Ducati MTS 1000DS en Ducati 748-998 onderdelen

GSC-RS

MF veteraan
10 jul 2007
8.524
0
Zolang t maar niet te druk is...
Bij deze bied ik diverse spullen aan van een MTS1000DS uit 2003 en wat spullen voor een 748-998

MTS1000 Sachs complete voorvork, incl t-stuk en kroonplaat plus stuur en de steekas. Totaal 275 euro of doe een goed bod!!

Complete tankzit van een MTS 2003, incl reservoirs, slangen en tankdop met sleutel. Excl brandstofpomp en mag weg voor 250 euro!! Complete kuipset met alles is 400 euro! Of doe een mooi bod!

Radiateur 748/998 incl de slangen en ventilator, nog erg netjes en kan zo weer gemonteerd worden. 100 euro of een bod wat heel dicht in de buurt komt.

Verder heb ik nog een polyester 996/998RS topkuip liggen 30 euro, MTS1000DS koplamp 35 euro, complete luchtfilterkast met filter van een MTS1000DS voor 35.

Voor foto`s zie: GJ Schutte uit Hardenberg - Advertenties op Marktplaats.nl

Alle onderdelen zijn technisch 100% en hebben geen mankementen. Reden van verkoop is dat ik de spullen over heb en de MTS een donorfiets is voor een 2 kleps racer. Dus geen ex schadefiets! Spullen zijn verder in een zeer nette staat en mogen weg tegen elk aannemelijk bod, bovenstaande zijn vraagprijzen en ik hoor wel wat men ervoor over heeft....ik wil er heel graag van af :P

Alvast bedankt!

Spullen komen van deze fiets af! Stuur me anders een pb voor meer info en meer foto`s op aanvraag is altijd mogelijk per mail...

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan