ee 796. Het rijgedrag vond ik erg goed maar ik miste wel wat power.
Is een 1100 Evo kwa motorvermogen vergelijkbaar met een s2r 1000 ?
Ook vraag ik me af of het verstandig is om de motor nu te kopen aangezien het seizoen zo goed als over is. Wat gaat de prijs van de Evo doen in 2012, aangezien deze dan overjarig is.
Ik wil de motor dolgraag hebben maar heb nog mijn twijfels.
Hopelijk hebben jullie nog wat tips


De 1100 Evo heeft even wat meer motor vermogen dan de 1000, meer pk's en meer koppel.
Het zou vrij bijzonder zijn als de prijs omlaag gaat, hij zal volgends mij alleen maar stijgen. Nu moet ik er wel bij zeggen, dat ik vandaag een Zwarte Evo heb gekocht :P
 
De 1100 Evo heeft even wat meer motor vermogen dan de 1000, meer pk's en meer koppel.
Het zou vrij bijzonder zijn als de prijs omlaag gaat, hij zal volgends mij alleen maar stijgen. Nu moet ik er wel bij zeggen, dat ik vandaag een Zwarte Evo heb gekocht :P


gefeliciteerd *O*

wanneer is die te bewonderen?
 
Laatst bewerkt:
oja, ben er ook weer even :W

vrijdag was ik actief op zolder bij een 8-uurs race van de nobudgetcup, vanmiddag vertrek ik weer naar zolder, vanavond technische keuringen, en morgenvroeg ook want morgen weer een 8-uurs race is in de nobudgetcup. heb er alweer zin in *O*

erg leuk sfeertje daar, zonnetje erbij, genoeg motors, wat wil je nog meer...

zometeen nog eens proberen m'n monster schoon te maken, want dat is nog niet gebeurd na vorige week door de regen gereden te hebben...
 
Heeft iemand enig id hoe je een monster aande praat kan krijgen als de accu leeg is en je hebt geen rommel om je accu op te laden?? Mijn broer zit nu te mokken op de bank. Die wilde gaan rijden met zn zoontje maar dat gaat nu niet door '(
 
De 1100 Evo heeft even wat meer motor vermogen dan de 1000, meer pk's en meer koppel.
Het zou vrij bijzonder zijn als de prijs omlaag gaat, hij zal volgends mij alleen maar stijgen. Nu moet ik er wel bij zeggen, dat ik vandaag een Zwarte Evo heb gekocht :P

Heeeeeeeeeeee dat is gaaf man ! Bij Eelco ?
Wanneer komtie ?

Van Harte ! enne had ik niet verwacht... staat gaaf bij je mooie pak :Y

Edit: Lees net rondje vallen bladeren... dan rij ik met je mee !
 
Laatst bewerkt:
Heeeeeeeeeeee dat is gaaf man ! Bij Eelco ?
Wanneer komtie ?

Van Harte ! enne had ik niet verwacht... staat gaaf bij je mooie pak :Y

Edit: Lees net rondje vallen bladeren... dan rij ik met je mee !

hij komt over 2 á 3 weken.
Jazeker bij Eelco, ik had het zelf ook eigenlijk neit verwacht, maar zat er al een tijdje mee in me hoofd en er kwamen wat onderhouds kosten aan, dus dan zal je moeten nadenken wat je wilt.

geen probleem dat je met ons mee rijd, alleen maar leuk.
 
We spreken zeker af en ik hoor wel waneer je haar kan ophalen (dan sta ik om de hoek ;)

Nee hoor... eerst ff alleen rijden en daarna meeten we wel in Hippo.

Heb je nog wat erbij besteld ? Mijn verkorte kentekenplathouder ligt nog steeds ergens in Bologna en hebben ze nog niet gevonden. De Term's zitten er wel nder, die ga je zeker horen 8-)

Oh ja Traction controll greep vanmiddag in omdat ik te hard het gas erop deed terwijl ik een rotonde uitkwam.... achterwiel gleed weg...m'n hart zat bovenin me keel... en een halve seconde later (of minder dan) knalde ik goed de rotonde uit pffffffff....
 
Na een tijdje op dit forum te hebben meegelezen, heb ik dan toch ook maar een profiel aangemaakt. Kan ik tenminste een beetje meedoen.

Ben sinds een maand of vier in het bezit van een evo (oei, dat was oppassen, want auto-correctie maakte er 'eva' van). Bevalt erg goed. Hiervoor een M750. Jaar of zeven gehad, maar weinig op gereden vanwege tropenjaren met kleine kinderen. Nu met eva (zie je wel) een nieuwe impuls aan het motorrijden willen geven en het lijkt te werken. Het lijkt me leuk om een aantal van jullie eens te treffen voor een rondje rijden.

Met plaatjes (en smileys) ben ik nog niet handig, maar zodra ik dat heb uitgevogeld zal ik - volgens goed gebruik - een foto van mijn motor plaatsen (rood en helemaal standaard, dus een grote schok gaat het niet teweeg brengen).
 
We spreken zeker af en ik hoor wel waneer je haar kan ophalen (dan sta ik om de hoek ;)

Nee hoor... eerst ff alleen rijden en daarna meeten we wel in Hippo.

Heb je nog wat erbij besteld ? Mijn verkorte kentekenplathouder ligt nog steeds ergens in Bologna en hebben ze nog niet gevonden. De Term's zitten er wel nder, die ga je zeker horen 8-)

Oh ja Traction controll greep vanmiddag in omdat ik te hard het gas erop deed terwijl ik een rotonde uitkwam.... achterwiel gleed weg...m'n hart zat bovenin me keel... en een halve seconde later (of minder dan) knalde ik goed de rotonde uit pffffffff....

als ik haar mag op halen, zal ik het hier zeker posten.

Open dempers horen er zeker onder, dus die dan ook maar besteld: Carbon term's.
En ook de verkorte kentekenplaathouder.
Verder zijn er een paar kleine dingen die ik wil veranderen, maar het zal niet meer zo veel worden als me M1000.
 
Na een tijdje op dit forum te hebben meegelezen, heb ik dan toch ook maar een profiel aangemaakt. Kan ik tenminste een beetje meedoen.

Ben sinds een maand of vier in het bezit van een evo (oei, dat was oppassen, want auto-correctie maakte er 'eva' van). Bevalt erg goed. Hiervoor een M750. Jaar of zeven gehad, maar weinig op gereden vanwege tropenjaren met kleine kinderen. Nu met eva (zie je wel) een nieuwe impuls aan het motorrijden willen geven en het lijkt te werken. Het lijkt me leuk om een aantal van jullie eens te treffen voor een rondje rijden.

Met plaatjes (en smileys) ben ik nog niet handig, maar zodra ik dat heb uitgevogeld zal ik - volgens goed gebruik - een foto van mijn motor plaatsen (rood en helemaal standaard, dus een grote schok gaat het niet teweeg brengen).


Gefeliciteerd met Eva *O*


:+
 
Na een tijdje op dit forum te hebben meegelezen, heb ik dan toch ook maar een profiel aangemaakt. Kan ik tenminste een beetje meedoen.

Ben sinds een maand of vier in het bezit van een evo (oei, dat was oppassen, want auto-correctie maakte er 'eva' van). Bevalt erg goed. Hiervoor een M750. Jaar of zeven gehad, maar weinig op gereden vanwege tropenjaren met kleine kinderen. Nu met eva (zie je wel) een nieuwe impuls aan het motorrijden willen geven en het lijkt te werken. Het lijkt me leuk om een aantal van jullie eens te treffen voor een rondje rijden.

Met plaatjes (en smileys) ben ik nog niet handig, maar zodra ik dat heb uitgevogeld zal ik - volgens goed gebruik - een foto van mijn motor plaatsen (rood en helemaal standaard, dus een grote schok gaat het niet teweeg brengen).

Van harte welkom en alsnog gefeliciteerd. Een goede keuze, kleur en het actief meedoen hier. Meeten is leuk, vooral als je dezelfde motoren e.v.a. (en vele anderen) gebruikers/sters hebt.
Veel veilige kmrs, zonder auto mostro correctie ;)
 
als ik haar mag op halen, zal ik het hier zeker posten.

Open dempers horen er zeker onder, dus die dan ook maar besteld: Carbon term's.
En ook de verkorte kentekenplaathouder.
Verder zijn er een paar kleine dingen die ik wil veranderen, maar het zal niet meer zo veel worden als me M1000.

Spiegels ?
De eerste kentekenplaathouder die de Molenveld binnenrolt is die van mij hoor voor een EVO
 
als ik haar mag op halen, zal ik het hier zeker posten.

Open dempers horen er zeker onder, dus die dan ook maar besteld: Carbon term's.
En ook de verkorte kentekenplaathouder.
Verder zijn er een paar kleine dingen die ik wil veranderen, maar het zal niet meer zo veel worden als me M1000.

Gefeliciteerd *D

Zit er op de carbon Termi's ook een E-keurmerk ?
 
Dag Duc rijders.
Mijn interesse is gewekt voor een monster 1100 Evo. Om een idee te krijgen van het rijgedrag heb ik proef gereden op ee 796. Het rijgedrag vond ik erg goed maar ik miste wel wat power.
Is een 1100 Evo kwa motorvermogen vergelijkbaar met een s2r 1000 ?
Ook vraag ik me af of het verstandig is om de motor nu te kopen aangezien het seizoen zo goed als over is. Wat gaat de prijs van de Evo doen in 2012, aangezien deze dan overjarig is.
Ik wil de motor dolgraag hebben maar heb nog mijn twijfels.
Hopelijk hebben jullie nog wat tips

S2R 1000 gehad, zelfde kleurstelling zie foto...(balen die velgen...) EVO is beslist een tikkie meer... Dit jaar kopen (mits ie in de showroom staat, biedt meeste ruimte voor jou als klant) Volgend jaar worden ze wellicht iets duurder.

full

full
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk is Eva wel een toepasselijke naam voor de moeder aller nakeds. Die ga ik erin houden! Heb ik meteen een ondertitel. Nu tanden poetsen *D en slapen.
 
Na een tijdje op dit forum te hebben meegelezen, heb ik dan toch ook maar een profiel aangemaakt. Kan ik tenminste een beetje meedoen.

Ben sinds een maand of vier in het bezit van een evo (oei, dat was oppassen, want auto-correctie maakte er 'eva' van). Bevalt erg goed. Hiervoor een M750. Jaar of zeven gehad, maar weinig op gereden vanwege tropenjaren met kleine kinderen. Nu met eva (zie je wel) een nieuwe impuls aan het motorrijden willen geven en het lijkt te werken. Het lijkt me leuk om een aantal van jullie eens te treffen voor een rondje rijden.

Met plaatjes (en smileys) ben ik nog niet handig, maar zodra ik dat heb uitgevogeld zal ik - volgens goed gebruik - een foto van mijn motor plaatsen (rood en helemaal standaard, dus een grote schok gaat het niet teweeg brengen).
Gefeliciteerd man, goede keus!
Heel veel plezier met je Eva!! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan