Ducati Multistrada 1200 Topic

Hier Tinypic
Kan je zelf kiezen hoe klein je het plaatje wil en genereert gelijk de code dat je die kan knippen/plakken naar een forum
 
Hier Tinypic
Kan je zelf kiezen hoe klein je het plaatje wil en genereert gelijk de code dat je die kan knippen/plakken naar een forum
Tinipic accepteert mijn hotmail blijkbaar niet. Die andere lukt ook nog niet qua aanmelden. Paar keer alles ingevuld maar aanmelden doet ie niet.
 
Ik gebruik nog steeds dropbox voor de foto's. Er is een truucje waardoor je foto's toch middels een direct-link URL adres publiek kunt delen.

Je past het URL adres handmatig aan:

Dropbox - 20170414_155717.jpg
https://www.dl.dropboxusercontent.com/s/mt66u8vv2k1qe17/20170414_155717.jpg?dl=0

Hier mijn oplossing voor de turbulentie. Een flip-up spoiler op het standaard scherm. In de zomermaanden gebruik ik het lage sportruitje. Ziet er ook beter uit.

20170414_155717.jpg

20170414_160402.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb omdat volgens veel gebruikers het originele touring scherm van Ducati weinig verbetering geeft deze maar af besteld en een GIVI D7406ST besteld vanuit Italië.

gd7406st.jpg
 
Idd. , Zelfs ik heb het hier opgegeven omdat er niemand meer poste. Zit ook bij wat feesboek groepen inmiddels.

Aaaaiii , heeft het dan zin dat ik hier inlees enzo ?
Zit niet op feestboek en wil dat ook niet
Ik sta dus ook op het punt om overstag te gaan , heb een MST van 2011 op het oog ,
doen , niet doen , waar moet ik naar kijken , zijn ze allemaal ABS , zijn ze allemaal rood ? lol
 
Heb er nu een aangepaste (normaal enkel voor Garmin) steun van Ducati op zitten, staat netter en de bediening van de ruit hoogte gaat beter onder het rijden.

 
Aaaaiii , heeft het dan zin dat ik hier inlees enzo ?
Zit niet op feestboek en wil dat ook niet
Ik sta dus ook op het punt om overstag te gaan , heb een MST van 2011 op het oog ,
doen , niet doen , waar moet ik naar kijken , zijn ze allemaal ABS , zijn ze allemaal rood ? lol

Linkje? Meer info nodig om mee te denken is wel handig.
 
is een 1200 mts een beetje te betrouwen ?
1200 betrouwbaar?

hoe vaag kan je zijn?

Welke generatie?
Welk bouwjaar?

Elke generatie en bouwjaar heeft zo zijn verschillen, aandachtspunten en noem maar op.

Als je zo vaag bent kunnen we je evengoed een heel forum meedelen en heb je leeswerk zat.

Dus, tip. Weet welke je zoekt, doe daar research over, google is een top uitvinding, en als je dan vragen hebt kan je het daarna nog stellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan