Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
idd, na mijn Harz weekend effe gecheckt of er nog plaats was, maar helaas uitverkochtKickje om de laatste 2 over te halen...
Aanwezig zijn,
ToniS
Sunny
Siep
Rdougan
Ron-S
Otto-56
Black Edition
Ben ik nog iemand vergeten?
Oja, we rijden niet alleen met Multistrada's. Het is een open inschrijving, dus we zitten in een gemengde groep. Ik kan uiteraard wel vragen om zoveel mogelijk bij elkaar te blijven, maar een aantal zitten in groep 1 en ik zit ieder geval in groep 2
UITVERKOCHT
Niet alleen mijn helm uitgeleend, maar we hebben ook van motor geruild om Antoine de SCU te laten ervaren.
Mijn motor staat door de zwaardere veren zoiezo wat harder dan die van hem.
Maar na 800 km testen (gewoon rijden in verschillende modi ) ben ik er wel van overtuigd dat het beter werkt dan ooit.
Omdat het vooral in sport stand bij mij een enorm verschil veroorzaakt, denk ik dat die voor mij nooit goed stond ingesteld. En nu zit er dus een vering expert links onder het zadel, die continu aan het werk is om mij zo optimaal mogelijk op de weg te houden.
Heel apart, had dit verschil niet verwacht.
Als je in je eentje al preload 16 (in touring/urban) nodig hebt (zoals ik had) , zou je eens de zwaardere veren kunnen overwegen. Zelf rij ik nu met preload 8 in touring-enkel, en heb dus aan beide kanten nog "speelruimte" voor extra bepakking en sportiever weggedrag zoder de compresion en rebound daarvoor te "misbruiken" .Marcel, een vraagje. Ga je in alle modussen de SCU laten werken (en dus op standje 1 zetten). Doe je nog iets met de preload of zet je deze in alle modussen op 16. Aan dat laatste zat ik te denken.
Groeten Erik
Ja dat zag ik echt niet zitten al die regen. Maar volgens mij zijn jullie droog heen en terug gereden toch?idd, na mijn Harz weekend effe gecheckt of er nog plaats was, maar helaas uitverkocht
nu maar hopen dat t dan de hele dag regent, want dat heb ik al genoeg geoefend
beter als een slak erin en als een haas eruit, dan andersom.Wilde eigenlijk nog wel wat oefenen op t droge, want mijn ingangssnelheid van (blinde) bochten is nog niet op oud niveau ......
donderdag en zondag waren weer droog&zonnig / weg droogJa dat zag ik echt niet zitten al die regen. Maar volgens mij zijn jullie droog heen en terug gereden toch?
beste is als haas erin en als haas eruitbeter als een slak erin en als een haas eruit, dan andersom.
beste is als haas erin en als haas eruit
Eigenlijk beter dan de Rosso II , vanwege het weggedrag. Ik heb weer hetzelfde gevoel als toen ik voor het eerst op de multi reed. Maar dat kan ook liggen dat m'n RossoII onregelmatig versleten was. Bij nadere inspectie was m'n voorband nogal versleten, wat ik niet verwachtte/had gedacht. Wat opvalt is dat hij na een stukkie snelweg nog wat beter aanvoelt (waarschijnlijk omdat ie dan pas op temperatuur is) Hij stuurt lichter dan de RossoII, maar voelt stabieler in de bocht. Gek hè...
Oja vandaag dus hele middag met bagage gereden, en daar is ie voor gemaakt, stuurt als een zonnetje! Veel snelweg gedaan, met gemak rechtdoor, met prachtige lange snelle bochten bij Arnhem en Venlo en de laatste kilometers door t prachtige landschap van Limburg. Hierbij zet ik m op URBAN (met 150low) in 1 woord GEWELDIG! Ben ineens fan geworden van de Urban
stand . En dat voor iemand die je het best als sportieve rijstijl kan omschrijven.
Nou URBAN staat standaard op 100pk. 150low is de engine stand in Touring mode. Dus de volle 150pk, maar komt wat rustiger in dan de 150High van de sport stand. Ergo ik heb een MODE gemaakt waarbij ik URBAN en TOUR gecombineerd heb.Toni wat is het effect van die 150 low ?
Wat heb je dan voor die stand met de C en R's gedaan ? die van Urban overgenomen , of toch touring ? of een geheel eigen interpretatie ?Nou URBAN staat standaard op 100pk. 150low is de engine stand in Touring mode. Dus de volle 150pk, maar komt wat rustiger in dan de 150High van de sport stand. Ergo ik heb een MODE gemaakt waarbij ik URBAN en TOUR gecombineerd heb.
Het effect is dus vol vermogen, maximaal comfort en veel veiligheid (DTC op 6)
Overigens heb ik dit nu op de ENDURO plek gezet, want die gebruik ik nooit.
Die van URBAN overgenomen. Dus een complete copie van URBAN op de ENDURO plek gezet en daar een 150low engine bij gekozen.Wat heb je dan voor die stand met de C en R's gedaan ? die van Urban overgenomen , of toch touring ? of een geheel eigen interpretatie ?
[me="Ted"]heeft overigens nog nooit het DTC-lampje zien aangaan, op die momenten dat het zou kunnen ingrijpen kijk ik niet naar mijn dash (als het dus al ooit eens aangegaan is )[/me]
Hallo Toni,Wie heeft er zin om 30 juni a.s. Een gratis sessie op het circuit van Zandvoort te rijden? Je leest het goed, GRATIS. Maar let op, NIET VOOR BEGINNERS
http://www.circuit-zandvoort.nl/Event/Detail?contentid=22&languageId=1
Aanmelden hiervoor kan via een mail aan evenementen@doc-nl.org
Wie gaat ermee?
Klopt Geert, via FB heb ik die info gekregen. Meld je aan via de mail evenementen@doc-nl.org en zeg dat je getipt bent door mij, komt het allemaal goed.Hallo Toni,
Lijkt mij een goed plan maar waar haal jij de informatie vandaan dat je op het circuit kan rijden? Via de link zie ik hier geen informatie over of heb ik een black out?
Mvg Geert
Heb de mail verstuurd en wachten het af.Klopt Geert, via FB heb ik die info gekregen. Meld je aan via de mail evenementen@doc-nl.org en zeg dat je getipt bent door mij, komt het allemaal goed.
Vanmiddag ook nog even xenon max bulbs in m'n dimlicht gezet.
http://www.halfords.nl/ProductOverview/RING-XenonMax-autolampen
Vrij eenvoudige en goedkope upgrade van het standaard dimlicht. Geweldig puist licht, iets koeler, blauw randje waardoor belettering en borden beter opvalt, maar met name de reflectors van de multistrada maken het zo'n goed dimlicht. Die maken een hele mooie brede scherp afgekaderd dimlicht. Groot licht nog steeds niet tevreden over.
Nog even een snelle evaluatie over de Angel GT. Mensen die dit overwegen, DOEN!
Ga je geen spijt van krijgen. Wat een geweldige band. Rechtuit stabiliteit, grip en betrouwbaar in de bochten. Hij ligt echt super stabiel in de bochten. Blijft zeer betrouwbaar zijn lijn volgen. En vandaag natuurlijk de hele dag met bagage gereden! In Duitsland gewoon 200km/uur met koffers en al, geen krimp geeft ie... In de Eifel, alle haarspeld bochten vreet ie op. Lange snelle bochten, geen enkel probleem.