Ducati Multistrada 1200

Welke Multi heb jij

  • 1200

    Stemmen: 7 22,6%
  • 1200 S Touring

    Stemmen: 15 48,4%
  • 1200 S Pikes Peak

    Stemmen: 8 25,8%
  • 1200 S Granturismo

    Stemmen: 1 3,2%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt Ernst, hadden nog wel een 1000km (2 dagen) mee gereden kunnen worden, maar ga volgende week naar Duitsland en voorband was ook al behoorlijk versleten. En ik heb de ervaring dat het ineens heel erg hard gaat als je denkt dat t nog wel even kan. Ja dat wil je niet als je een lang weekend met bepakking naar Duitsland gaat, met slecht weer in het vooruitzicht.


Heel verstandig Toni.. *O*
Ik wens je alvast heel goed weer toe en blijf op het rubber graag.
John 8-)
 
15k met 1 set banden...? Ik heb nog geen 5k met een set Scorpions gereden en deze zijn al weer bijna aan vervanging toe.... Ben misschien iets wilder met het gas, vrees ik... Moet ook wel, want je hebt ook wel eens jouw verbruik cijfers met ons gedeeld en daar kom ik ook in de verste verten niet in de buurt. Met 1 op 12,5 ben ik al heel blij!! :]

Heh, nee, ben niet een heel snelle rijder. Met die originele Scorpions heb ik het ook 15k uitgehouden... :]

Maar dat kon toen ook echt niet meer, helemaal tot aan de draad toe versleten, was niet heel veilig.

Oh en het vebruik, vandaag getankt, dagteller stond op 259km, moest 18,9 liter tanken. Gaat weer wat beter. Met kou en handvatverwarming zuipt ie stukken meer!

Ik laat 'm lekker in Urban, veel zuiniger _O- just kidding
 
Laatst bewerkt:
Zo, de Ohlins SCU (35000-03) staat in de bestelling. Als het een beetje mee zit krijg ik hem eind volgende week. Op ducati.ms forum zijn ze behoorlijk positief. Dit weekend test iemand zijn eigen S met en zonder Ohlins SCU tegen een 2013 Skyhook. Ben benieuwd.
 
ben ook op assen maar deze keer neem ik winterkleding mee en misschien wel een sneeuwschuiver en spikes voor de banden.....
 
Zo, de Ohlins SCU (35000-03) staat in de bestelling. Als het een beetje mee zit krijg ik hem eind volgende week. Op ducati.ms forum zijn ze behoorlijk positief. Dit weekend test iemand zijn eigen S met en zonder Ohlins SCU tegen een 2013 Skyhook. Ben benieuwd.
Nee :o bij wie?????? Ik wil ook!!!
 
Heh, nee, ben niet een heel snelle rijder. Met die originele Scorpions heb ik het ook 15k uitgehouden... :]

Maar dat kon toen ook echt niet meer, helemaal tot aan de draad toe versleten, was niet heel veilig.

Oh en het vebruik, vandaag getankt, dagteller stond op 259km, moest 18,9 liter tanken. Gaat weer wat beter. Met kou en handvatverwarming zuipt ie stukken meer!

Ik laat 'm lekker in Urban, veel zuiniger _O- just kidding
nou die Urban is zo slecht nog niet (vooral straks met de nieuwe SCU). Veel comfort!
 
Zo, de Ohlins SCU (35000-03) staat in de bestelling. Als het een beetje mee zit krijg ik hem eind volgende week. Op ducati.ms forum zijn ze behoorlijk positief. Dit weekend test iemand zijn eigen S met en zonder Ohlins SCU tegen een 2013 Skyhook. Ben benieuwd.

Ik ook, vooral of je hem zo snel krijg.
 
Weet iemand hoeveel mm de bovenkant van de voorvork boven de kroonplaat zit. Heb hem eruit gehaald maar weet niet meer hoeveel ik er boven moet zitten. Betreft een Ohlins vork
 
Weet iemand hoeveel mm de bovenkant van de voorvork boven de kroonplaat zit. Heb hem eruit gehaald maar weet niet meer hoeveel ik er boven moet zitten. Betreft een Ohlins vork

Ik heb het even nagemeten voor je. Bij mij is het 1,55 cm (15,5 mm). Dit is gemeten vanaf de bovenkant van de kroonplaat tot de bovenkant van de vork en dan het blanke metaal (dus bovenop de afschuining).

full
 
Laatst bewerkt:
Nou vering zit er weer onder. Voelt zo met droog zitten een stuk stugger aan. Wel eerst foutmeldingen. DTC was uitgeschakeld en front rebound was iets mis mee. Uiteindelijk de front rebound weg en DTC met de hand aangezet en ziet er nu goed uit. Nog even de default instellingen geladen en nu eens proefrijden. Ziet er alleen niet zo best uit met het weer. Hoop zaterdag even een rondje.
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend vroeg weer naar assen gereden is de 3e keer in korte tijd maar wat is het koud.
Boordcomputer gaf 5c aan niet normaal toch.

Fons
 
Target Automotive komt met een apparaat wat reageert op de signalen die c2000 voertuigen continu uitzenden. Dan weet je dat er een in de buurt van je is.

Handig als je op een polder weg aan het rijden ben, en je niet in de spiegels kijk. Of het ook op de motor van Antoine kan is even afwachten. :+
 
Target Automotive komt met een apparaat wat reageert op de signalen die c2000 voertuigen continu uitzenden. Dan weet je dat er een in de buurt van je is.

Handig als je op een polder weg aan het rijden ben, en je niet in de spiegels kijk. Of het ook op de motor van Antoine kan is even afwachten. :+

Potverdikke da's handig! Wat zou het bereik kunnen zijn van zo'n ding?
 
Ik ga er vanuit dat je de gevoeligheid zelf kan instellen.

Tot een kilometer lijkt mij al voldoende. Komen ze daarbinnen wil ik het ook wel weten.

Ja en ben uiteraard benieuwd naar de mogelijk van inbouwen, dus de grootte van het apparaat en of het evt makkelijk over te plaatsen is naar de auto. Ohja en een kostenplaatje :+ Kan een boel onopgemerkte brandweerauto's O-) schelen.
 
Ja en ben uiteraard benieuwd naar de mogelijk van inbouwen, dus de grootte van het apparaat en of het evt makkelijk over te plaatsen is naar de auto. Ohja en een kostenplaatje :+ Kan een boel onopgemerkte brandweerauto's O-) schelen.

De unit is 16 cm breed. Dus is niet op elke motor te zetten. Dat is dan weer een voordeel van mijn Corbin Smugler. Heb hem nog niet in handen gehad, maar denk dat het wel zo te maken is dat het in verschillende voertuigen gebruikt kan worden.

Prijs is € 999.00
 
Dat is inderdaad flink groot. Ben bang dat ik zoiets niet kwijt kan op de Monster. Waarom maken ze zoiets niet ter grootte van een pager en met een lithium accu oid. Zonde!
 
Dat is inderdaad flink groot. Ben bang dat ik zoiets niet kwijt kan op de Monster. Waarom maken ze zoiets niet ter grootte van een pager en met een lithium accu oid. Zonde!

Denk als het zou hebben gekund, ze het altijd zo klein mogelijk zouden maken.

Er zitten 2 gevoeligheden op. Highway en City.
Als een radarauto zijn radio heeft aan staan, merk je die buiten de stad natuurlijk ook op met het systeem Blue Eye.

En een op een accu kan het niet werken omdat het nogal wat stroom verbruikt.

Zou zo maar kunnen dat ik dinsdag er al mee kan testen hoorde ik net. })

(naam toegevoegd)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan