Ducati Multistrada 1000 of een Yamaha XTX?

  • Onderwerp starter Anoniempje599
  • Startdatum
A

Anoniempje599

Guest
Dilemma, ik ga mijn Harley Sportster 883R van anderhalf jaar oud inruilen voor:

Een Ducati Multistrada 1000 uit 2003 met pakweg 11.000 km op de teller, voorzien van Termignolie uitlaten,

of:

Een nieuwe Yamaha 660 XTX, met handkappen, carterbescherming en LeoVince of Sebring uitlaatdempers.

De deal gebeurt met een gesloten beurs.

Op de Ducati krijg ik drie maanden garantie, op de Yamaha 2 jaar fabrieksgarantie.

Ik rij 10.000 km per jaar, voornamelijk woon werk op 80 KM binnenwegen.

Wat is wijsheid, ben er nog niet helemaal uit.
 
Met die Multistrada kun je als je daar behoefte aan hebt wat sneller en verder rijden. De XTX is volgens mij een bijna perfect compromis tussen woon-werk verkeer, en fun in het weekend.

En ook fun tijdens het woon-werk verkeer })
 
Met die Multistrada kun je als je daar behoefte aan hebt wat sneller en verder rijden. De XTX is volgens mij een bijna perfect compromis tussen woon-werk verkeer, en fun in het weekend.

En ook fun tijdens het woon-werk verkeer })
Ik heb ook nog eens twee linkerhanden, dus al het onderhoud gebeurt door de dealer. Daarom vind ik 2 jaar fabrieksgarantie ook wel lekker.

Ik heb al eens een Ducati gehad, maar dan een SS, was ook een hele fijne motor, maar als ik eerlijk ben dan heb ik toch het meest gehad aan de vele off the roads die ik heb gereden. XL 500, Dominator, BMW Funduro, dat beviel me eigenlijk altijd wel, vandaar dat ik daar ook steeds weer naar terugkeer.

Het nadeel van die Ducati is enderzijds de drie maanden garantie en dat hij zilver is in plaats van rood. _O-
 
Of een 620,...is ook nog niet zo gek.

* Ducati Multistrada 620
Zeker, helemaal niet gek, maar ik zoek wel een dealer hier in de regio, Westfriesland. Een jonge tweedehands 620 vind ik hier dus niet in de buurt en nieuw moet er weer geld bij, zeker als ik hem een beetje op wil leuken met dempers, handkappen, carterplaaat etc. etc. Bij die Multistrada 1000 en een nieuwe Yamaha inclusief dempers kan ik met een gesloten beurs mijn Harley inruilen.
 
Zeker, helemaal niet gek, maar ik zoek wel een dealer hier in de regio, Westfriesland. Een jonge tweedehands 620 vind ik hier dus niet in de buurt en nieuw moet er weer geld bij, zeker als ik hem een beetje op wil leuken met dempers, handkappen, carterplaaat etc. etc. Bij die Multistrada 1000 en een nieuwe Yamaha inclusief dempers kan ik met een gesloten beurs mijn Harley inruilen.

Het wordt de XTX,...ik weet het bijna zeker. ;)
 
Het wordt de XTX,...ik weet het bijna zeker. ;)
Je hebt gelijk, net gebeld, morgen de deal afmaken. :}

full
 
WAT voor uitlaat had die duc?


Dilemma, ik ga mijn Harley Sportster 883R van anderhalf jaar oud inruilen voor:

Een Ducati Multistrada 1000 uit 2003 met pakweg 11.000 km op de teller, voorzien van Termignolie uitlaten,

of:

Een nieuwe Yamaha 660 XTX, met handkappen, carterbescherming en LeoVince of Sebring uitlaatdempers.

De deal gebeurt met een gesloten beurs.

Op de Ducati krijg ik drie maanden garantie, op de Yamaha 2 jaar fabrieksgarantie.

Ik rij 10.000 km per jaar, voornamelijk woon werk op 80 KM binnenwegen.

Wat is wijsheid, ben er nog niet helemaal uit.
 
Multistrada 1.000 wordt ik lekkerder van. :9
Gezien je gebruik een nieuwe XTX. O-) Ding wel een beetje leuker maken. :Y
 
Multistrada 1.000 wordt ik lekkerder van. :9
Gezien je gebruik een nieuwe XTX. O-) Ding wel een beetje leuker maken. :Y
Koopcontract vanmorgen ondertekend. Ik ga hem zeker opleuken, te beginnen met LeoVince dempers, handkappen en een karterbeschermer. Voor de rest ga ik eens rustig kijken wat er allemaal te krijgen is.
 
maar als ik eerlijk ben dan heb ik toch het meest gehad aan de vele off the roads die ik heb gereden. XL 500, Dominator, BMW Funduro, dat beviel me eigenlijk altijd wel, vandaar dat ik daar ook steeds weer naar terugkeer.
Hiermee gaf je je keuze idd al aan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan