Ducati Multistrada 1200 Topic

Topictitel...van dat andere topic...aangepast.


Dropkick Murphys avatar is al bij iemand anders in gebruik.

Wat vind je van deze ? :) *D
Dat hebbie ie netjes gedaan dat 620 erbij gezet. En die nw. Avatar.. Zelf kan ik ze niet plaatsen en die DKM heeft Worldbeater vlgs mij heel lang geleden gedaan maar ja...Jij gunt mij blijkbaar heel veel afwaswerk ;( En bedankt dan maar -O-
 
Ik vermoed dat Bolski on-line is geweest. Die vind dat soort wijzigingen, zonder vermelding daarvan, altijd erg grappig :Y

'Ducati Multistrada 2100 Topic' > 'Ducati Multistrada 1200 Topic'



Maar ik krijg nu van iemand een PM of ik de 620 erbij wil zetten in de topictitel ?
Ik heb t gevoel dat dit hele topic er is om mij gekKER te maken :?

:Y

voor die 620 moet men maar een topic report doen vanuit het 1000/1100 topic.

is al gebeurd lees ik net, hierboven, spuit 11 over en uit :P
 
Laatst bewerkt:
Dat hebbie ie netjes gedaan dat 620 erbij gezet. En die nw. Avatar.. Zelf kan ik ze niet plaatsen en die DKM heeft Worldbeater vlgs mij heel lang geleden gedaan maar ja...Jij gunt mij blijkbaar heel veel afwaswerk ;( En bedankt dan maar -O-

Mijn afwas is weer schoon, je afbeelding is weer terug :P


Als je een andere wil... zeg t maar, ik zet m er wel neer hoor :)
 
Mijn afwas is weer schoon, je afbeelding is weer terug :P


Als je een andere wil... zeg t maar, ik zet m er wel neer hoor :)
Yesss.. Mijn Murphys staat er weer *O* Toch wel beter dan die afwasborstel. Avatar plaatsen.. Als ik een andere wil benader ik je wel als het me weer niet lukt dank voor het aanbod.En die afwas van jouw was best veel vlgs mij had je het opgespaard. :+
 
Laatst bewerkt:
Dank *D

Ik was m'n pilletje niet vergeten :N het was gewoon de tijd van de maand, dan heb ik dat wel s O-)

Dan moet je niet bij mij wezen als je daar last van hebt ;)

weer ontopic...

MTS-1200_2015_Studio_R_C01_1920x1080.mediagallery_output_image_[1920x1080].jpg
 
er is onlangs een Bimota getest in Performance Bikes wat ze allemaal een schitterend sturend ding vonden met een heerlijk motorblok.
motorblok van de Multistrada dus.

vermogen zat ook natuurlijk :Y
 
Weet iemand hier wat de afstand tussen de montagebouten van het voorspatbord is? Ik zoek een ander voorspatbord voor mijn Zero en zo op het eerste oog zou die van een Multistrada wel eens kunnen passen.
 
Weet iemand hier wat de afstand tussen de montagebouten van het voorspatbord is? Ik zoek een ander voorspatbord voor mijn Zero en zo op het eerste oog zou die van een Multistrada wel eens kunnen passen.


hoh 80mm. :Y
 
Heeft iemand hier al eens geprobeerd zijn kipperlicht lampjes te vervangen voor leds? Ik vraag me af of deze hilox past, klik

En kan dit zomaar met het CAN bus systeem?
 
Laatst bewerkt:
Daar had ik overheen gekeken, check. Maar past dit, de aansluiting lijkt hetzelfde te zijn, heeft iemand enig idee of die code wat zegt over afmetingen? BAU15S / P21W
 
Oeps...

Sleutel afgebroken toen ie in het slot van de topkoffer zat en ik er m'n laptoptas tegenaan zwiepte.

Inmiddels een sleutel bij laten maken.
full
 
Ik heb overigens mijn standaard achterknipperlichten vervangen voor leds. Je kan de lampen van de panigale zo monteren, is echt plug and play. Je hebt bovendien ook geen weerstanden nodig, de knipper snelheid blijft hetzelfde.

De reden hiervoor was dat ik al een paar keer kort na elkaar de lampjes moest vervangen, door dat getril en gewiebel van die oem knipperlichten. De nieuwe led behuizing is ook wat korter, waardoor het ook minder op en neer zal wiebelen.

Ducati artikelnummers:

53010282A
53010292A

Kosten zijn +- €32 per kant.
 
Laatst bewerkt:
Ja die LED-knipperlichten had ik direct al bijbesteld. De levering liet even op zich wachten want de toeleverancier zat ff in zwaar weer... Maar nu heb ik ze liggen. Zal ze er dit weekend eens aan schroeven. I.d.d. i.v.m. het trillen had ik al voorzien dat de gloeilampen nogal eens kapot gaan.

Zijn er nog mensen die doorrijden ondanks de 'winter'?

Ik wel: het is m'n dagelijks vervoermiddel. Spuit m nu wel regelmatig in met Scottoiler FS365

Scottoiler-FS-365-Spray-760x760.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan